Skocz do zawartości

greg00

Members
  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

greg00's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. A to jest jakaś reguła, że musi być render w żółci? Aż tak bardzo w tym nie siedzę i nie wiedziałem, że tak trzeba :). Oprogramowanie to 3ds max i V-ray, nic więcej, w PS nic nie było poprawiane, już mi się nie chciało za bardzo. Co do siatki to domyślam się, że chodzi o siatkę samej karoserii, proszę bardzo: Wydaje mi się, że sam model jest dosyć równy, a te odbicia go trochę rzeczywiście zniekształcają. Ale nie chce mi się już nad tym siedzieć, jest jak jest i raczej lepiej nie będzie, bo strasznie spowalnia mi komputer praca nad tą sceną i miałem już tego dosyć.
  2. Po paru miesiącach w końcu ukończone... W sumie to moja pierwsza w pełni ukończona praca. 6 lat podchodziłem żeby zrobić coś w 3ds Max'ie, no i marzenie spełnione :), czas przejść do kolejnych... (podziwiam i chylę czoło ludziom, którzy w tym pracują całe życie....)
  3. oj sorki... V-ray + 3ds Max
  4. Potrzebuję jakiegoś sposobu na realistyczne lampy do modelowanego samochodu (Porsche 997). Może znacie jakieś sposoby na zrobienie takich rzeczy? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
  5. greg00

    Mesh Smooth problem...

    Niestety nie udało mi się przywrócić błędu... ale jeszcze trochę roboty mam z tym modelem, więc może się uda :)
  6. greg00

    Mesh Smooth problem...

    przykro mi, w backup'ie tylko 3 pliki, a sporo robiłem od tamtego czasu... jutro spróbuję Boleanem coś wyciąć w modelu, może błąd powróci
  7. greg00

    Mesh Smooth problem...

    no rzeczywiście :) sorki Ale i tak akurat w tych miejscach jest w miarę dobrze wygładzone, błąd jest trochę wyżej. Co do sprawdzenia w/w metody, niestety nie jestem w stanie, ponieważ już usunąłem tamten plik. Powiem tylko, że karoseria i drzwi są to dwa oddzielne modele attachowane, akurat robiłem klamkę w drzwiach i używałem Boolean'a więc nie wykluczone, że to było przyczyną. W drzwiach nie było błędów, ale w reszcie karoserii w kilku miejscach się pojawiły.
  8. greg00

    Mesh Smooth problem...

    A gdzie ty tu widzisz wierzchołek z którego wychodzi 5 krawędzi? Nie mówię, że gdzieś nie mam takich w modelu, ale akurat w tym miejscu nie widzę takowych. Na szczęście postępy zapisuję w nowych plikach, więc cofnąłem się o jeden plik do tyłu i tam było ok, ale dalej nie mam pojęcia od czego to się zrobiło, ale dzięki za rady, w przyszłości skorzystam.
  9. Jak daje do karoserii Mesh Smooth wychodzi mi coś takieg: Dodam, że wcześniej ten element wyglądał prawidłowo, renderowałem już ten element i było ok, nic w nim nie było zmieniane, może coś w programie przez przypadek kliknąłem... Wierzchołki sprawdzałem, wszystkie są połączone tak jak trzeba. Błędy nie tylko w tym miejscu mi się pojawiły.
  10. greg00

    Dodawanie Edge

    no niby tak, ale siatka i tak dalej będzie do niczego... Jakby chciał jakiegoś meshsmootha dać później to nieciekawie wyjdzie, tak mi się wydaje, ale w sumie kolega starszy stażem jest więc może mieć racje :)
  11. greg00

    Dodawanie Edge

    zrób Plane'a, podziel na kawałki, rozciągnij w widoku Top odpowiednio na kształt jaki chcesz uzyskac,dodaj krawędzi, a wygiąć możesz za pomocą modyfikatora FFD(box), lub Soft Selection. Na koniec dajesz modyf. Shell i gotowe
  12. Zrób teraz Plane'a z jakąś tam siatką i poprzyciągaj wierzchołki zewnętrzne Plane'a do tego Spline'a co teraz masz, chyba o to chodziło... Użyj Snaps Toogle z przyciąganiem do Edge dla ułatwienia.
  13. pewnie tym, że jakieś wierzchołki nie są połączone. Sprawdź to dobrze
  14. greg00

    Modeling samochodu ??

    kliknij w edytorze materiałów "Show Map in Viewport" (taki szcześcian z szachownicą) wtedy dopiero się pokaże...
  15. coś tam wyszło, nie ideał, ale w całym modelu chyba będzie ok. A teraz może ktoś coś podpowie odnośnie hamulców? Najprościej by było chyba skorzystać z Power Nurbs, jednak nie posiadam...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności