Czy da się wyexportować animację np. ruchu do FBX i później ją wczytać do Maxa tak żeby
obiekty nie miały kluczy co klatkę tylko tam gdzie ustawiłem w blenderze?
Zrobiłem cząsteczki w particle flow. Cząsteczki są Shape Instance plane i circle. Dodałem Material static w PF Source i w opcjach wygląda to tak:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/690680/particle.jpg
Lokalnie wszystko śmiga ale jak wrzucam na farme to wypluwa czasteczki bez koloru.
Mił ktoś taki problem kiedyś?
Chciałbym zmienić kolor defoultowy images który tworze w UV editorze.
Za każdym razem muszę go zmieniać na biały bo defoultowo jest czarny.
Gdzie to zmienić?
Mam dwa obiekty które chcę upuścić na ground żeby się odbiły. Oba są aktywne. Chcę aby jeden wystartował pierwszy, odbił się od drugiego i spadł na ziemię pod wpływem grawitacji. Drugi ma wystartować chwilę po tym jak ten pirwszy odbije się od niego i też ma spaść na ground. Jak można przesunąć czas startu symulacji dla poszczególnych obiektów?
Zrobiłem sobie particle flow - Physx Flow z jedną cząsteczką która się odbija od podłoża.
Nie renderuje mi się cień tej cząsteczki.
W scenie istnieją też inne elementy które na renderze dają cień.
Jak zrobić cień do tej cząsteczki ?