Jump to content

Ottom

Members
  • Content Count

    173
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

32 Excellent

About Ottom

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Namysłów
  1. a no widzisz.. byłem przekonany, że 16 gb starczy :D no to może rzeczywiście lepiej tą kartę co napisałeś kupić i zostać przy tych 32gb, różnią się te karty delikatnie tylko. PS. Zastanawiam się czy Zbrush nie korzystałby z CUDA w karcie graficznej..
  2. Zrezygnowałem z 1 kości Ramu, i włożyłem jeszcze lepsza kartę graficzną, zawsze to łatwiej ram dokupić niż kartę wymieniać:D do tego monitor za 1tys, ale to się 23% vatu zwróci tak więc w 4 tys się zmieszczę :D http://www.morele.net/inventory/info/WERCOf/ z tym zasilaczem to chyba muszę pomyśleć, znajomy się zastanawia czy mi wytrzyma ten zasilacz. Ja sie nie znam za bardzo więc wole popytać różnych źródeł :D
  3. Dzięki wielkie :) zaoszczędzę 200 zł na dysku, ponieważ dostałem ten w prezencie:http://www.komputronik.pl/product/57331/Sprzet_komputerowy_/Podzespoly/WD_Caviar_Black_1TB_WD1001FALS_32MB_cache_SATA_II.html :) tak więc mam kolejne 200zł do rozdania, w ostateczności mogę dorzucić jeszcze 100-200zl(4200zł razem) jeśli dostane lepszy PC i praca będzie przyjemniejsza. PS. zastanawiam się czy karta graficzna będzie wystarczająca do operowania na texturkach 4k w Substance painterze. załóżmy ze obiekt mógłby mieć tak z 20tys poly. cos takiego na ta chwile mam http://www.morele.net/inventory/info/5R2V4P/
  4. Witam Piszę, ponieważ totalnie nie ogarniam tematu :D. Potrzebuje PC w celu: Tworzenia postaci pod gry Oprogramowanie z którego mam zamiar korzystać to: Zbrush, Maya, Substance painter czy Photoshop Mam do wykorzystania 4 tys i raczej szukałbym czegoś właśnie za 4 tyś, żeby nie zmieniać pc przez jakiś czas:) Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc. PS.potrzebuje samej skrzynki, bez monitora,klawiatur itd
  5. Dzięki Imperator;) postanowiłem tym razem spróbować troszkę upozować postać:)
  6. Cześć wszystkim :D znowu miałem przerwę w zaglądaniu tutaj ;p ale fajnie wrócić i poobserwować znajome twarze robią progres z swoimi pracami;) mi też udało się coś wyskrobać:D mam nadzieję, że się spodoba :) Moje 2 ostatnie prace ;) koncept:https://www.artstation.com/artwork/yEreJ koncept:https://www.artstation.com/artwork/nddqO Pozdrawiam wszystkich :D
  7. Hej, chciałbym zapytać ile wart jest model 3d, jak z tego konceptu: https://www.artstation.com/artwork/yEreJ pytam o cene kompletnego modelu, czyli lpoly+hpoly,normalki wypalone i textura diffuse metoda handpainted jak z warcrafta
  8. Fanart Króla Bradleya z Fullmetal alchemist
  9. w barkach rzeczywiście ciężko o ruch :D co do łokci to widze to w ten sposób, że część armoru okrywająca łokcie, rusza się razem z przedramieniem.. :D Na szczęście nie robie tego pod animacje :D
  10. Dawno tu nie zaglądałem :D Czas troszkę odświeżyć teczkę:) Wrzucam Fanart Króla Variana Wrynn'a-Warcraft Możecie też zobaczyć to tutaj : https://www.artstation.com/artwork/king-varian-wrynn-1eadff95-fe4e-4889-bb6c-b5088add1f08 Pozdrawiam :)
  11. Tak się zastanawiam czy położenie rąk w Twoim modelu nie przeszkadza w rigowaniu czy też modelowaniu części stroju itd. a Może To już jest upozowana postać po rigowaniu ?
  12. no i ubieramy:D jeszcze nie skończony ale muszę od niego odpocząć troche.... potem retopo, teksturki i myślę, że trafi jako 1 postać do portfolio
  13. Cześć;) Mam jakieś wrażenie, że ten Twój Sean Bean jakiś taki chuderlawy:D może popracuj bardziej nad dolną częścią i dodaj trochę masy Najpierw masa, potem rzeźba;)
  14. Witam, tak jak w temacie, mam 2 problemy 1- czy jest możliwość nadania grubości innym sposobem niż Extrude>Thicknes, najlepiej jakby było coś podobnego jak w maxie, czyli ten modyfikator shell czy jakoś tak się nazywał :D 2. Czy istnieje narzędzie jak inset tool w maxie? czy też muszę zadowolić się extrude>offset w majce? Pozdrawiam ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy