Jump to content

eye_candy

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About eye_candy

  • Rank
    Member
  1. Ha! Az po latach absencji sie reaktywowalem i ku mojemu zdziwieniu konto jeszcze nie usuniete. Ale do rzeczy. Artystycznie to pewnie wyglada OK, choc jakosc tych filmikow na YT nie pozwala tego ocenic normalnie. To co mnie jednak zadziwia to wlasnie ten scenariusz. Pokutuje u nas uczenie historii od bitwy do bitwy i jestem w 100% pewien, ze nie znajac historii polski NIC bym z tego filmu nie zrozumial. Temat niezmiernie trudny i konia z rzedem temu, kto bylby w stanie zrobic to dobrze, ale na pewno daloby sie pokazac mniej z korzyscia dla calej produkcji. Np powstania choc tak podkreslane w polskich podrecznikach szkolnych do historii, tutaj kompletnie nic nie wnosily, a raczej bardziej gmatwaly cala "akcje". Rozumiem, ze nie do PI nalezalo podejmowanie deyczji odnosnie tego co pokazac, ale wielka szkoda, ze tak duzy wysilek zostal wlozony w niedokonca przemyslana produkcje. Coz ... nasz klient nasz pan.
  2. Może za mało wyraźnie to podkreśliłem, więc jeszcze raz powtórze: Szukam osob z DUŻYM doświadczeniem przy tworzeniu KOMERCYJNYCH projektów. Krótko mówiąc profesjonalistów. Pozdrawiam i czekam na zgłoszenia.
  3. Moze juz czesc z Was miala okazje przeczytac to ogloszenie na forum 3d, ale ciagle szukam osob do wspolpracy. Ze względu na spora ilość zleceń szukam osób chętnych do współpracy przy tworzeniu grafiki na potrzeby gier. Chciałbym zebrać grupkę ludzi, którym będę mogł bez wahania podzlecać określone prace. Szukam: [Modelerow], najchętniej z doświadczeniem w tworzeniu obiektów/postaci do gier. [Grafików 2d/texture artists] - tak jak wyżej, doświadczenie w "branży" ma spore znaczenie Zgłoszenia na mail: [email protected] Czego oczekuje: - poważnych ofert. - przysłania prac potwierdzających umiejętności. - określenia czasu jakim dysponujecie. - określeniu mocnych stron – np. modelowanie postaci, teksturowanie obietkow …itp. - parę słów o sobie chodzi mi o doświadczenie. Ciekawe hobby i posiadanie prawa jazdy kat. C są mniej ważne Czego nie oczekuje: - renderów zegarków i długopisów. Widelce, szklanki i wszelkie inne cudeńka również niemile widziane (nawet te liczone w Brazilu) - wizualizacji architektonicznych - maili większych niż 1MB. Najlepiej link do prac. Chciałbym także od razu zaznaczyć dwie rzeczy. 1.Ogłoszenie nie dotyczy konkretnego zlecenia. Szukam profesjonalistów, którzy dysponują wolnymi mocami przerobowymi. 2. Nie gwarantuje stałych zleceń. Jestem uzależniony od klientów. Czasami jest bardzo dużo pracy, czasami trochę mniej.
  4. Szczerze mowiac to srednio dziala. Na kilometr jedzie GI. Caly ten noise na scianach bardzo slabo wyglada. Do tego jeszcze jakies bug\'i wychodza na kolumnach, mozliwe, ze cos z geometria jest nie tak. Jezeli ustawiles irradience map -3 i -1 to troche przestrzeliles przy takiej scenie. Zejdz do -7/-4 (i ewentualnie zwiekszaj sampling, jezeli cos bedzie nie tak) a za to zwieksz hmsph subdivs i interp. samples. Co do AA to mozna sobie puszczac rendery z wylaczonym AA do probnych renderow. W vray\'u masz dwie mozliwosci AA simple two-level, albo Adaptive. No i radzilbym conajmniej 5 min. poswiecic na przejrzenie manuala, zanim sie zabierzesz do roboty. No i vray to nie tylko GI.
  5. WIELKIE DZIEKI! Przy okazji widac, ze co mrowka to inaczej wyglada. Jedne maja duza glowe i mala dupke, inne odwrotnie - mala glowka i duzy odwlok. Co do nog, szczek i wszelkich innych \"akcesoriow\" to ilosc wariantow jest jeszcze wieksza. Trudno sie na cos zdecydowac.
  6. Jakos nie zauwazylem, zeby ktos tu robil mrowke, a przeciez to taki wdzieczny obiekt. Inspiracja ponizej... Nawet nie jestem pewien czy mrowki pija wode, czy tylko sie zainteresowala co to takiego. Zdjecie jest dosyc malo ostre. Na razie zaczne od modelu, a jak czasu starczy to dorobie otoczenie w podobnym klimacie, z tym wyjatkiem, ze chce mocne swiatlo z lewej strony kadru puscic. Mam nadzieje, ze to wyciagnie detal mrowki i czesciowa przezroczystosc jej nozek. Swoja droga jak ktos ma link do zdjec \"aparatu gebowego\" mrowek to bede dozgonnie wdzieczny. Niby taki popularny owad, a ciezko o porzadne (czyt. przydatne do modelowania) zdjecie. Zainspirowalo mnie to zdjecie:
  7. eye_candy

    quick time VR

    Od jakiegos czasu pytam gdzie sie da o \"cos\" do tworzenia panoramek w formacie mov (QT VR). Wiem, ze Cebas ma taki plug-in - nazywa sie maxVRqt, np. w ArchiCADzie jest to wbudowana funkcja renderingu. Czy znacie jakis plug-in/programik, ktory robil to bezposrdenio z max\'a lub na podstawie panoramicznych widoczkow.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy