Skocz do zawartości

Green Sheep

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Green Sheep's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. A co to jest UserIBL ? Ja użyłem IBL-a przy pomocy tego narzędzia Swoją drogą zmiany ustawień nie wpływają w żaden sposób na te akurat cienie. Więc nie upatrywał bym winy w tym, ale być może nie mam racji. Ja obstawiam że chodzi o jakieś liczenie cieni albo dalej o FG. Tak czy siak dzięki za odpowiedź :)
  2. Witam serdecznie, dawno mnie tu nie było bo jako tako nigdy się 3d nie zajmowałem. Postanowiłem to zmienić i na pracę inżynierską wybrałem właśnie animacje 3d, w końcu trzeba się nauczyć Maxa :) Tak czy siak ten wstęp ma na celu zaznaczenie, że jestem bardzo bardzo początkującym. Co do problemu: Tworzę animację w której polygony są widoczne (od takie założenie coś ala low poly). Do tej pory szło mi w miarę dobrze ale ta scena przysporzyła mi wiele problemów chodzi o to że podczas renderu cienie wewnątrz pojazdu zachowują się kompletnie nieprzewidywanie. Dla przykładu dodam 2 klatki ale nie ma to znaczenia bo każda kolejna jest inna. Co próbowałem zrobić do tej pory: Zwiększyć ustawienia FG - bez rezultatu Włączyć/Wyłączyć GI - bez rezultatu Renderować sam pojazd (w tej scenie z tej kamery) - bez rezultatu Obliczać FG osobno: co 10 klatek oraz wszystkie klatki z dodawaniem zmian tylko - bez rezultatu Zapewne mój problem jest trywialny ale nie potrafię sobie z nim poradzić od 3 dni. Proszę więc o wyrozumiałość jeżeli to jest oczywiste :) Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie wskazówki. ps. Max 2014 i MentalRay.
  3. zupka jeszcze wogole nie jest robiona :D to tylko jakis brazowy kolorek z jakas popaćkaną mapką :D ale cii to sie tez da wypic :D
  4. dzieki wielkie :) troche musiałem jeszcze pokombinować ale juz smiga :) dzieki wielkie :) reput dla ciebie :D narazie mam cos takiego :) jeszcze popracuje :) jak na pierwszy projekt w maxie to jestem z siebie dumny :D
  5. Witam :) jestem dopiero raczkującym maxowiczem więc prawdopodobnie zadam jakieś głupie pytanie... ale grzebie w necie i nie potrafie znaleść tego czego szukam. pewnie dla tego że nie wiem jak to nazwać by google mi powiedziało prawde :) więc napisze to łopatologicznie i może ktoś mi wyjaśni jak to nazwać albo jak to zrobić :) więc tak :) zrobiłem sobie model kubka taki jak ponizej.teraz chciałbym dodać na jeden z boków taki rysuneczek jak ten nizej. jedyne co mi sie udało osiganać przez ustawienie w materiale mapy i dodanie bitmapy (tej nizej) i po wrzuceniu tego na całosc (bo nie mam pojęcia jak dodać na kawałek bo zawsze mi wychodzą jakieś co najwyzej kawałeczki nogi mieszczace sie w danym kwadracie (to zrobiłem wg tutka z waszej strony o dodawaniu textur na poszczególne feace) ale nie wiem jak w nim ustawić teksture dokładnie. wogole własciwie nie wiem jak ją tam mam ustawiać. chodzi mi o to by osiagnać taki efekt. pozdrwaiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności