Skocz do zawartości

bucek_2

Members
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Lublin

bucek_2's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Oczywiscie nic nie stoi na drodze zeby modelowac metoda laczona spline + poly Pozdro
  2. A no mozna zalezy do czego bedzie ci potrzebny Pozrd
  3. Akurat tak sie sklada ze mialem ostatnio okazje modelowac takie gniazdko. Zrobione w 100% polymodelingiem bez bool'a zadnego :P. Zalaczam screeny zwroc uwage na modyfikatory symmetry ktore ulatwia ci w modelowaniu (zrobisz tylko 1/4modelu) Pozdro
  4. bucek_2

    włosy, rzęsy

    A no daje sie odpowiednia mape w opacity zeby nie byly "gole" plane'y. Pozdr
  5. No stary tutaj poplynoles :P. Polecam pomoc maxa do takich podstaw. PS. Uzyj Select and Move tool na gornym pasku powinno byc takie cztery strzalki w 4 strony PozdrO
  6. Domyslam sie ze chodzi ci o ta czesc co jest dobudowana ze sfery. Dodaj ktorys z FFD na sfere potem zmien subobject level na control points i ustawiaj odpowiednio puntky modyfikatora. I na poczatku ustaw odpowiednia ilosc segmentow dla sfery. I potem jak widze w tutku convert to edit poly i usun niepotrzebne polygony. POzdro
  7. bucek_2

    niechciany edge

    Dodaj krawedzie (cut) tak jak na rysunku laczac zaznaczone wierzcholki i wtedy na pewno usuniesz ten edge.
  8. bucek_2

    blueprint golf 2

    Wejdz w forum modeling i zobacz jaki jest pierwszy topic. I co tam jest napisane? jest pare linkow do blueprintow na bank cos znajdziesz Pozdro
  9. bucek_2

    Problem Z line. Pomocy

    Tak ku wyjasnieniu vertexy ktore maja byc przez ciebie weldowanie musza byc w odpowiedniej odleglosci od siebie (wpisujesz te wartosc przy weld) mozesz rowniez uzyc target weld a jezeli chcesz zeby mirror byl rowny odpowiednio ustaw pivot arrows (zakladka hierarhy) POzdrO
  10. 1) Albo robisz plane i nakladasz teksture (rysunek ktory ci pomorze stworzycz model) albo views/viewport background/ files i wstawiasz odpowiedni plik 2)Jest wiele mozliwosci ale te punkty o ktorych mowisz jakos nie wiem o co chodzi proponuje przeczytac ksiazke jeszcze raz i zapoznac sie z sub-object levelem tamte punkty to vertexy.
  11. Jeżeli chodzi ci o to ze zle pracuje ci sie przy duzej ilosci poly to istnieje cos takiego jak hide (PPM + Hide Selection)
  12. bucek_2

    Łańcuch

    Tak jak poprzednik mowił tylko potem z wcisnietym shiftem przesun w odpowiednia strone i wybierz liczbe kopii (ile ma byc ogniw)
  13. bucek_2

    problem z modelowaniem

    Warunki :P. Zacznij od podstaw polymodelingu tam poznasz te warunki i jak dzialaja nurmsy. Tu masz linka i zacznij od tutorials/introduction http://www.onnovanbraam.com/
  14. Jesli chcesz wymodelowac cos w rodzaju tej felgi to zacznij od polymodelingu sobie a potem symmetry i wyjdzie cala. Masz tu link jak zostal ten problem rozwiazany a potem analogicznie w twojej pracy http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/pm-8-carrims/
  15. bucek_2

    modele komórek

    Illy ma racje najlepiej to wyjdzie w przekroju. A jezeli masz tyle tutkow to radzilbym ci jak najszybciej zajac sie ich studiowaniem bo bez tego nie da rady bo jak dostaniesz modele to i animke trzeba z czegos w koncu zrobic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności