Skocz do zawartości

Pancerniq

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Pancerniq odpowiedział Mr_SAN → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Piękny model i bardzo fajny klimat.:)
  2. Którą z powyższych kart graficznych polecacie bardziej do notebooka?
  3. Moja 3 praca na forum.Proszę oceniajcie.
  4. Mam problem wymodelowałem kuchnię i nie wiem jak ją oświetlić.Załączam nawet zdjęcie
  5. Pancerniq odpowiedział Pancerniq → na odpowiedź w temacie → Modeling
    To ma być taki kawałek tortu , na którym wokoło mają być takie kremiki(ozdobniki).Próbowałem loftem , narysowałem kształt tego kremu i wytłoczyłem narzędziem loftem.Dodałem modyfikator noise i troche znieksztalcilem,ale nadal efekt jest niezbyt zadowalający.Jeśli chodzi o modyfikator twist to nie wiem jakiej figury użyć do skręcenia.Byłbym wdzięczny gdyby np. Spinal móglby mi przesłać wyjątkowo na emaila plik.Z góry byłbym wdzięczny! Mój email: [email protected]
  6. Pancerniq dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Mam taki problem:Tworzę kuchnię i chcę zrobić ciastko z kremem.Wszystko mam oprócz kremu.Própowałem tworzyć blobmesh a potem je połączyć ale wyszedł mi jeden wielki wygładzony pierścień.Proszę o pomoc!!! 3D Max9
  7. Pancerniq dodał odpowiedź w temacie → w Rendering / Lighting / Shading
    Mam pytanie: Co to za dziwna nazwa jakiegoś Renderu(w tytule) w moim 3D Maxie. Nie wiem ale czy to może być Vray?
  8. Pancerniq odpowiedział Pancerniq → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Google sprawdzałem.
  9. Pancerniq dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Szukam dobrych tekstur kafelek. Bardzo pilne.Najlepiej do kuchni.
  10. Pancerniq dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Mam problem:Jak zrobić poduszkę w łaty w 3D Maxie 9(mental ray). ?
  11. Pancerniq odpowiedział wueres → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Spróbuj : Wybierz z listy shaderów Translucent Shader.Jeśli chcesz kolor np: niebieski,ustaw go w diffuse.Krycie materiału (opacity) zmniejsz do 20%.Włącz opcję 2-Sided.Przypisz to obiektowi odpowiadającemu za szybę.Zmien jeszcze kolor tła(Rendering>Evironment>Backround>Color.Na koniec wyrenderuj(najlepiej w mental rayu). Powinno ci wyjść fajna szyba.:) powodzenia i pozdrawiam.
  12. Pancerniq odpowiedział Pancerniq → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    georgas: Używam mentala
  13. Pancerniq odpowiedział Pancerniq → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Nie rozumiecie o co się was prosi?W takim razie nie umiecie dawać odpowiedzi:)))):))))
  14. Pancerniq odpowiedział marcin wuu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Bardzo fajna głowa. Nie mam żadnych zastrzeżeń.:)
  15. Pancerniq odpowiedział Pancerniq → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Siwy:Pytałem się na temat grafiki a nie twoich wyrobów.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności