Jump to content

saharaam

Members
  • Content Count

    150
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

saharaam last won the day on September 24 2012

saharaam had the most liked content!

Community Reputation

157 Excellent

1 Follower

About saharaam

  • Rank
    Member
  • Birthday November 5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Niedzielne malowanie jest super, a i konceptem pozamiatales!! :o
  2. Bardzo wpytke teka :) Widze ze zrobiles przerwe od malowania i przeniosles sie na rysunek - i bardzo dobrze, bo to sprawia ze musisz wiecej myslec nad struktura. Mi samej to bardzo pomoglo. Z doczepek to w pelnych postaciach wychodza Ci za krotkie podudzia, porownaj sobie odleglosc miedzy kolanem a kostka i biodrem a kolanem w obu przypadkach. Pamietaj ze jak rysujesz stojace (czy jakiekolwiek) postacie to perspektywe tez trzeba stosowac zeby siedzialo :) Wiecej!
  3. Super! Dobrze sie prezentuje pod wszystkimi katami :)
  4. @Kyrie, czystosc kreski absolutnie nie ma znaczenia, u mnie w ogole proces nauki rysunku wyglada odwrotnie, bo kiedy zaczynalam bylam strasznie dosrana z liniami i wszystko bylo picus glancus, ale tez mega sztywne i bez zycia. Teraz dopiero sie ucze odpuszczac, ale jeszcze dluga droga przede mna @Soulinka dzieki! w sumie tez chcialabym wrzucac czesciej ale tak jakos ciagle rysuje do szuflady :] No to sru
  5. Ogarniesz, ogarniesz. W takich przypadkach pamietaj tylko, ze zimne-cieple to nie zawsze niebieskie-czerwone. Wystarczy ze jeden odcien jest chlodniejszy od drugiego, czyli np. czerwony + czerwony ze sciagnietym nasyceniem. Mniej znaczy wiecej, czasem nawet 5% roznicy w saturacji robi roznice.
  6. Bardzo ladnie cisniesz :) Tylko uwazaj, bo kolory Ci szaleja - grunt jest zimny, postac i walajace sie deski (i to tez nie wszedzie) sa cieple. I walorowo sie te deski nie trzymaja kupy, sa za jasne. To sprawia ze za duzo sie tam dzieje na dole i nie wiadomo na czym sie skupic.
  7. Motyl, no prosze Cie :] toz to pare kresek na krzyz @DPFantasy, @Pan Sowa, dzieki!
  8. Tak dla wprawy sobie po godzinach rysowalam. Myslalam, ze jakies lepsiejsze pocisne dalej, ale na razie hiatus :] Thx!
  9. Dzieki, @rymin! :) Mialo byc wiecej z tej serii, ale musze pocisnac tera co innego, wiec wrzuta. Pozdro!
  10. o panie, Artifex xd To z mieczem i ostatnia kompo bardzo ladnie, tylko plasko z renderingiem :)
  11. Niezly patent w ostatniej wrzucie, ale szkieletor skipnal leg-day chyba :)
  12. Haha, nie wiem czego mozna by sie ode mnie nauczyc, ale staram sie :) Ciezko mi powiedziec ile praca nad tym zajela, bo pracowalam nad tym pomiedzy innymi rzeczami. Mysle ze nawet do 30h, ale to glownie dlatego ze przeprowadzilam duzo prob zakonczonych niepowodzeniem :) Walka z perspektywa. Prawie caly dzien zajelo mi zblokowanie wszystkiego... itd itp Tak jak napisalam wczesniej - duzo sie przy tym nauczylam ;) Dzieki!
  13. Dokladnie tak. Takie mialam zalozenie, bo uwazam, ze grafika ktora wychodzi z SMV jest na kosmicznym poziomie i zwyczajnie chce sie tego nauczyc. Nikt nigdy mi nie powiedzial, ze mam sie trzymac konkretnego stylu. Sa wyrazne roznice miedzy pracami poszczegolnych ludzi, w obrebie jednej ksiazki chociazby. A juniorki, takie jak ja, staraja sie tylko dorownac poziomem :) Jednak zawsze kiedy cos 'biore', chce tez dodac cos od siebie, wiec jest to mix tego, czego sie nauczylam w pracy przez ostatnich 6 miesiecy, i tego w czym sama sie czuje najlepiej. Wydaje mi sie ze wynika to tez z mojego pomyslu i sytuacji w tej ilustracji, tak sie akurat wstrzelilam z ta stylistyka. Tak, tak, to sa naboje do karabinu, sie przejezyczylam :] Dzieki!
  14. Uff, ledwo odgrzebalam ta teczke... Az wstyd, ze wracam z tak mala wrzuta Ilustracja do Degenesisa stworzona w SIXMOREVODKA, pod czujnym okiem Geralda Parela i art directingiem Marko Djurdjevica: Ukaze sie w ksiazce In Thy Blood - http://shop.sixmorevodka.com/de/degenesis-ger/14-degenesis-in-thy-blood-vorbestellungen.html Ile sie przy tym nauczylam, to moje (chocby, jak wlasnorecznie zrobic naboje do pistoletu)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy