To ma być taki kawałek tortu , na którym wokoło mają być takie kremiki(ozdobniki).Próbowałem loftem , narysowałem kształt tego kremu i wytłoczyłem narzędziem loftem.Dodałem modyfikator noise i troche znieksztalcilem,ale nadal efekt jest niezbyt zadowalający.Jeśli chodzi o modyfikator twist to nie wiem jakiej figury użyć do skręcenia.Byłbym wdzięczny gdyby np. Spinal móglby mi przesłać wyjątkowo na emaila plik.Z góry byłbym wdzięczny! Mój email: [email protected]
Mam taki problem:Tworzę kuchnię i chcę zrobić ciastko z kremem.Wszystko mam oprócz kremu.Própowałem tworzyć blobmesh a potem je połączyć ale wyszedł mi jeden wielki wygładzony pierścień.Proszę o pomoc!!! 3D Max9
Spróbuj : Wybierz z listy shaderów Translucent Shader.Jeśli chcesz kolor np: niebieski,ustaw go w diffuse.Krycie materiału (opacity) zmniejsz do 20%.Włącz opcję 2-Sided.Przypisz to obiektowi odpowiadającemu za szybę.Zmien jeszcze kolor tła(Rendering>Evironment>Backround>Color.Na koniec wyrenderuj(najlepiej w mental rayu).
Powinno ci wyjść fajna szyba.:) powodzenia i pozdrawiam.