Skocz do zawartości

ciacho191

Members
  • Liczba zawartości

    566
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana ciacho191 w dniu 17 Styczeń 2014

Użytkownicy przyznają ciacho191 punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Świdnik

ciacho191's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

140

Reputacja

  1. ale kalendarz nadal trzyma się 2012 roku :D
  2. Z okazji przyłączenia Code School do Pluralsight, zespół udostępnia wszystkie materiały za darmo przez 72 godziny do 30.01.2015. https://www.digitaltutors.com/11/register.php
  3. ciacho191

    [modele] pierwsze modele

    jak nie ma celu w tym, to po co dodawać więcej poly?
  4. ciacho191

    [modele] pierwsze modele

    w cinematicsach przy renderowaniu używa się hipoly, na viewporcie są tak zwane "proxy", dzięki czemu nie zamula kompa jak ktoś sobie animuje, wyobraź sobie miliardy poly na scenie i jeszcze tym operować i prowadzić symulacje ;)
  5. ciacho191

    [modele] pierwsze modele

    Cześć! Jestem Igor i też mam 19 lat! 1. Nie wiem jak zamierzasz tworzyć od bryły, która ma 10 milionów poly, zawsze się zaczyna od low poly, potem stopniowo, dodając szczegółów, dochodzisz do hi-poly, potem retopologia do low poly, UV, wypalanie tekstur/normalek i innych map 2. Sądzę, że chodzi Ci o UV, UV zawsze robimy z low poly, które powstało nam po retopologii 3. Jest dobrym pomysłem, uczysz się jak tworzyć poprawną siatkę, a wiedzy nikt Ci nie zabierze. Zauważ też, że przy modelowaniu postaci one też mogą mieć jakieś elementy enviro przyczepione do siebie :) 4. to chyba nie pytanie :> 5. hipoly nie ma ograniczeń, bo nie używasz go w grze, on jest tylko do wypalania map, ogranicza Cię jedynie RAM i inne podzespoły ;) 6. http://international.download.nvidia.com/webassets/en_US/shared/images/guides/battlefield-3-beta/texture-quality.jpg - taka
  6. ciacho191

    Tutoriale

    najprościej :) a tu masz drugi sposób
  7. ciacho191

    przecięcie kulek:)

    całkowicie się zgadzam, wydawało mi się, że są różnych rozmiarów, ale na tej samej pozycji Y :)
  8. ciacho191

    przecięcie kulek:)

    Nie używałem nigdy maxa, ale wydaje mi się, że możesz po prostu zaznaczyć face'ami połowę wszystkich kuli i ją usunąć, potem użyć jakiegoś "fill hole" i z głowy :)
  9. Zaczyna w końcu jakoś wyglądać :)
  10. Dobrze ten element zrobiłem?
  11. Ciśniemy dalej
  12. hihi, ale to jest moja baza! :D
  13. Cześć! Dłubię sobie w wolnych chwilach X6 Zamierzam zrobić coś bardziej kreatywnego niż zwykłą stillkę z wyrenderowanym samochodem w studio :)
  14. https://cubit.sandia.gov/public/13.2/help_manual/WebHelp/mesh_generation/mesh_quality_assessment/images/non-manifold-hex.gif http://doc.spatial.com/images/thumb/e/e2/ACIS_Top_edge_nm_edge4.jpg/300px-ACIS_Top_edge_nm_edge4.jpg poszukaj czegoś takiego w swoim modelu :)
  15. ciacho191

    chmurki

    ładne ładne, ale komputer pewnie płakał jak renderował :) a jak wygląda sama scena z tymi chmurkami? Jest sam point cloud czy box się wyświetla czy jak to wygląda? Jak to kontrolować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności