Jump to content

Kryniu

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Kryniu

  • Rank
    Member
  1. Kryniu

    Animka robo

    camera tracking to match mover.
  2. Kryniu

    Animka robo

    Kiedys umiescilem na forum renderek robota.W koncu znalazlem chwilke zeby go umiescić na dachu kamienicy widzianej z mojego balkonu :) http://www.chriss3d.com/grass/robo.avi
  3. Kiedys zamiescilem na forum renderek konika polnego i zapytano o animke.... troche czasu minelo i w koncu w przerwach w pracy udalo mi sie zlozyc 35 s animki.( zredukowalem do nizszej rozdzelczosci oryginal jest w 640x480) sciagnij tu: http://www.chriss3d.com/grass/grass.rar
  4. klatka z krotkiej animki robo (max6 + brazil)
  5. jezeli chodzi o galazke na pierwszym planie to nie galazka tylko lisci ktory jest bardzo blisko kamery przez co tak bardzo rozmazany Dof robiony byl brazilem, tylko lekko go photoszopie poprawilem ale jego wielkosc nie zostala zmieniona. Jezeli chodzi o kadr mozna by bylo go zmienic ale prace uwazam za skonczona i nie bede juz do niej wracal. Dzieki za wskazowki. wezme je pod uwage w kolejnej pracy.
  6. siateczka : aaa porozlaczalem czesci pasikonika gdyz troche zaciemnialo to siatke ( glowka i tulow skrzydelka byly modelowane osobno)
  7. Witam wszystkich po swietach. Dzieki za komentarze. Jak znajde chwilke to podesle te siateczki i moze poprawie ten polysk na koniku. Z tego co widzialem na zdjeciach to sa rozne pasikoniki jedne baardzo polyskliwe inne wrecz matowe i ja wlasnie na matowym sie wzorowalem. Jezeli chodzi o soft to max5 z brazilem. aaa render dokladnie nie pamietam ile trwal wiec nie bede klamal :)) ale pamietam ze antialiasing byl niski wiec poprawialem w photoszkopie.
  8. pasikonik wyrenderowany w brazilu, teksturki rysowaqne recznie w Photoshopie wloski na nim poczatkowo byly w shaghair ale nie chcialo mi to dzialac z dof'em brazila wiec zrobilem scatterem model wlosa kilka razy dla uzyskania roznych dlugosci wloskow.
  9. piesek powstal na szybko w ramach przeprosin dla mojej dziewczyny, a to poczciwe spojrzenie ma mowic jej wszystko. Koślawość tego psa jest celowa bo gdyby był idealny to nie był by taki "poczciwy " (jak ja buehehe)
  10. w sobote zrobilem dla zabawy tego pieska :
  11. Robiel animacje walu korbowego samochodu, stworzylem wal korbowod i tlok, nastepnie stworzylem hierarhie, no i tu zaczyna sie problem. Gdy przechodze do Hierarhy a nastepnie do IK chcac ustawic rodzaje stopni swobody mam tylko mozliwosc ustawienia Rotational Joints a nie moge ustawic Sliding Joints , po prostu wcale nie ma tej zakladki, Co robic??.
  12. Mam pytanko odnosnie final rendera. Pytanie jest banalne ale nie wiem jak uruchomic final rendera po 3dsmax 4.2 zainstalowalem wszystko poprawnie plug-in jest zaladowany w 3ds-max\'ie ale (chyba) nieaktywny ?? nie wiem jak go uzyc w 3dsmax Prosze pomozcie !!!!! system: win xp:(
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy