Skocz do zawartości

Arrius

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Arrius odpowiedział Arrius → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Wielkie dzięki za pomoc:)!
  2. Arrius dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Ostatnio pobrałem z internetu pewien model z chińskiej strony i importując go do swojej sceny niestety spowodowałem wyświetlanie się takiej informacji. Co to jest i do czego to służy?? I jak się tego pozbyć, bo wyrzucenie modelu nie załatwia sprawy.
  3. Arrius odpowiedział odpowiedź w temacie → Bitwa3D: Kryzys
    Jak dla mnie nr1 jeżeli chodzi o "kryzys"..sam miałem kilka takich ;). Kilka uwag szarak3d. Kubki trochę mogą być pobrudzone...za czysto wyglądają. Trochę kawy tu i ówdzie da klimat. Napis ERROR zupełnie nie pasuje.. niebieski ekran i tak jest bardzo widoczny i jednoznaczny, bo taki kolor nigdzie więcej się nie pojawia. ;) Czarna obudowa komputera jest taka sobie. I światło trochę kuleję..Ale i tak ta praca jest moim faworytem. Walcz!:)
  4. Arrius odpowiedział Dasp → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Nie wiem jak was, ale mnie najmniej przekonuje sposób w jaki zabójca smoków trzyma owy "widelec"...wydaje się,że raczej palec wskazujący i kciuk w efektowny sposób zaraz zostaną złamane...popraw rękę Dasp...lepiej będzie wyglądać jeżeli będzie przytrzymywał widelec całym przedramieniem, lub przynajmniej całą dłonią "od góry".. Reszta jest ok!
  5. Simonhc mam pytanie.. Od pewnego czasu staram się uzyskać w maxie efekt jaki osiągnąłeś na 2 ujęciu..Czy te leflektory samochodowe są wyrenderowane czy w postprodukcji dodane? a jeżeli w maxie, to w jaki sposób da się je wykonać? Próbowałem czas naświetlania zwiększać i animować ruch, ale światło nie przypominało tego efektu nawet.. btw. prace rewelacja!
  6. Arrius odpowiedział Arrius → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Miałem motyw, że oświetlałem exteriora dom'em z teksturką z niebem oraz vraylightem który znajdował się poza kopułą. Dlatego chciałem, by dla tego vraylight'a kopuła była "niewidoczna" lub przezroczysta. Wiem, że pewnie jest łatwiejsza metoda, ale nie miałe czasu szukać. pressenter - nic dziwnego, że nie miałem odbić nieba w szybach. hehe. ;)
  7. Arrius odpowiedział Arrius → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Chodziło mi oczywiście o Max'a. Już znalazłem odpowiedź metodą prób i błędów ;). Dla innych. W ustawieniach "properties" dla obiektu w okienku rendering control odznaczamy "visible to reflection/refraction".
  8. Potrzebuję szybko pomocy. Jak sprawić by światło przenikało przez obiekt?? Który "ptaszek" zaznaczyć, lub odznaczyć w properties?? Z góry dzięki :)
  9. Arrius odpowiedział Neb → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Pasy trochę biją po oczach. Powinny być bardziej zdarte i kolor mniej rzucający się w oczy by się przydał. Reszta świetna. miau.;)
  10. Arrius odpowiedział tankiann → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jeszcze jedno..masz tam na suficie, przy sztukaterii jakieś brudy...może chodzi o to http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_switches.htm
  11. Arrius odpowiedział tankiann → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    2*h+s= od 60cm do 65cm
  12. Arrius odpowiedział kingwins → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Łuki brwiowe są nadal najsłabszym punktem. Wydaje mi się, że są zbyt płaskie i zbyt wysoko "pociągniętę", górna część nosa w tym ujęciu wydaje się duzo za szeroka i rozciągnięta w kierunkach oczu. Nad ustami proponuję dać więcej "oddechu" względem czubka nosa..nie wiem jak się nazywa ten dołeczek poniżej nosa :D.. Ogólnie bardzo miło wygląda ta twarzyczka :D
  13. Arrius odpowiedział Arrius → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    To kiedyś było sanatorium (ta jasna część), dziś jest to ruina, ale ma pewne walory, które postanowiliśmy zachować odbudowując ten budynek... Tworząc swego rodzaju eksponat, który w nocy nabierałby znaczenia poprzez podświetlenie jedynie historycznych fragmentów...Działając na zasadzie kontrastów w dzień nowo projektowana część będzie bardziej eksponowana, w nocy odwrotnie...:) Dodam jeszcze, że sam obiekt na życzenie inwestora miał zostać powiększony 3-krotnie w stosunku do liczby pokoi istniejących.
  14. Arrius dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    I wizualizaja hotelu (koncepcyjna) dla inwestora. Czas modelowania, texturowania, renderowania, obrabiania ok. 4 dni. 3ds max + vray + PS.
  15. Arrius odpowiedział Arrius → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    wcześniej się nie dodało...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności