Skocz do zawartości

andy12

Members
  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Krakow/Bialystok

andy12's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

17

Reputacja

  1. andy12

    Wojskowy samochodzik

    Programy jakich użyłem: 3D smax - Wiadomo, modeling rendering. Renderowałem Vray 3.0 w firmie na farmach. Trudno mi jest określić czas, ponieważ poszczególne warstwy renderowałem osobno, tło, pojazd, atmosfera. W domu na moim i7 czas to jakieś 2 godz. na klatke. PS, Quixel SUITE - teksturki Substance Designer - Renderowałem Ao, cavity itd. gdyż szybko renderuje. NukeX 7 posłużył do ekstrakcji kamery z filmu i do postprodukcji. Nie używałem żadnych dodatkowych plygin-ów do Nuke-a. Wszystkie efekty zrobiłem przy pomocy podstawowych narzędzi dostępnych w nuku a jest ich naprawde multum. AE - Napisy, dzwięk i kompresja. Dzwięki pochodzą z tej stronki; http://www.freesound.org/ blukazs - Kamerka jest juz po "zmiękczeniu",mogłem bardziej wygładzić, ale nie chciałem bardzo ingerować, orginalnie trzęsła bardzo mocno.
  2. andy12

    Wojskowy samochodzik

    Fajnie że komus sie podoba. Teraz zauważyłem że animacja jest troszkę zbyt przyciemniona w stosunku tego co powinno być, gdzieś popełniłem błąd a może to przez kompresje. Zaraz to sprawdzę.
  3. Witam. Zrobiłem kiedyś model wojskowego samochodu, póżniej dorobiłem hangar i animacje. Ogólnie to taka prezentacja "turnaround" tylko trocheę miej nudny, tak myślę. making of Blog: https://zimirski.blogspot.com/b/post-preview?token=fHAN70kBAAA.LvM2EVTlWubYvM-D84P2TA.-hNbMA0KA2k_vtP6w2Ju1g&postId=7539109119477940121&type=POST#!/
  4. Czesc wszystkim! Po 50 godzinach renderingu moj kap ma juz dosyc Maxwella, wrzucam co mam :) Modelowane w Max-ie, postprodukcja w Photoshopie Tu jeszcze w wyszej rozdzialce: http://img706.imageshack.us/img706/1985/03ba.jpg
  5. Zdeno - budynek jest mój modeluje go już jakiś czas.Rozdzielczość Rendera to 1719x1900 moja maszyna to Quad 2.50Ghz 4GB ram-u
  6. Maly tescik Maxwella 2 :) czas 8h czas 38min
  7. Bardzo fajna pracka i tutorial. Spoko sprawa ten octane render
  8. Hej panie!! pamiętasz mnie jeszcze :)Co tam u Ciebie słychać? Twoje gg nie dziala czy to ciebie nigdy nie ma?

  9. Hej panie!! pamiętasz mnie jeszcze :)Co tam u Ciebie słychać? Twoje gg nie dziala czy to ciebie nigdy nie ma?

  10. jak znajdę jeszcze troszkę czasu to podkręcę to niesczesane tło i może będzie git. póki co wklejam większy format :) pozdrawiam...
  11. Wizka pod maxa9, po przejściach w Photoshopie renderowałem mentalem orginal wygląda troszkę inaczej:)
  12. Nie uzywalem mr sun & sky chciałem ale łatwiej wrzucić plane w tło i dobrze oświetlić PS użyłem tylko do tektur
  13. Koyot - jest tylko z drugiej strony, wydaje mi sie ze ta jest bardziej ciekawsza Czas ten wątek zakończyć dzięki wszystkim za komentarze i trafne podpowiedzi. wrzucam pracke do Finished works: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=709582#post709582
  14. Nie chce mi sie już z tym bawić wrzucam co jest czas zacząć coś nowego softy: Max2008 +MentalRay
  15. No i prawie koniec jeszcze tylko parę drobiazgów :) Mam tylko mały problem z fotonami kiedy daje więcej niż 12mil zaczynają wychodnic białe plamy f##k :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności