-
Chińskie znaczki
Wielkie dzięki za pomoc:)!
-
Chińskie znaczki
Ostatnio pobrałem z internetu pewien model z chińskiej strony i importując go do swojej sceny niestety spowodowałem wyświetlanie się takiej informacji. Co to jest i do czego to służy?? I jak się tego pozbyć, bo wyrzucenie modelu nie załatwia sprawy.
-
[Kryzys] zawiecha
Jak dla mnie nr1 jeżeli chodzi o "kryzys"..sam miałem kilka takich ;). Kilka uwag szarak3d. Kubki trochę mogą być pobrudzone...za czysto wyglądają. Trochę kawy tu i ówdzie da klimat. Napis ERROR zupełnie nie pasuje.. niebieski ekran i tak jest bardzo widoczny i jednoznaczny, bo taki kolor nigdzie więcej się nie pojawia. ;) Czarna obudowa komputera jest taka sobie. I światło trochę kuleję..Ale i tak ta praca jest moim faworytem. Walcz!:)
-
Postac 3d: Dragon Slayer
Nie wiem jak was, ale mnie najmniej przekonuje sposób w jaki zabójca smoków trzyma owy "widelec"...wydaje się,że raczej palec wskazujący i kciuk w efektowny sposób zaraz zostaną złamane...popraw rękę Dasp...lepiej będzie wyglądać jeżeli będzie przytrzymywał widelec całym przedramieniem, lub przynajmniej całą dłonią "od góry".. Reszta jest ok!
-
WIZ: bud. mieszkaniowe|zbior komercyjny
Simonhc mam pytanie.. Od pewnego czasu staram się uzyskać w maxie efekt jaki osiągnąłeś na 2 ujęciu..Czy te leflektory samochodowe są wyrenderowane czy w postprodukcji dodane? a jeżeli w maxie, to w jaki sposób da się je wykonać? Próbowałem czas naświetlania zwiększać i animować ruch, ale światło nie przypominało tego efektu nawet.. btw. prace rewelacja!
-
Przenikanie światła przez obiekt
Miałem motyw, że oświetlałem exteriora dom'em z teksturką z niebem oraz vraylightem który znajdował się poza kopułą. Dlatego chciałem, by dla tego vraylight'a kopuła była "niewidoczna" lub przezroczysta. Wiem, że pewnie jest łatwiejsza metoda, ale nie miałe czasu szukać. pressenter - nic dziwnego, że nie miałem odbić nieba w szybach. hehe. ;)
-
Przenikanie światła przez obiekt
Chodziło mi oczywiście o Max'a. Już znalazłem odpowiedź metodą prób i błędów ;). Dla innych. W ustawieniach "properties" dla obiektu w okienku rendering control odznaczamy "visible to reflection/refraction".
-
Przenikanie światła przez obiekt
Potrzebuję szybko pomocy. Jak sprawić by światło przenikało przez obiekt?? Który "ptaszek" zaznaczyć, lub odznaczyć w properties?? Z góry dzięki :)
-
Wiz: Budynek biurowy - exterior
Pasy trochę biją po oczach. Powinny być bardziej zdarte i kolor mniej rzucający się w oczy by się przydał. Reszta świetna. miau.;)
-
Old style
Jeszcze jedno..masz tam na suficie, przy sztukaterii jakieś brudy...może chodzi o to http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_switches.htm
-
Old style
2*h+s= od 60cm do 65cm
-
Postać3D: Twarz optymistki :)
Łuki brwiowe są nadal najsłabszym punktem. Wydaje mi się, że są zbyt płaskie i zbyt wysoko "pociągniętę", górna część nosa w tym ujęciu wydaje się duzo za szeroka i rozciągnięta w kierunkach oczu. Nad ustami proponuję dać więcej "oddechu" względem czubka nosa..nie wiem jak się nazywa ten dołeczek poniżej nosa :D.. Ogólnie bardzo miło wygląda ta twarzyczka :D
-
Hotel
To kiedyś było sanatorium (ta jasna część), dziś jest to ruina, ale ma pewne walory, które postanowiliśmy zachować odbudowując ten budynek... Tworząc swego rodzaju eksponat, który w nocy nabierałby znaczenia poprzez podświetlenie jedynie historycznych fragmentów...Działając na zasadzie kontrastów w dzień nowo projektowana część będzie bardziej eksponowana, w nocy odwrotnie...:) Dodam jeszcze, że sam obiekt na życzenie inwestora miał zostać powiększony 3-krotnie w stosunku do liczby pokoi istniejących.
-
Hotel
I wizualizaja hotelu (koncepcyjna) dla inwestora. Czas modelowania, texturowania, renderowania, obrabiania ok. 4 dni. 3ds max + vray + PS.
-
Scena3d: Wizka domu jednorodzinnego.
wcześniej się nie dodało...
Arrius
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta