Muddy
-
Liczba zawartości
96 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Muddy's Achievements
Newbie (1/14)
14
Reputacja
-
Witam. Sorki, że tak późno odpisuję ale nie zaglądałem na forum od dłuższego czasu.
Ogólnie nie używam modyfikatora do zmiany ID poligonów bo łatwiej i szybciej zrobić to we właściwościach obiektu - sekcja Polygon: Material IDs . Jeśli chodzi o multi/sub object to zaznaczasz wybrane poly i zmeniasz ich id w tej sekcji, później w Mat. Editorze ustawiasz id materiałów do id poligonów które chcesz i powinno grać. Może tamten modyfikator jakoś błędnie działa i nadpisuje wszystkie id. Sprawdź jeszcze czy przypadkiem nie masz źle poustawiane id, to wygląda na jakiś prosty błąd bo nic innego nie przychodzi mi do głowy teraz.
Pozdrawiam.
-
Witam ,mam problem z moim programem.Mianowicie chodzi o to ,że gdy próbóje nałozyc teksture na wybrane polygony i załączam modyfikator MATERIAL Z Modifaier List (uprzednio ustawiajac w materials multi/sub obj)to efekt jest taki ,że program ignoruje zaznaczone polygony i rozkłada teksture na cały obiekt!!!Mój projekt jest bardzo skomplikopwany a z niektórymi obiektami reaguje poprawnie.Dlaczego sa rózne reakcje skoro to tylko polygony i funkcja powinna działac niezależnie od obiektu???