Jump to content

GrzegorzPrzybys

Members
  • Posts

    571
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

GrzegorzPrzybys last won the day on April 13 2012

GrzegorzPrzybys had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

GrzegorzPrzybys's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

128

Reputation

  1. Sądząc po barwach i natężeniu światła większość z tych ostatnich studiów było robionych na podstawie zdjęć HDR. Które nie mają nic wspólnego z naturalnym postrzeganiem świata przez ludzkie oko. Tak jak przy studiowaniu portretów czy anatomii ważne jest dobieranie sobie odpowiednich zdjęć, najlepiej takich które nie mają rozproszonego światła które sprawia że o wiele ciężej jest dostrzec bryłę w przestrzeni tak w przypadku studiów krajobrazu ważne jest, przynajmniej na początek, znalezienie sobie zdjęć, robionych przy naturalnym dziennym świetle, bez żadnych filtrów, nakładania na siebie prześwietlonych i niedoświetlonych warstw i manipulacji kolorem. Idealnym wyjściem jest malowanie z natury. Parę takich plenerów jest w stanie dać o wiele więcej niż dziesiątki przemalowywań zdjęć. A dodatkowo otwiera oczy i uwrażliwia na wiele rzeczy których się już nie da wyciągnąć z fotografii. Ale rozumiem że póki zimno to nikomu się nie chce wyściubiać nosa ;) PZdr
  2. Dziękuję wszystkim za miłe słowa, w swoim i imieniu zespołu :)
  3. Widać ogromny potencjał w wyczuciu koloru i światła. Pani na tle drzewa świetnie pokazuję że potrafisz fajnie wrzucić do digitalu rozedrganie koloru i to drzewo naprawdę mieni się dziesiątkami subtelnie różnych barw. Pani z koniem i ptakiem pokazuję, że umiesz dać sobie na luz i malować lekko i swobodnie i tą pracę zaliczyłbym do najlepszych z tego zestawu. Z rzeczy które moim zdaniem odstają to wciaż jeszcze małe braki w zrozumieniu budowania formy światłem i design. Na Twoim miejscu poświęciłbym trochę czasu na szkicowanie sobie różnych rzeczy jak zbroje, stroje, broń, czy inne rekwizyty z referencji , a potem wymyślanie i rysowanie własnych wersji etc. Bo póki co wiele tego typu rzeczy u Ciebie jest generyczna. Pzdr!
  4. Kalberos - teledysk nie był robiony przez Division48 tylko przez Juice. Wszystkie ilustracje były robione przez moją skromną osobę ale wszystko pozostałe zostało zrobione przez Juice'a. Dużo osób to kojarzy od razu z naszym studiem ale nie jesteśmy wstanie wszędzie tego prostować. Jaras - pozdro ;)
  5. Bez pomocy Kasi niektóre z kadrów wyglądałyby znacznie, znacznie gorzej. Ale jeśli liczyć procentowo ilość pracy to w gruncie rzeczy wykonały ją dwie osoby. Uściślając - scenariusz pochodził od CDP, ale również jesteśmy jego współtwórcami. Nie odpowiadamy jednak za dźwięk w żadnym stopniu i tu faktycznie nasz błąd, powinniśmy napisać iż robiło to studio Juice.
  6. Dzięki za wszystkie miłe słowa!! Wojtas - do narratora było typowanych 4 aktorów. Jego wybór był kwestią wewnętrznego głosowania i je przegraliśmy ;) i nie został wybrany ten który nam się najbardziej podobał. Dla mnie jest trochę za młody i za mało zniszczony jak na takiego dziada ale niektórym się podoba jak bardzo się wczuwa ;) Paweł - Dzięki, staramy się za każdym razem wprowadzić coś nowego i podkręcić to na wyższe obroty pod każdym względem. Nie tylko ze względu na lepszą jakość ale też żeby się zwyczajnie nie znudzić ;)
  7. Hej wszystkim. Dawno nie byłem aktywny tu na forum i tylko biernie obserwowałem co się dzieje. Jakiś czas temu można powiedzieć, że zakończyliśmy z naszej strony pracę nad animacjami storytellingowymi do Wiedźmina 3. W ramach współpracy z super ludźmi z CD Projektu mieliśmy przyjemność wykonać parędziesiąt animacji do samej gry, jak również animacje promocyjną służącą jako przypomnienie lub wprowadzenie nowych graczy w świat prozy Sapkowskiego, która posłuży również jako sekwencja otwierająca grę. Animacja miała premierę parę dni temu i dopiero teraz możemy pokazać jakieś trochę szersze materiały na jej temat. credits: Marcin Przybyś Grzegorz Przybyś Kasia Niemczyk Studio Juice - dźwięk I stillsy: I na koniec mały breakdown sekwencji koniunkcji sfer:
  8. Hej. Tak, niedługo powinien się pojawić na max3d jakiś skromny breakdown tej animacji.
  9. Hej Zrobiłem Ci taki szybki nieudolny overpaint. Mam nadzieję że się nie obrazisz. Generalnie widać, że w ogóle nie odbijasz sobie obrazka w trakcie malowania. Co w przypadku malowania portretów jest czynnością strategiczną i kluczową, żeby zachować symetrie twarzy. U Ciebie po odbiciu wyłażą od razu wszystkie babole, których sie można było wcześniej tylko domyślać. Krzywo usadzone oczy i usta. To po pierwsze. W oku nie czuję się przestrzeni. Nie czuję że znajduje się na frontalnej płaszczyźnie czaszki a rozlewa się na twarzy. Przestudiuj też jaki kształt ma żuchwa. Na obrazku zaznaczyłem pare pomocnych w nawigacji linii dzięki którym będziesz mógł łatwiej zawsze sprawdzić czy poszczególne elementy twarzy są w harmonii i na odpowiednim miejscu. Generalnie jeśli puścisz linie wzdłuż nosa od brzegów nozdrz w górę to pokaże Ci ona w którym miejscu zaczyna się powieka oka. ( u Ciebie oko jest zbyt blisko centrum twarzy ). Druga linia to linia środek źrenicy - kącik ust. Wiem, że u Ciebie chłopak się uśmiecha jedną stroną ust, ale i tak kącik ust nie poleci nigdy tak daleko. Te zmiany są o wiele bardziej subtelne. Mam nadzieję że jakoś udało mi się pomóc. Dzięki za tipsa ze skrótem - nie znałem tego. Pzdr G
  10. Hej. Generalnie na początek w ogóle wyrzucił bym z listy priorytetów punkt dotyczący zwiększenia szybkości swojej pracy. To na razie nie jest kompletnie istotne. Szybkość przyjdzie z czasem, wraz z wiedzą, pewnością siebie i doświadczeniem. Nie narzucaj sobie żadnego czasu, nie rób masy speedpaintów. Zrób parę dopracowanych studiów otoczenia. Usiądź na spokojnie, przeanalizuj co widzisz. Spróbuj to zinterpretować, zsyntezować i oddać na swojej pracy. Jeśli to będzie trwało 3 dni to żaden problem. Jeśli chodzi o wiedze polecam tą książkę : http://www.amazon.com/Color-Light-Guide-Realist-Painter/dp/0740797719 40zł, a znajdziesz tam wszystko czego Ci trzeba na początek.
  11. RaVirr: Rozpu: Sidre: DAGOO: badfood: rosikowski: EthicallyChallenged: olaf: Tomasz G:
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy