Model już jest skończony. Posiada 71575 poligonów. Oto 2 nowe renderki:
http://img528.imageshack.us/img528/5610/dynamicdf4.jpg
http://img231.imageshack.us/img231/3851/dynamic1st6.jpg
Teraz zajmę się próbami mapowania i renderowania, studiując tutki i poradniki.
A tak przy okazji znalazłem model podobnego robota z takimi teksturami jakie sie chyba każdemu podobają, ale trzeba wziąć po uwagę że autor jest z VFS (Vancouver Film School),
który specjalizuje sie w grafice komp. Do niego mi jeszcze daleko :P. Ale znalazłem w sieci pare info na temat jego modelu:
- Hi-res hard body model, with a polycount of 319,460 triangles. At render time, the model is subdivided twice, increasing the poly count to 4,202,108 triangles.
- Modeled completely in Softimage XSI and rendered with mental ray.
- 18 texture maps were created in Photoshop. 12 of them are at 4k resolution.
- I’ve also constructed a simple custom rig to pose and animate the model.
- Motion Blur and glow effects were added in After Effects
Link do modelu na youtube:
http://pl.youtube.com/watch?v=3yhmTy2RNEU
Przynajmniej wiem ze też był renderowany w Mental Reyu :D
Odezwę się pewnie niedługo z pytaniami jak co zrobić, a jak zakapuje co i jak to wrócę z próbnymi renderkami.. Pozdrawiam all…