Skocz do zawartości

Bart5

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Bart5 odpowiedział belialek → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Sprawdź swój komputer czy nie ma jakiegoś reklamiarza czy innego syfu bo jest dużo takiego badziewia co podszywają się pod inne programy.
  2. Bart5 odpowiedział Sisio → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Super praca. Za krztałty tej zbroi daje 6+. Ale coś jasno-zielonego w niej sie odbija, gryzie w oczy i obniża realizm. Myślę że bez tego będzie lepiej. Poświęć trochę czasu na tą tważ bo wygląda troche jak jakaś anorektyczka, a oczy są niemal tak wielkie jak usta.
  3. Bart5 odpowiedział Oleksiak → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    W takich sytuacjach oddalasz widok na tyle żeby było wszystko widać i używasz virtual viewport. Tylko musisz pracować w OpenGLu.
  4. Bart5 dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Jak zrobić taki efekt na maxie? Jedynym pomysłem jaki mi wpadł do głowy to użycie 6000000000... cząsteczek, a tego raczej chciałbym uniknąć.
  5. Bart5 odpowiedział Bart5 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    ^_^ Własnie o to mi chodziło dzięki
  6. Bart5 odpowiedział Bart5 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Nie do końca o to mi chodziło. W maxie 6 w opcjach zaznaczało się taką opcję Pan along selected czy jakoś tak i wystarczyło tylko zaznaczyć obiekt żeby obracać się wokół niego. Działało to nawet w trybach podobiektowych. (wokół zaznaczonych vertexów, polygonów itp.)
  7. Bart5 dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Miałem maxa 6 i wszystko było ok. Przeżuciłem się na 7 (dosyć dawno) i do dzisiaj w opcjach nie mogę znaleść jak ustawić żeby w czsie obracania widokiem w perspective obrót następował wokół zaznaczonego obiektu, a nie środka sceny. Czy ta funkcja wogóle istnieje w maxie 7?
  8. Bart5 odpowiedział Newsweek → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Najlepiej zaznaczać vertexy znajdujące się na jednej lini i łączyć je w jeden funkcją collapse.
  9. Bart5 odpowiedział Synthax → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Można też stworzyć wielkiego boxa i odciąć pół budynku funkcją boolean.
  10. Bart5 odpowiedział Bart5 → na odpowiedź w temacie → Plugins
    To może i mały problem ,ale jeżeli się robi jakieś 300 prostych mieczy do gry to trochę denerwuje wstawianie tego plana ,konwertowanie go do editable mesh ,pszesuwanie pivot point na 0,0,0 i usuwanie wszystkich verteksów.
  11. Bart5 odpowiedział timon221 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Jeżeli orientujesz się w Delphi to polecam GL scene. Jest to zestaw komponentów do twożenia takich żeczy w open GL.
  12. Mam prośbę. Czy ktoś mógł by mi napisać prosty skrypt który dodał by dwa guziki "Editable mesh" i "Editable Poly" w panelu create? miały by one twożyć editable mesh i editable poly w których niema żadnych werteksów. [email protected] Z góry dziękuję.
  13. Bart5 odpowiedział IQW → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Nie rozumiem. Z tego co wiem to mając dwa monitory karta graficzna rozdziela cały widok na dwie połowy lub widać to samo na obu. Więc w czym problem? Zmaxymalizuj maxa! :)
  14. Bart5 odpowiedział necner → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Zaznacz obiekt który chcesz sprawdzić i wciśnij klawisz (standardowo) 7/& Powinna pojawić się liczba punktów w rogu widoku.
  15. Bart5 odpowiedział Bart5 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Ta karta wcale nie jest szajska, brakuje jej tylko shaderów i paru innych efektów.Sam rdzeń jest bardzo szybki (jak na rok wydania).

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności