Skocz do zawartości

Sali123

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Walce

Sali123's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Sali123

    Pytanie i problem

    Maye znam na tyle dobrze że potrafie w nim już co kolwiek wymodelować nie mam z tym problemu ale przecież są blueprinty aby można wymodelować takie rzeczy jak samochód i nie tylko, a ja mam z tym problem na tym polega mój problem pół roku modeluje w majce to chyba po takim czasie sie coś umie. Wiec pisze że początkujący już nie jestem ale nie daje sobie zbytnio rady przy modelowaniu z blueprintów.
  2. Sali123

    Pytanie i problem

    Witam was mam pytanie i problem. Otóż na początku będzie pytanie, a chodzi o modelowanie z blueprintów do tego modelowania podchodziłem wiele razy ale z nie powodzeniem i nie wiem czy jest sens abym do tego pod szedł jeszcze raz. Moim programem roboczym jest Maya w wersji 8.0 chyba Ultimate jak sie nie myle, programu nie znam w 100% ale na tyle że swobodnie sie poruszam po interfejsie no i moje pytanie jest takie czy rzeczywiście jest trudne modelowanie z blueprintów niż modelowanie bez zdjęcia pomocniczego. Problem jest taki że gdy chcę wymodelować np: samochód z blueprinta znalazłem w sieci jakieś tutki więc z nich z korzystałem ale co sie okazuje gdy robie dokladnie jak jest w tutku, te obrazy odpowiednio ukladam do odpowiednich okien i co i tu mam problem bo nie wiem dlaczego po ułożeniu tych obrazów są nie odpowiednio ułożone widać to w oknie Perspective. Potem probowalem je ułożyć tak jak w tutku ale sie nie udało, więc zdjęcia inaczej ułożyłem znaczy sie zrobiłem pewnie błąd ale w tedy były dobrze ułożone ale i tak nic z tego nie wyszło tak narawde nawet nie ruszyłem z miejsca. Wracając do obrazów to je właśnie ułożyłem do złych okien no bo obraz z side nie może być w oknie front i dotyczy to innych też obrazów natomiast ułożenie w tedy mialem identyczne jak w tutku. Więc prosze o pomoc w problemie. Dziękuje
  3. Sali123

    Pomoc przy Maya

    happy-angel czy ja napisałem że chce gotowy przepis na wymodelowanie czegoś. Właśnie nie a mi chodziło o to że gdy robiłem tego tutka z krzywych, to właśnie nie wyszedł on mi tak jak w tutku i dlatego moje pytanie było czy da sie wymodelować tego gada za pomocą zwykłych krzywych skoro mi sie nie udało, chodź kształt głowy nawet wyglądał jak w tutku ale kształt właśnie wyglądał tak jak by był narysowany na kartce papieru.
  4. Sali123

    Pomoc przy Maya

    Mam pytanie są jakieś szkoły z wiązane z tym?. Szukam z Okolic Kędzierzyn - Koźle i Opole.
  5. Sali123

    Pomoc przy Maya

    Czyli że z krzywych tego gada nie wymodeluje czy jak mam to rozumieć?
  6. Sali123

    Pomoc przy Maya

    Może ktoś mi wytłumaczy dokładnie jak wymodelować tego gada ze stronki http://www.highend3d.com/maya/tutori...nurbs/159.html. Bo nie rozumem dalej zrobiłem krzywe profilu tego gada ale kompletnie nie wiem jak go wymodelować tak jak jest w tutku. Próbowałem zrobić któryś z tych poleceń (bevel/loft/extrude/revolve ale mi sie nie udało.)
  7. Sali123

    Pomoc przy Maya

    Dzięki zrobię tego tutka ze strony http://www.highend3d.com/maya/tutori...nurbs/159.html Mam jeszcze pytanie w czym lepiej robić obiekty z krzywych czy z jakichś tych podstawowych NURBS z kuli kwadratu itp:. W czym lepiej robić no i w czym łatwiej. Jeszcze jedno pytanko: jak nałoże już krzywe to co zrobić aby z tego wyszedł 3 wymiarowy obiekt bo rozumiem jeśli na przykład formuje kule albo cylinder itp ale z krzywych to nie wiem.
  8. Sali123

    Pomoc przy Maya

    Witam. Mam problem z przyswojeniem narzędzia w Maya czyli krzywych. Czytałem że za pomocą krzywych można zrobić nie mal każdy obiekt jaki sie nam za marzy. Może ktoś jest w stanie mi wytłumaczyć jak sie używa tego narzędzia i przykłady jakieś. Byłbym wdzięczny za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności