Jump to content

andy12

Members
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Good

About andy12

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Krakow/Bialystok
  1. Programy jakich użyłem: 3D smax - Wiadomo, modeling rendering. Renderowałem Vray 3.0 w firmie na farmach. Trudno mi jest określić czas, ponieważ poszczególne warstwy renderowałem osobno, tło, pojazd, atmosfera. W domu na moim i7 czas to jakieś 2 godz. na klatke. PS, Quixel SUITE - teksturki Substance Designer - Renderowałem Ao, cavity itd. gdyż szybko renderuje. NukeX 7 posłużył do ekstrakcji kamery z filmu i do postprodukcji. Nie używałem żadnych dodatkowych plygin-ów do Nuke-a. Wszystkie efekty zrobiłem przy pomocy podstawowych narzędzi dostępnych w nuku a jest ich naprawde multum. AE - Napisy, dzwięk i kompresja. Dzwięki pochodzą z tej stronki; http://www.freesound.org/ blukazs - Kamerka jest juz po "zmiękczeniu",mogłem bardziej wygładzić, ale nie chciałem bardzo ingerować, orginalnie trzęsła bardzo mocno.
  2. Fajnie że komus sie podoba. Teraz zauważyłem że animacja jest troszkę zbyt przyciemniona w stosunku tego co powinno być, gdzieś popełniłem błąd a może to przez kompresje. Zaraz to sprawdzę.
  3. Witam. Zrobiłem kiedyś model wojskowego samochodu, póżniej dorobiłem hangar i animacje. Ogólnie to taka prezentacja "turnaround" tylko trocheę miej nudny, tak myślę. making of Blog: https://zimirski.blogspot.com/b/post-preview?token=fHAN70kBAAA.LvM2EVTlWubYvM-D84P2TA.-hNbMA0KA2k_vtP6w2Ju1g&postId=7539109119477940121&type=POST#!/
  4. Czesc wszystkim! Po 50 godzinach renderingu moj kap ma juz dosyc Maxwella, wrzucam co mam :) Modelowane w Max-ie, postprodukcja w Photoshopie Tu jeszcze w wyszej rozdzialce: http://img706.imageshack.us/img706/1985/03ba.jpg
  5. Zdeno - budynek jest mój modeluje go już jakiś czas.Rozdzielczość Rendera to 1719x1900 moja maszyna to Quad 2.50Ghz 4GB ram-u
  6. Maly tescik Maxwella 2 :) czas 8h czas 38min
  7. Bardzo fajna pracka i tutorial. Spoko sprawa ten octane render
  8. Hej panie!! pamiętasz mnie jeszcze :)Co tam u Ciebie słychać? Twoje gg nie dziala czy to ciebie nigdy nie ma?

  9. Hej panie!! pamiętasz mnie jeszcze :)Co tam u Ciebie słychać? Twoje gg nie dziala czy to ciebie nigdy nie ma?

  10. jak znajdę jeszcze troszkę czasu to podkręcę to niesczesane tło i może będzie git. póki co wklejam większy format :) pozdrawiam...
  11. Wizka pod maxa9, po przejściach w Photoshopie renderowałem mentalem orginal wygląda troszkę inaczej:)
  12. Nie uzywalem mr sun & sky chciałem ale łatwiej wrzucić plane w tło i dobrze oświetlić PS użyłem tylko do tektur
  13. Koyot - jest tylko z drugiej strony, wydaje mi sie ze ta jest bardziej ciekawsza Czas ten wątek zakończyć dzięki wszystkim za komentarze i trafne podpowiedzi. wrzucam pracke do Finished works: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=709582#post709582
  14. Nie chce mi sie już z tym bawić wrzucam co jest czas zacząć coś nowego softy: Max2008 +MentalRay
  15. No i prawie koniec jeszcze tylko parę drobiazgów :) Mam tylko mały problem z fotonami kiedy daje więcej niż 12mil zaczynają wychodnic białe plamy f##k :/
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy