Skocz do zawartości

ciacho191

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. ale kalendarz nadal trzyma się 2012 roku :D
  2. Z okazji przyłączenia Code School do Pluralsight, zespół udostępnia wszystkie materiały za darmo przez 72 godziny do 30.01.2015. https://www.digitaltutors.com/11/register.php
  3. ciacho191 odpowiedział Ottom → na odpowiedź w temacie → Game Art
    jak nie ma celu w tym, to po co dodawać więcej poly?
  4. ciacho191 odpowiedział Ottom → na odpowiedź w temacie → Game Art
    w cinematicsach przy renderowaniu używa się hipoly, na viewporcie są tak zwane "proxy", dzięki czemu nie zamula kompa jak ktoś sobie animuje, wyobraź sobie miliardy poly na scenie i jeszcze tym operować i prowadzić symulacje ;)
  5. ciacho191 odpowiedział Ottom → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Cześć! Jestem Igor i też mam 19 lat! 1. Nie wiem jak zamierzasz tworzyć od bryły, która ma 10 milionów poly, zawsze się zaczyna od low poly, potem stopniowo, dodając szczegółów, dochodzisz do hi-poly, potem retopologia do low poly, UV, wypalanie tekstur/normalek i innych map 2. Sądzę, że chodzi Ci o UV, UV zawsze robimy z low poly, które powstało nam po retopologii 3. Jest dobrym pomysłem, uczysz się jak tworzyć poprawną siatkę, a wiedzy nikt Ci nie zabierze. Zauważ też, że przy modelowaniu postaci one też mogą mieć jakieś elementy enviro przyczepione do siebie :) 4. to chyba nie pytanie :> 5. hipoly nie ma ograniczeń, bo nie używasz go w grze, on jest tylko do wypalania map, ogranicza Cię jedynie RAM i inne podzespoły ;) 6. http://international.download.nvidia.com/webassets/en_US/shared/images/guides/battlefield-3-beta/texture-quality.jpg - taka
  6. ciacho191 odpowiedział abstract → na odpowiedź w temacie → Maya
    najprościej :) a tu masz drugi sposób
  7. ciacho191 odpowiedział dudson → na odpowiedź w temacie → Modeling
    całkowicie się zgadzam, wydawało mi się, że są różnych rozmiarów, ale na tej samej pozycji Y :)
  8. ciacho191 odpowiedział dudson → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Nie używałem nigdy maxa, ale wydaje mi się, że możesz po prostu zaznaczyć face'ami połowę wszystkich kuli i ją usunąć, potem użyć jakiegoś "fill hole" i z głowy :)
  9. ciacho191 odpowiedział ciacho191 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Zaczyna w końcu jakoś wyglądać :)
  10. ciacho191 odpowiedział ciacho191 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dobrze ten element zrobiłem?
  11. ciacho191 odpowiedział ciacho191 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ciśniemy dalej
  12. ciacho191 odpowiedział ciacho191 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    hihi, ale to jest moja baza! :D
  13. ciacho191 dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Cześć! Dłubię sobie w wolnych chwilach X6 Zamierzam zrobić coś bardziej kreatywnego niż zwykłą stillkę z wyrenderowanym samochodem w studio :)
  14. ciacho191 odpowiedział matiuss → na odpowiedź w temacie → Maya
    https://cubit.sandia.gov/public/13.2/help_manual/WebHelp/mesh_generation/mesh_quality_assessment/images/non-manifold-hex.gif http://doc.spatial.com/images/thumb/e/e2/ACIS_Top_edge_nm_edge4.jpg/300px-ACIS_Top_edge_nm_edge4.jpg poszukaj czegoś takiego w swoim modelu :)
  15. ciacho191 odpowiedział jaras → na odpowiedź w temacie → Animacje
    ładne ładne, ale komputer pewnie płakał jak renderował :) a jak wygląda sama scena z tymi chmurkami? Jest sam point cloud czy box się wyświetla czy jak to wygląda? Jak to kontrolować?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności