Skocz do zawartości

Mir7

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Mir7's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Całkiem nieźle, ale przydało by się parę poprawek :P 1. Jak na ujęcie w studio, to niedoświetlone na dole(według mnie za duża plama jednolitej czerni pod modelem 1 i 3 ujęcie) 2. Jeśli chodzi o model to za małe szczeliny w drzwiach i w masce (nie widać głębi w szczelinach) 3. Tylny zderzak - światła wąskie
  2. @KoMic tutaj porównanie prędkości ssd kontra ramdisk: http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2163675
  3. @KoMic po co dysk ssd, wystarczy stworzyć ramdisk (który jest o wiele szybszy od najlepszych ssd i ma dożywotnią gwarancje:) ) i scena zajmująca 200MB zapisuje się ułamek sekundy. Dotyczy systemów 64bit, bo na 32bit to nie ma sensu.
  4. Mir7

    MachStudio Pro

    Wersja MachStudio Pro 1.4 obsługuje NV: "Hardware Minimum Requirements: 1 GB DirectX 9 compliant video card (tested w/ ATI and Nvidia)"
  5. Mir7

    Reanimacja kompa - do oceny

    Ja bym wziął Gigabyte GA-EP45-DS3LR (ma trwałe kondensatory i dual bios). Kilka komputerów składałem na płytach gigabyta i jak na razie z żadną nie ma problemów, a na dwóch lecą rendery ponad 24h stabilnie. Te dwa komputery mają Kingston HyperX DDR2 800MHz CL5 i zasilacze Bequite 450. Przepływ powietrza przechodzący przez dyski i z tyłu obudowy 120 mm wentylatorem (razem 2). Obudowy, które przedstawiłeś nie wyglądają, żeby miały za dobre chłodzenie. Zależy też jak długu bedziesz render-ował na tym sprzęcię.
  6. Uff udało się DOSCommand "copy \"d:\\aaa\\test.jpg\" d:\\aaa\\d.jpg /y" bardziej wygodna wersja: DOSCommand ("copy \"" + sciezka_do_plk + nazw_gl + "\" " + sciezka_do_plk + "d.jpg" + " /y")
  7. Hehe, zawsze tak można zrobić, ale chodziło mi jak to zrobić w makroscript
  8. Mam taki problem, że po wygenerowaniu obrazka, chciał bym go zapisać pod kilkoma różnymi nazwami. Napewno odpada powtórne renderowanie, bo trwało by to za długo. Jakieś sugestie??
  9. W ustawieniach brazil light -> Area Light Options -> max error (%) im mniejsza wartosc tym lepiej (dluzszy za to rendering). Max samples mozesz zwiekszyc. Esistimate intvl wpisz mniejsza wartosc (tego nie jestem pewien)
  10. Niestety u mnie sie potwierdza. Render na innym kompie: 3ds max 4.2 44:01 min/s 3ds max 4.26 46:51 min/s
  11. Zapomnialem dodac, ze podane czasy sa w minutach. Renderowalem 5/6 razy zmieniajac wersje Max-a. U mnie wynik renderu wacha│ siŕ ▒1s. Wszytkie mozliwe programy w tle zostaly wylaczone. Jak bede mial wolna chwile zrenderuje w wiekszej rozdz, zeby byl dluzszy czas.
  12. Brazil 1.03 3ds max 4.2 3:18 3ds max 4.26 3:28 3ds max 4.29 3:28 Indirect Illumination ON Sky Light ON Jedno swiatlo ok 7900 Faces Wynika stad, ze Service Pack 1 spowalnia Brazil-a. Czy mogl by ktos zrobic podobny test? P.S. Kilka razy powtarzalem test. Mam Celeron-a 1400 i 512MB ram
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności