-
3dsmax ciagle zajmuje pamiec :/
Sprawdź swój komputer czy nie ma jakiegoś reklamiarza czy innego syfu bo jest dużo takiego badziewia co podszywają się pod inne programy.
-
Scena 3D: Elf
Super praca. Za krztałty tej zbroi daje 6+. Ale coś jasno-zielonego w niej sie odbija, gryzie w oczy i obniża realizm. Myślę że bez tego będzie lepiej. Poświęć trochę czasu na tą tważ bo wygląda troche jak jakaś anorektyczka, a oczy są niemal tak wielkie jak usta.
-
Znikanie przedmiotu po zbliżeniu
W takich sytuacjach oddalasz widok na tyle żeby było wszystko widać i używasz virtual viewport. Tylko musisz pracować w OpenGLu.
-
Mgła przy ziemi
Jak zrobić taki efekt na maxie? Jedynym pomysłem jaki mi wpadł do głowy to użycie 6000000000... cząsteczek, a tego raczej chciałbym uniknąć.
-
Alt + middle button
^_^ Własnie o to mi chodziło dzięki
-
Alt + middle button
Nie do końca o to mi chodziło. W maxie 6 w opcjach zaznaczało się taką opcję Pan along selected czy jakoś tak i wystarczyło tylko zaznaczyć obiekt żeby obracać się wokół niego. Działało to nawet w trybach podobiektowych. (wokół zaznaczonych vertexów, polygonów itp.)
-
Alt + middle button
Miałem maxa 6 i wszystko było ok. Przeżuciłem się na 7 (dosyć dawno) i do dzisiaj w opcjach nie mogę znaleść jak ustawić żeby w czsie obracania widokiem w perspective obrót następował wokół zaznaczonego obiektu, a nie środka sceny. Czy ta funkcja wogóle istnieje w maxie 7?
-
Zmniejszanie liczby szczegółów
Najlepiej zaznaczać vertexy znajdujące się na jednej lini i łączyć je w jeden funkcją collapse.
-
Jak zrobić przekrój 3D przez budynek lub inny obiekt
Można też stworzyć wielkiego boxa i odciąć pół budynku funkcją boolean.
-
[3dsmax] Skrypt do twożenia editable mesh i poly
To może i mały problem ,ale jeżeli się robi jakieś 300 prostych mieczy do gry to trochę denerwuje wstawianie tego plana ,konwertowanie go do editable mesh ,pszesuwanie pivot point na 0,0,0 i usuwanie wszystkich verteksów.
-
Silnik gry i modele z maxa?
Jeżeli orientujesz się w Delphi to polecam GL scene. Jest to zestaw komponentów do twożenia takich żeczy w open GL.
-
[3dsmax] Skrypt do twożenia editable mesh i poly
Mam prośbę. Czy ktoś mógł by mi napisać prosty skrypt który dodał by dwa guziki "Editable mesh" i "Editable Poly" w panelu create? miały by one twożyć editable mesh i editable poly w których niema żadnych werteksów. [email protected] Z góry dziękuję.
-
3d max na 2 monitory
Nie rozumiem. Z tego co wiem to mając dwa monitory karta graficzna rozdziela cały widok na dwie połowy lub widać to samo na obu. Więc w czym problem? Zmaxymalizuj maxa! :)
-
ilosc wierzcholkow ?
Zaznacz obiekt który chcesz sprawdzić i wciśnij klawisz (standardowo) 7/& Powinna pojawić się liczba punktów w rogu widoku.
-
Który procesor?
Ta karta wcale nie jest szajska, brakuje jej tylko shaderów i paru innych efektów.Sam rdzeń jest bardzo szybki (jak na rok wydania).
Bart5
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta