Skocz do zawartości

sega007

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

sega007's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. sega007

    Przezroczystość materiału

    Tak,mam. Scena prosta, bo siedzę nad tym materiałem (j.w.), składa się z planu i obrączki(włączone GI i Caustic we właściwościach obiektu), 1 mr Area Omni, 1 Target Direct, i jednej kamerki (bynajmniej nie internetowej :) ). Mental ma włączony FG, GI, Caustic, bo sugerowałem się tutkiem z "przydatnego linka"(j.w.). Tak mi się wydaje, że to problem materiału vs. "kaustyka". Więc teoretycznie mam taki obiekt :) (a praktycznie nie mam?? ;P)
  2. sega007

    Przezroczystość materiału

    Dzięki wielkie! jakoś to rozgryzłem, choć SSS fast skin nie był dobrym rozwiązaniem... ale pojawił się mały problem, a mianowicie...Error przy renderingu... O co chodzi, możecie mi wyjaśnić :)?
  3. Witam! Potrzebuję wskazówki jak stworzyć materiał wosku, a mianowicie chodzi mi szczególnie o jego sposób przepuszczania światła.Na obiekcie w "cieńszych" miejscach przepuszcza więcej światła i staje się bardziej przezroczysty tracąc nasycenie koloru bazowego, a w grubszych na odwrót. Render w mental ray. Jeśli ma ktoś pomysł to zapraszam do odpisania...;)
  4. Witam Serdecznie!!! Potrzebuję wskazówek jak stworzyć efekt głębi ostrości w 3dsm 8 tak jak w prawdziwym aparacie foto., tak jak w zdjęciach makro. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  5. sega007

    animacja wody

    Czesc! pytanko :) czy moze ma ktos koncepcje jak zrobić animacje takiego zjawiska maxie8? dzieki wielkie!!!
  6. Wielkie Dzieki za pomoc! Zanosiłem projekt w różnych wariantach, czyli RGB, przekonwertowany na CMYK, jako PSD , wszystkie 300dpi, na miejscu gosc próbował działać z probkami kolorów(bo na wyjściu miał aż 60% cyjanów!!), mieszał je, kombinował , ba , wpadłem na pomysł by zrobić to w postaci sepii(oryginał jest cały w odcieniach ciepłych beżów), więc spróbowaliśmy, a efekt był piorunujący... ziemne odcienie niebieskiego!!! :/ A co dziwne, że kolory na jego monitorze odpowiadały kolorom druku innych prac, które przygotowywał,a moje nie pokrywały się ...dużo by opowiadać.... A jak można użyć filtrów z PS w 3DM?? bo podobno są jakieś pluginy???
  7. Witam! Mam parę pytań odnośnie sprzęgania 3dmax z photoshop`em, które zrodziły sie z problemów podczas drukowania prac. Wyrenderowałem obraz jako jpg (ładne beże itp.), następnie w PS dostosowałem tylko parametry do druku, tj. rozdzielczość i wielkość obrazka, bez żadnej korekty kolorów i po wydrukowaniu zamiast beży wyszły zielenie :/ Odpada ustawienie monitora, czy zamiana RGB na CMYK . Byłem w 2 drukarniach i efekt końcowy był taki sam. Graficy(a może "graficy") tam zatrudnieni nie mieli pojęcia dlaczego tak się dzieje i co z tym można zrobić. Czy są jakieś ustawienia palety kolorów w 3DM,a może to zależy od ustawień w oknie renderingu?? czy są pluginy do używania palety kolorów PS w 3DM. I czy ktoś ma jakiś pomysł??? Serdecznie Pozdrawiam i z góry dziękuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności