-
Game Art : Speed Lp modeling/Texturing/Testy
Mam jeszcze to :) No i to na razie tyle, wczoraj dopiero zacząłem to robić.
-
Game Art : Speed Lp modeling/Texturing/Testy
Wieki tutaj nie zaglądałem :P Domek :)
-
Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?
@Tul wygląda to całkiem nieźle, ale moim skromnym zdaniem przednie kończyny konia źle się zginają
-
[wip] Postac3d : Zbychu
rotfl :D troszkę odbiegłem od oryginału, ale idea zachowana (troszkę wyidealizowana) :P
-
[wip] Postac3d : Zbychu
Obrazili się wszyscy, czy co? :P Zacząłem powoli robić wersję low, limit jakieś 5-7k. Rozbieżność jest duża, ale to mój pierwszy model o polycouncie większym niż 1,5k i ciężko mi ocenić ile mi wyjdzie
-
Obiekt 3D: Kostur Uehla
Jak dla mnie wygląda to po prostu świetnie =]
-
Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?
Wygląda to bardzo obiecująco. Tak trzymać =]
-
[wip] Postac3d : Zbychu
Jaki ruch tu mnie ^^ Update Jak dla mnie tors jest skończony, jednak chciałbym się dowiedzieć co waszym zdaniem trzeba poprawić już niedługo powinienem mieć więcej czasu i może uda mi się przyśpieszyć to dłubanie. Rąk się nie czepiajcie, jeszcze nad nimi posiedzę :P
-
Pojazd 3d: Opel Calibra
Nie ma wycieraczek ;)
-
Postać 3D: Mundur
Moim zdaniem kawał dobrej roboty. Czekam na więcej
-
[wip] Postac3d : Zbychu
@Lewus No cóż anatomia kuleje, ale to się poprawi. Póki co próbuję zrobić (z pomocą googli) tak, aby wyglądał przyzwoicie. Druga sprawa - na razie nie planuję przesiadki na z3 mimo, że ma tych kilka bajerów więcej. Najpierw chciałbym oswoić się z z2, przerobić wszystkie tutki Klicka i skończyć Zbycha. Oto co udało mi się zrobić (niewiele bo brak czasu) mam nadzieję, że zmierza to w dobrym kierunku A i jeszcze jedno. Ręce zrobię oddzielnie :P
-
Chernobyl Viewer 0.99 - darmowy
Bardzo przyjemny program, ale mam kilka uwag: 1. Dotyczy panelu toolset-intuicyjnie przy próbie przełączania z zakładki object na lighting próbowałem na nią kilknąć i lipa po kilku sekundach zorientowałem się, że do tego służy przycisk na dole. Niby drobiazg ale moim zdaniem można by to poprawić. 2. Przy polach position, rotation i scale brakuje mi suwaczków (a tak poza tym to jakoś nie potrafię zmienić wartości w tych polach). 3. Nie wiem z czego to wynika, ale gdy owy viewer chodzi, słychać u mnie szmery dochodzące z (chyba) karty graficznej (prawdopodobnie wiatraczek). Nasuwa mi to pewną myśl - może tak ustawić jakiś fps limit? Jednakże nie wiem, czy to z tego wynika :P To chyba tyle. Pozdrawiam =]
-
Warrior (PROBLEM Z RAMIENIEM !!!!!!!!!)
Mi się nawet podoba, lecz gdzieniegdzie jakoś te krawędzie się dziwnie układają, ale możliwe, że tylko ja tak myślę :P
-
[wip] Postac3d : Zbychu
Dzięki za komenty, nie planuje zrobić super-hiper-mega-realistycznego modelu, raczej chciałbym opanować zbrusha i może, jak się uda, mieć prackę do portfolio. Póki co update Spodnie zostawię na koniec, bo coś te fałdki mi nie podchodzą =]
-
[wip] Postac3d : Zbychu
Wiem, że fałdki źle się układają, ale jakoś tak same nie chcą się ułożyć poprawnie :P muszę jeszcze nad nimi posiedzieć (może jakieś wskazówki? hehe). Metodą prób i błędów brnę dalej.
_haRRy
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta