Jump to content

saharaam

Members
  • Posts

    150
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

saharaam last won the day on September 24 2012

saharaam had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

saharaam's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

157

Reputation

  1. Niedzielne malowanie jest super, a i konceptem pozamiatales!! :o
  2. Bardzo wpytke teka :) Widze ze zrobiles przerwe od malowania i przeniosles sie na rysunek - i bardzo dobrze, bo to sprawia ze musisz wiecej myslec nad struktura. Mi samej to bardzo pomoglo. Z doczepek to w pelnych postaciach wychodza Ci za krotkie podudzia, porownaj sobie odleglosc miedzy kolanem a kostka i biodrem a kolanem w obu przypadkach. Pamietaj ze jak rysujesz stojace (czy jakiekolwiek) postacie to perspektywe tez trzeba stosowac zeby siedzialo :) Wiecej!
  3. Super! Dobrze sie prezentuje pod wszystkimi katami :)
  4. @Kyrie, czystosc kreski absolutnie nie ma znaczenia, u mnie w ogole proces nauki rysunku wyglada odwrotnie, bo kiedy zaczynalam bylam strasznie dosrana z liniami i wszystko bylo picus glancus, ale tez mega sztywne i bez zycia. Teraz dopiero sie ucze odpuszczac, ale jeszcze dluga droga przede mna @Soulinka dzieki! w sumie tez chcialabym wrzucac czesciej ale tak jakos ciagle rysuje do szuflady :] No to sru
  5. Ogarniesz, ogarniesz. W takich przypadkach pamietaj tylko, ze zimne-cieple to nie zawsze niebieskie-czerwone. Wystarczy ze jeden odcien jest chlodniejszy od drugiego, czyli np. czerwony + czerwony ze sciagnietym nasyceniem. Mniej znaczy wiecej, czasem nawet 5% roznicy w saturacji robi roznice.
  6. Bardzo ladnie cisniesz :) Tylko uwazaj, bo kolory Ci szaleja - grunt jest zimny, postac i walajace sie deski (i to tez nie wszedzie) sa cieple. I walorowo sie te deski nie trzymaja kupy, sa za jasne. To sprawia ze za duzo sie tam dzieje na dole i nie wiadomo na czym sie skupic.
  7. Motyl, no prosze Cie :] toz to pare kresek na krzyz @DPFantasy, @Pan Sowa, dzieki!
  8. Tak dla wprawy sobie po godzinach rysowalam. Myslalam, ze jakies lepsiejsze pocisne dalej, ale na razie hiatus :] Thx!
  9. Dzieki, @rymin! :) Mialo byc wiecej z tej serii, ale musze pocisnac tera co innego, wiec wrzuta. Pozdro!
  10. o panie, Artifex xd To z mieczem i ostatnia kompo bardzo ladnie, tylko plasko z renderingiem :)
  11. Niezly patent w ostatniej wrzucie, ale szkieletor skipnal leg-day chyba :)
  12. Haha, nie wiem czego mozna by sie ode mnie nauczyc, ale staram sie :) Ciezko mi powiedziec ile praca nad tym zajela, bo pracowalam nad tym pomiedzy innymi rzeczami. Mysle ze nawet do 30h, ale to glownie dlatego ze przeprowadzilam duzo prob zakonczonych niepowodzeniem :) Walka z perspektywa. Prawie caly dzien zajelo mi zblokowanie wszystkiego... itd itp Tak jak napisalam wczesniej - duzo sie przy tym nauczylam ;) Dzieki!
  13. Dokladnie tak. Takie mialam zalozenie, bo uwazam, ze grafika ktora wychodzi z SMV jest na kosmicznym poziomie i zwyczajnie chce sie tego nauczyc. Nikt nigdy mi nie powiedzial, ze mam sie trzymac konkretnego stylu. Sa wyrazne roznice miedzy pracami poszczegolnych ludzi, w obrebie jednej ksiazki chociazby. A juniorki, takie jak ja, staraja sie tylko dorownac poziomem :) Jednak zawsze kiedy cos 'biore', chce tez dodac cos od siebie, wiec jest to mix tego, czego sie nauczylam w pracy przez ostatnich 6 miesiecy, i tego w czym sama sie czuje najlepiej. Wydaje mi sie ze wynika to tez z mojego pomyslu i sytuacji w tej ilustracji, tak sie akurat wstrzelilam z ta stylistyka. Tak, tak, to sa naboje do karabinu, sie przejezyczylam :] Dzieki!
  14. Uff, ledwo odgrzebalam ta teczke... Az wstyd, ze wracam z tak mala wrzuta Ilustracja do Degenesisa stworzona w SIXMOREVODKA, pod czujnym okiem Geralda Parela i art directingiem Marko Djurdjevica: Ukaze sie w ksiazce In Thy Blood - http://shop.sixmorevodka.com/de/degenesis-ger/14-degenesis-in-thy-blood-vorbestellungen.html Ile sie przy tym nauczylam, to moje (chocby, jak wlasnorecznie zrobic naboje do pistoletu)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy