Super praca. Za krztałty tej zbroi daje 6+. Ale coś jasno-zielonego w niej sie odbija, gryzie w oczy i obniża realizm. Myślę że bez tego będzie lepiej. Poświęć trochę czasu na tą tważ bo wygląda troche jak jakaś anorektyczka, a oczy są niemal tak wielkie jak usta.
Nie do końca o to mi chodziło. W maxie 6 w opcjach zaznaczało się taką opcję Pan along selected czy jakoś tak i wystarczyło tylko zaznaczyć obiekt żeby obracać się wokół niego. Działało to nawet w trybach podobiektowych. (wokół zaznaczonych vertexów, polygonów itp.)
Miałem maxa 6 i wszystko było ok. Przeżuciłem się na 7 (dosyć dawno) i do dzisiaj w opcjach nie mogę znaleść jak ustawić żeby w czsie obracania widokiem w perspective obrót następował wokół zaznaczonego obiektu, a nie środka sceny. Czy ta funkcja wogóle istnieje w maxie 7?
To może i mały problem ,ale jeżeli się robi jakieś 300 prostych mieczy do gry to trochę denerwuje wstawianie tego plana ,konwertowanie go do editable mesh ,pszesuwanie pivot point na 0,0,0 i usuwanie wszystkich verteksów.
Mam prośbę.
Czy ktoś mógł by mi napisać prosty skrypt który dodał by dwa guziki "Editable mesh" i "Editable Poly" w panelu create?
miały by one twożyć editable mesh i editable poly w których niema żadnych werteksów.
[email protected]
Z góry dziękuję.
Nie rozumiem. Z tego co wiem to mając dwa monitory karta graficzna rozdziela cały widok na dwie połowy lub widać to samo na obu. Więc w czym problem? Zmaxymalizuj maxa! :)