Jump to content

Marcin_Przybys

Members
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Excellent

About Marcin_Przybys

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/21/1983

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław
  1. Może nie przebija ale walczy o to dość intensywnie. Jak dla mnie gdyby trochę z May'i (animacja) i Hudinie'ego (particle) wrzucić do modo + możliwość współpracy z Renderman'em (na razie tylko Maxwell działa ok z modo) to modo było by programem idealnym :) Na razie modo cały czas jest świetne jako dodatek do modelowania a nie główny element piplline'u. Ale patrząc na to jak szybko się zmienia to jest na dobrej drodze i trzymam za to kciuki bo pod względem interfejsu, intuicyjności i łatwości obsługi kładzie konkurencję na całej linii.
  2. Dzięki wszystkim:) Tamyl91 - Dziwny bo nie naturalny z kamery. Taka stylistyka, ja lubię takie zmiękczenia. FF - Zmniejszyłem :) Faktycznie za duży wszedł. Sebazx6r - Ano warto szczególnie że teraz Luxology działa razem z The Foundry co może oznaczać że NUKE, Modo i MARI będą integrowane w jeden system a to możne oznaczać miazgę na rynku (Przynajmniej jeśli chodzi o około FX'owe klimaty).
  3. Witam, Kolejny model robiony już dość dawno dla wprawy i radości własnej. Model "Origowany" i w planach była animacja ale jak to z projektami własnymi bywa stoją ostatnie w kolejce :) Samochód to Riley Brookland 9 z 1931 roku po modyfikacjach (między innymi silnik lotniczy). Model bazuje na istniejącej współczesnej przeróbce. Model i Render: MODO 601 Pozdrawiam Marcin Przybyś Division48
  4. Nie mogę się z tobą nie zgodzić... Natomiast weź pod uwagę że całość powstała w ciągu 1,5 tygodnia. Koncept, rysunki i animacja. Wchodzenie w taki detal w jednym kadrze mija się z celem bo całość traci spójność, robienie tego po całości nie w takim czasie bo każdy kto chociaż próbował animować wie że ilość pracy w takim przypadku rośnie wykładniczo nie liniowo :) Przez chwile robiliśmy nawet na wstępie próby z mapingiem 3d ale też poszły w odstawkę z tego powodu. I w końcu całość została po montowana tylko i wyłącznie w AE na 3d warstwach. Pozdro
  5. -- UPDATE W PIERWSZYM POŚCIE -- Dzięki za komentarze wstawiłem poprawione wizy w pierwszym poście.
  6. Zmieniam Indirect Ilumination dla shadera trawy na MonteCarlo i IndirectRays na 16 czasem nawet 4 lub 3 nie widać szumu na trawie a przyspiesza wielokrotnie. Poza tym obowiązkowo Adaptive Sampling i Automatic Fading dla Fur'a.
  7. @Bombel - Pytaj to odpowiem tak to dużo tego jest ;) Generalnie HDRI w tło i jakiś proste światło. Niebo w PS, z założenia wypluwam dużo pasów i potem miksuje. @GramiYoe - No bliźniaki nie da się ukryć :) @żółty Modowy fur. Pierwotnie replikatory ale ze względu na bilbordową wielkość renderów nie dały rady w brew pozorom. Potem był fur i diplace na trawie żeby trochę zniekształcić podłoże ale i z tego musiałem zrezygnować bo generowało bardzo dużo poli. Finalnie zredukowałem do 70 mil.
  8. Witam, kolejna nasza produkcja wizualizacyjna. Modo 501 ________ Projekt architektoniczny- Pracownia projektowa ChillHouse Detale: Wizy w hipotetycznym użyciu Pozdrawiam Marcin
  9. Generalnie prosta bryła + UV + tekstury (difuse, displace, bump, specular itd ) Nie modeluje wikliny nie jestem samobójcą ;)
  10. Zrobiłem powtórkę z tego renderu ale żeby nie wrzucać tego samego bonusowa pseudo metka DEDONA :)
  11. Tores dzięki i zgadzam się z kolorami. Muszę nad tym popracować. A teraz co by nie tworzyć nowych wątków Meble ogrodowe DEDON widoczne w nocnej wizie w tle na tarasie tu w pełnej krasie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy