Skocz do zawartości

Bartores

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Bartores's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Bartores

    Pewne nazedzie w 3ds max

    No dziala nie dokonca tak jakbym chcial ale dziala. Dobra dzienki wszystkim za pomoc.
  2. Bartores

    Pewne nazedzie w 3ds max

    Chyba nie poly modeling tylko poly modelin. To nic nie daje. To poly modelin w 3ds max robi(chyba) tak ze za jednym przesunieciem myszy wzdluz osi np. x tworzy nowe edgesy(czy cos) o dlugosci jeden centymetr. Za drugim pociagnienciem tworzy znowu edgesy(czy cos) o dlugosci 1 centymetr. A extrude mozna je wyciagac w nieskonczonosc i nie zostaną podzielone wzdluz osi y.
  3. Bartores

    Pewne nazedzie w 3ds max

    Extrude edge dziala innaczej niz to poly modelin. Przy poly modelin odrazu sa dzielone te edges a Extrude tylko je wyciaga. Moze da sie cos ustawic przy Extrude zeby odrazu dzielił?
  4. Bartores

    Pewne nazedzie w 3ds max

    Tak dokladnie o to mi chodzi. To wiem juz jak to sie nazywa teraz tylko jak to sie robi w Maya?
  5. Witam, mam pytanie. Słyszalem o takim nazedziu w 3ds max:wybieram z paska narzedziowego Select and Move, wciskam shift i przeciagam zaznaczone wczesniej krawedzie. Dzieki temu powstaja nowe wielokaty. Powiedzcie jak nazywa sie to narzedzie. I jaki jest jego odpowiednik w Maya. Nie mam 3ds maxa wiec nie moge tego sprawdzic ale chce sie dowiedziec jak to zrobic w Mayi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności