Skocz do zawartości

Tomb

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Sopot/Kołobrzeg

Tomb's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. ciekawe, ale troche pospieszone, gdbyys posiedzial godzine dluzej to byloby znacznie lepiej. No dobra ale do rzeczy: 1) zaczne od bzdur ;] otoz widze ze nie chcialo Ci sie robic literek na klawaiturze ;] 2) model jest miejscami za ostry, logo noki z tylu i USB na dole wycinales bolkiem, czy modelowales? 3) proporcje wyszly calkiem niezle, poza srodkowym joystickiem/przyciskiem ktorego plaska czarna poweirzchnia jest nieco za duza. Szczelina na laczeniu obu czesci obudowy jest u gory za duza, tak samo jak szczelina miedzy obiema czesciami obudowy a gornym wylacznikiem jest za mala. 4) element miedzy laczeniem z boku komorki ktory konczy sie u gory i ma ksztalt odwroconego U jest zdecydowanie za ostry, wiem ze to klopotliwy rejon z tym zalamaniem ale rzuca sie w oczy. 5) materialy. Ciekawie wyszedl czarny plastik, chociaz wydaje mi sie ze jest odrobine za jasny (ale to moze byc wina bialego studia). Material gumowy jest zdecydowanie za plastikowy ;] powinien byc bardziej proszkowy, jak uzywasz arch&design to zwieksz glosa na reflection, samo reflectioon zmniejsz i zwieksz roughness. 6) DOF wyglada jakbys przejechal sie po pracce papierem sciernym :D, robiles go w renderze czy w poście? 7) a teraz pokaz jak wyglada w srodku ;] Dobra robota :] & good luck with your future endevours ;] PS uzywales ambient occlusion do posta?
  2. W zasadzie to wszystko lezy i kwiczy ;] Przez antialiasing i shadow mapowane cienie po tekstury, okrutnie prosty model i oswietlenie w postaci jednego omni. 4 godziny? to zdecydowanie za malo (szczegolnie dla osoby poczatkujacej) zeby umieszczac jakakolwiek prace w Finished . Proponuje 400 godzin ;] - powinno wystarczyc zebys przejrzal pare tutoriali i troche pocwiczyl. Definitywnie zgadzam sie z Xiz0rem, ja swoj phone robilem ok 100h przy czym nadal nie jestem z niego do konca zadowolony i zastanawilem sie czy nie wrzucic go najpierw do Work in Progress.
  3. Czyli co "ambitne = niski poziom techniczny" ?? To chyba zalezy co chcesz osiagnac, to ze cos jest ambitne to nie znaczy ze jest odrazu si. Kazda pracke mozna zkaszanic, a przeslanie raczej nie zamaskuje niedociagniec.
  4. show-off ;] 1) kominek - mocno odpusciles ;] 2) T. ma racje to swiatlo na kanapie, pomimo swojej efekciarskości jest zdecydownie za jasne, ale dla mnie na przyklad to trobne uchybienie bardziej dziala na korzysc pracy niz przeciwko niej 3) render nr 3 - mocowanie zyrandola rzuca na sufit dosc wyrazny cien - nie za ostry troche? Poduszki sa w pyte ;] a no i nie wiem ktos juz pytal, pewnie tak... ale just in case;] jaki to silnik? mental?
  5. A wiec tak. Przypuszczam ze oswietlnie jest jak najbardziej celowe i rozumiem ze ciezko wydusic pozytywnie specularujące shadery ;] aczkolwiek stol na przyklad podoba mi sie bardzo, podloga rowniez, a im wyzej tym niestaty gorzej (drzwi, glosnik, sufit). Najbardziej razi roslinka, chociaz znowu, moze celowo, jesli oczywiscie pojdziemy tropem "na szczescie juz nikt nie czeka" to pewnie poprostu nikt jej nie podlewa i uschla bidaczyna ;]. O zlota maline, leb w leb z roslinka idzie glosnik ktory pasuje tu jak piesc do oka (nie pytaj sie mnie czemu, poprostu okrutnie mnie razi ;] ) i wielki czerwoniasty wyswietlacz ktory poprostu jest nijaki (moze by go poszatkowac? tak jak w autobusach). Drzwi jeszcze: kolor dziki jakis, szczescie nie powinno byc rozowe?? ;] - ja bym je pomazal na rozowo w czerwone serduszka i biale kwiatki ;D wtenczas bylby jakis punkt skupienia, bo w tej chwili moj wzrok na przyklad nie ma pojecia gdzie sie patrzec ;]. Znowu, jestem pewien ze chciales zbudowac zbudowac klimat oswietleniem ale ten prawy naroznik sciany wyszedl okrutni plasko, probowales z cos z tym zrobic? jakies swiatlo dopelniajace maybe? To chyba tyle, ogolnie rzecz ujmujac ode mnie 3,5 (ale jak zrobisz rozowe drzwi to bedzie 6 :D ) a jesli chodzi o interpretacje intencji autora to ja stawiam na: a) "podlewaj roslinki" b) "nie chowaj sie pod stolem" ;] Fantastic! :O :O :O(CGTalk ;])
  6. Marcin_ps - bol to moje drugie imie ;] moglbys sprecyzowac z tymi materialami? chudy - "najbardziej mnie rozwaliło wycinanie napisu NOKIA i znaczka USB chyba ;]" - mnie tez :D Sebastian Ozga - nokie modelowalem 3 lata ;] a szczegoly... robie pojedynczy poly ktory dopasowuje do wczesniej rozrysowanych spalinow, wycinam quickslicem w miejscach kluczowych przeciec tak zeby powstal docelowy ksztalt. Dalej extrude tych plaszczyzn ktore mnie interesuja, reczne usuwanie niepotrzebnych edgow i staram sie "przesunac" wszyskie TRI poza extrudeowany ksztalt, tzn idealnie sa tam po tym same quady. Nastepnie w odpowiednich miejscach chamfer, a potem tne quikslicem obiekt na ktorym ma byc ten extrude. Na koncu attach, weld i po zabawie. Troche malo przejrzyscie to wyszlo ;] ale jakbys potrzebowal rozwiniecia to moge to zwizualizowac ;]
  7. 3D CREATIVE - jak mi sie rozleci komorka to zrobie wszystkie ;] Xiz0r - Cheers! ;] Georgas - narazie model, scenka bedzie pozniej ;] Tomuś - nie moglbym wiedziec, w koncu poniekad jestem tu nowy ;] makbol - wlasnie dolaczylem na poczatku watku AO z siatką, tak, wypuklosci na plytce sa modelowane. Styki dla karty SIM? JohnZi - gratias senior ;] a skromnić przestane jak bede podejrzewal ze mam powod ;] Jak obiecalem wczesniej, doeczepiam 3dDrut ;] (na pierwszej stronie watku)
  8. au contrair to nie garaz tylko jego trojwymiarowa reprezentacja ;] tak wiec sila rzeczy moze byc wszystko ;] get up stand up i dorzuc chociaz jakas dmuchana pieknosc ;] jak ja bym mial garaz to na pewno trzymalbym tam takie rzeczy :D
  9. Ciekawy klimat. Luzne propozycje 1) rozwazales alternatywne zrodla swiatla? W sensie zdywersyfikowac na pare uzupelniajacych sie np jarzeniowek. Bo jak garaz to chyba ciezko pracowac przybulwiastym kloszu ;] 2)Tekstury: zacieki, pleśń, kurz, smar, grafiti, samoprzylepne karteczki, zniszczone wyblakle plakaty, blueprinty podzespolow, krew ;] 3) Modele: narzedzia, srubki, czesci pojazdow, klatka z kratą, skruszony tynk, ceglowki, szmaty, masa kabli i kontaktow, krowa ;] 4) Perspektywa - probowales ja wydluzyc? odrobine wykrzywic, rzucic na sciane pare cieni i masz Hitchcocka ;] a na pierwszym planie powykrecana siatka (w sensie taka jak z płotu) zdofowana oczywiscie. Moze byc wdechowo ;] bede sie przygladal. Gluck
  10. Xiz0r - niebieski faktycznnie troche za jasny, w czystym renderze byl ok, wiec najwyrazniej przekombinowalem w poście ;] a z tym zlotem to troche celowo, w sensie oryginalna miedz podobala mi sie mniej, myslisz za bardzo rzuca sie w oczy? Bonifatz - skromnosc jak najbardziej na miejscu ;] tzn to nie jest jeszcze to, ale sie staram :) siatke wrzuce wieczorem mastahcez - okrutnie dlugo. jakies 2 miesiace mniej wiecej po godzine dziennie. Ale niektore czesci robilem po 5 razy, bo staralem sie zrozumiec jak funkcjonuje poly, no a potem pierwszy raz na oczy widzialem Arch & Design a potem Mentala, a potem AO, sztuczny DOF i renderowanie w warstwach ;] wiec tak naprawde wiecej nauki droga prob i bledow niz prawdziwej pracy ;] Hynol - wlasciwie to ja tu jestem zdecydowanie dluzej. dawno dawno temu kiedy vray jeszcze raczkowal rzadzilem scanlinem ;] ale to stare dzieje i wtedy grafika tylko sie bawilem, teraz jakgdyby chce wziac byka za rogi - marzy mi sie freelancerka ;] Tak wiec nowe podejscie, nowa jakosc, nowy nick ;] swoja droga nie moj, tzn ktos kto nie uzywal konta byl na tyle zyczliwy zeby mi je odstapic, a mi akurat zalezalo na tym nicku. Podsumowujac w MAXsie siedze od grudnia. Lis - na plytce sa tylko te detale ktore widac, ale planuje za jakis czas zrobic z ta nokia scene w ktorej zniszcze ja na czesci ;] wiec wtedy pewnie bede musial dorobic wnetrznosci. michalklim - dzieki ;] ale wlasnie na krytyce najbardziej mi zalezy bo prawde mowiac dopiero raczkuje w 3d i ciagle probuje ten stan rzeczy zmienic. + jak sie nad czyms dlugo siedzi to czlowiek traci perspektywe i przyznam sie szczerze ze tak mi ten telefon zbrzydl ze zastanawialem sie czy w ogole zamieszczac go na forum ;] Tomuś - no wlasnie do imponowania dąże ;] ale jestem zaszczycony pozytywnym odbiorem :) mam nadzieje ze jak zamieszcze siatke to zmieszacie mnie z blotem :D
  11. Walcze z polymodelingiem i z renderem w mentalu. Wiem, ze jest sporo bledow ale niestety nie mam juz sily patrzec na ta prace ;]. Konstruktywna krytyke przyjme z otwartymi ramionami ;] Imageshack: http://img403.imageshack.us/my.php?image=nokia3110c01zi8.jpg http://img376.imageshack.us/my.php?image=nokia3110c02hw0.jpg 3dDrut ;]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności