Witam serdecznie, dawno mnie tu nie było bo jako tako nigdy się 3d nie zajmowałem.
Postanowiłem to zmienić i na pracę inżynierską wybrałem właśnie animacje 3d, w końcu trzeba się nauczyć Maxa :) Tak czy siak ten wstęp ma na celu zaznaczenie, że jestem bardzo bardzo początkującym.
Co do problemu:
Tworzę animację w której polygony są widoczne (od takie założenie coś ala low poly).
Do tej pory szło mi w miarę dobrze ale ta scena przysporzyła mi wiele problemów chodzi o to że podczas renderu cienie wewnątrz pojazdu zachowują się kompletnie nieprzewidywanie. Dla przykładu dodam 2 klatki ale nie ma to znaczenia bo każda kolejna jest inna.
Co próbowałem zrobić do tej pory:
Zwiększyć ustawienia FG - bez rezultatu
Włączyć/Wyłączyć GI - bez rezultatu
Renderować sam pojazd (w tej scenie z tej kamery) - bez rezultatu
Obliczać FG osobno: co 10 klatek oraz wszystkie klatki z dodawaniem zmian tylko - bez rezultatu
Zapewne mój problem jest trywialny ale nie potrafię sobie z nim poradzić od 3 dni. Proszę więc o wyrozumiałość jeżeli to jest oczywiste :)
Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
ps. Max 2014 i MentalRay.