Witam, mam taki problem, że w trakcie wykonywania modelu standardowe strzałki (te przy przesuwaniu i skalowaniu do wyboru osi) zmieniły się w coś takiego: (nie mam pojecia jak przywrócić stan poprzedni)
Witam,
czy jest jakaś możliwość zeby przy Daylight system - Mr Sun i Mr Sky wyłączyć jakiś obiekt z oświetlenia? bo nnigdzie nie ma zakłądki exclude jak przy normalnych światłach.
pozdrawiam
----------
Quadrado - Projektowanie Wnętrz i Architektury
szczerze mowiac to nie jest chyba duzy problem bo nie widze zeby cos bylo nie tak na renderze.
a inny problem.... robiea mr area spota, kształt disc i w renderze jest szary a nie swiecaco biały..? ktos cos wie?
a czy kros wie co to znaczy? wyskakuje mi po kazdym renderze:
PAR 0.0 error 021311: mi_msg_send for non-up connection
PAR 0.0 error 021017: msg send to host 25 failed
tak mi sie wydaje ze cos mi sie gdzies skaszaniło.
zbudowałem dla testu pomieszczenie z 6 boxów i puscilem na nie silne swiatlo taget direct z gory. wlaczylem fg na low i gi standardowo. i powiedzcie mi dlaczego w pomieszczeniu bez okien mam oswietlone kąty pomieszczenia?
HELP!
a jeśli moge wrócic do ustawien... jaki masz multiplier w FG i GI? oraz trace depth? a z innej beczki... dlaczego nie uzywacie oswietlenia daylight system? coś z nim nie tak? bo ja robie wlasnie calą chałupę i zamiast wstawiać w kilkanascie okien mr area zrobilem daylighta (sun + sky) ale w sumie nie jestem zadowolony i nie wiem co tu zrobić
dla zainteresowanych:
http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=39159
patrzcie pod koniec 1 strony
pozdrawiam