-
Pojazd 3d: Porsche 997
A to jest jakaś reguła, że musi być render w żółci? Aż tak bardzo w tym nie siedzę i nie wiedziałem, że tak trzeba :). Oprogramowanie to 3ds max i V-ray, nic więcej, w PS nic nie było poprawiane, już mi się nie chciało za bardzo. Co do siatki to domyślam się, że chodzi o siatkę samej karoserii, proszę bardzo: Wydaje mi się, że sam model jest dosyć równy, a te odbicia go trochę rzeczywiście zniekształcają. Ale nie chce mi się już nad tym siedzieć, jest jak jest i raczej lepiej nie będzie, bo strasznie spowalnia mi komputer praca nad tą sceną i miałem już tego dosyć.
- Pojazd 3d: Porsche 997
-
Tekstura tylnych lamp samochodu
oj sorki... V-ray + 3ds Max
-
Tekstura tylnych lamp samochodu
Potrzebuję jakiegoś sposobu na realistyczne lampy do modelowanego samochodu (Porsche 997). Może znacie jakieś sposoby na zrobienie takich rzeczy? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
-
Mesh Smooth problem...
Niestety nie udało mi się przywrócić błędu... ale jeszcze trochę roboty mam z tym modelem, więc może się uda :)
-
Mesh Smooth problem...
przykro mi, w backup'ie tylko 3 pliki, a sporo robiłem od tamtego czasu... jutro spróbuję Boleanem coś wyciąć w modelu, może błąd powróci
-
Mesh Smooth problem...
no rzeczywiście :) sorki Ale i tak akurat w tych miejscach jest w miarę dobrze wygładzone, błąd jest trochę wyżej. Co do sprawdzenia w/w metody, niestety nie jestem w stanie, ponieważ już usunąłem tamten plik. Powiem tylko, że karoseria i drzwi są to dwa oddzielne modele attachowane, akurat robiłem klamkę w drzwiach i używałem Boolean'a więc nie wykluczone, że to było przyczyną. W drzwiach nie było błędów, ale w reszcie karoserii w kilku miejscach się pojawiły.
-
Mesh Smooth problem...
A gdzie ty tu widzisz wierzchołek z którego wychodzi 5 krawędzi? Nie mówię, że gdzieś nie mam takich w modelu, ale akurat w tym miejscu nie widzę takowych. Na szczęście postępy zapisuję w nowych plikach, więc cofnąłem się o jeden plik do tyłu i tam było ok, ale dalej nie mam pojęcia od czego to się zrobiło, ale dzięki za rady, w przyszłości skorzystam.
-
Mesh Smooth problem...
Jak daje do karoserii Mesh Smooth wychodzi mi coś takieg: Dodam, że wcześniej ten element wyglądał prawidłowo, renderowałem już ten element i było ok, nic w nim nie było zmieniane, może coś w programie przez przypadek kliknąłem... Wierzchołki sprawdzałem, wszystkie są połączone tak jak trzeba. Błędy nie tylko w tym miejscu mi się pojawiły.
-
Dodawanie Edge
no niby tak, ale siatka i tak dalej będzie do niczego... Jakby chciał jakiegoś meshsmootha dać później to nieciekawie wyjdzie, tak mi się wydaje, ale w sumie kolega starszy stażem jest więc może mieć racje :)
-
Dodawanie Edge
zrób Plane'a, podziel na kawałki, rozciągnij w widoku Top odpowiednio na kształt jaki chcesz uzyskac,dodaj krawędzi, a wygiąć możesz za pomocą modyfikatora FFD(box), lub Soft Selection. Na koniec dajesz modyf. Shell i gotowe
-
line +extrude problem poczatkującego
Zrób teraz Plane'a z jakąś tam siatką i poprzyciągaj wierzchołki zewnętrzne Plane'a do tego Spline'a co teraz masz, chyba o to chodziło... Użyj Snaps Toogle z przyciąganiem do Edge dla ułatwienia.
-
Ostre krawędzie przy włączonym wygładzaniu
pewnie tym, że jakieś wierzchołki nie są połączone. Sprawdź to dobrze
-
Modeling samochodu ??
kliknij w edytorze materiałów "Show Map in Viewport" (taki szcześcian z szachownicą) wtedy dopiero się pokaże...
-
Modelowanie zacisku hamulcowego i lusterek zew...
coś tam wyszło, nie ideał, ale w całym modelu chyba będzie ok. A teraz może ktoś coś podpowie odnośnie hamulców? Najprościej by było chyba skorzystać z Power Nurbs, jednak nie posiadam...
greg00
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta