Cześć! Jestem Igor i też mam 19 lat!
1. Nie wiem jak zamierzasz tworzyć od bryły, która ma 10 milionów poly, zawsze się zaczyna od low poly, potem stopniowo, dodając szczegółów, dochodzisz do hi-poly, potem retopologia do low poly, UV, wypalanie tekstur/normalek i innych map
2. Sądzę, że chodzi Ci o UV, UV zawsze robimy z low poly, które powstało nam po retopologii
3. Jest dobrym pomysłem, uczysz się jak tworzyć poprawną siatkę, a wiedzy nikt Ci nie zabierze. Zauważ też, że przy modelowaniu postaci one też mogą mieć jakieś elementy enviro przyczepione do siebie :)
4. to chyba nie pytanie :>
5. hipoly nie ma ograniczeń, bo nie używasz go w grze, on jest tylko do wypalania map, ogranicza Cię jedynie RAM i inne podzespoły ;)
6. http://international.download.nvidia.com/webassets/en_US/shared/images/guides/battlefield-3-beta/texture-quality.jpg - taka