Skocz do zawartości

Max Damage

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Max Damage's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Gdy patrzę na poziom prac na tym forum i w WIP to nie wiem czy to w ogóle pokazywać, ale z drugiej strony co mi tam...... Chciałem teraz zrobić przód samochodu, czyli zderzak, światła itd. ale nie wiem jak się za to zabrać. Przede wszystkim ciągle działa mi MeshSmooth więc wszystko zaokrągla: http://1.blurg.com/i/?080091300911t4.jpg Ogólnie samochód wygląda tak: http://1.blurg.com/i/?056093000911t3.JPG http://1.blurg.com/i/?064015100911t2.JPG Pomoże mi ktoś to wymodelować albo chociaż powie jak to zrobić.
  2. Dzięki, teraz jest dużo lepiej.
  3. OK, dzięki wielkie. Mam jeszcze jedno pytanie: Jak zrobić aby te polygony były częściowo przezroczyste jak tu: Bo mam coś takiego i z przezroczystością łatwiej by było to mierzyć:
  4. Cześć, chciałem sobie zrobić samochód (albo raczej nauczyć się). Zrobiłem więc coś takiego: A mam zrobić coś takiego: Problem w tym że te linie rysują mi się gdzieś poza tym obrazkiem, a nie przed lub na nim, co jest nie tak?
  5. Ops, a to strzeliłem sobie w stopę... A myślałem że tylko zmienił sobie ktoś układ i layout.
  6. Cześć, znalazłem sobie tutorial do zrobienia pewnego samochodu. Zacząłem od felgi i mam tam coś takiego: http://1.blurg.com/i/?07303070002.jpg Gdzie znajduje się ten panel surface? Bo szukałem i nie mogę znaleźć. A przy okazji może mi ktoś powiedzieć jaka jest różnica pomiędzy opcjami edit w modifer list a tymi editable w convert to ? I co muszę zrobić aby otrzymywać takie szare modele jakie prezentują tutaj ludzie na forum?
  7. Cześć, niedawna bawię się w 3d Max i mam problem. Przestawiła mi się chyba opcja w podręcznym menu odnośnie opcji przesuwania, skalowania, obracania. Teraz zamiast strzałek mam po prostu coś takiego : http://1.blurg.com/i/?007704200ztytuu.JPG Jak to mogę z powrotem przestawić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności