Jump to content

Muddy

Members
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Good

About Muddy

  • Rank
    Member
  • Birthday 09/06/1987
  1. Wygląda nieźle, ale wymaganie minimalne/rekomendowane niemałe. Zobaczę czy odpali się na moim rzęchu :]
  2. Kosz wygląda jak wycięty obrabiarką cnc ;-) Jeżeli ma to być taka plecionka, to pozaokrąglaj troszkę krawędzie. Chociaż to nie ma większego znaczenia bo tego detalu nie będzie widać, chyba że zrobisz jakieś zbliżenie na ten kosz w renderze. Z podłogą jest coś nie tak. Bump za duży i wygląda jakby był wzięty z innej tekstury. Sprawdź tilingi bo wg mnie coś się proporcje rozchodzą.
  3. Znaczy się, wg ogólnej konwencji numeracji kolejnych wersji softu tak powinno być (o ile pamiętam co mi kiedyś tam na uczelni mówili :-)). Wersje rozwojowe przyjęło się oznaczać liczbą nieparzysta, dajmy na to 2.5.x a wersje stabilne/oficjalne 2.6.x. Środowisko "open" zazwyczaj stara się trzymać tych zasad, więc jarać się będzie można dopiero wersją 2.6 :-)
  4. Skoti, nie jestem pewien czy wyjdzie tak szybko nowa generacja. Nic na to nie wskazuje. M$ i Sony na ficzerach w stylu kinekta, 3D czy wersjach slim pociagnie jeszcze kawał czasu. Ten sprzet jeszcze na siebie nie zarobil odpowiednio. Ale to tak w ramach off topu.
  5. Właśnie rejestrowałem się i po rejestracji pojawił się update na stronie, wstrzeliłem się heh.
  6. Witam. Sorki, że tak późno odpisuję ale nie zaglądałem na forum od dłuższego czasu.

    Ogólnie nie używam modyfikatora do zmiany ID poligonów bo łatwiej i szybciej zrobić to we właściwościach obiektu - sekcja Polygon: Material IDs . Jeśli chodzi o multi/sub object to zaznaczasz wybrane poly i zmeniasz ich id w tej sekcji, później w Mat. Editorze ustawiasz id materiałów do id poligonów które chcesz i powinno grać. Może tamten modyfikator jakoś błędnie działa i nadpisuje wszystkie id. Sprawdź jeszcze czy przypadkiem nie masz źle poustawiane id, to wygląda na jakiś prosty błąd bo nic innego nie przychodzi mi do głowy teraz.

    Pozdrawiam.

  7. Hej, zainstalujcie wtyczkę Download Helper do Firefoxa i ściągnijcie sobie pliki na dysk. Ewentualnie może macie starszą wersje flasha, choć nie wiem czy FF chyba sam sobie je nie aktualizuje.
  8. Witam ,mam problem z moim programem.Mianowicie chodzi o to ,że gdy próbóje nałozyc teksture na wybrane polygony i załączam modyfikator MATERIAL Z Modifaier List (uprzednio ustawiajac w materials multi/sub obj)to efekt jest taki ,że program ignoruje zaznaczone polygony i rozkłada teksture na cały obiekt!!!Mój projekt jest bardzo skomplikopwany a z niektórymi obiektami reaguje poprawnie.Dlaczego sa rózne reakcje skoro to tylko polygony i funkcja powinna działac niezależnie od obiektu???

  9. Gdzie te czasy gdy pojawiały się newsy o kolejnym pre-releasie. A tutaj już jakieś wersje 1.0, 1.2 :)
  10. Tak, w zwykłych kinach cyfrowych 3D też jest pokazywany. Jak Baggins napisał, lepiej usiąść trochę bliżej i zachęcić głowę do ruchu :). Ja miałem 10 rząd. Co do samej fabuły filmu. Jakiegoś wielkiego przesłania nie szukałem, to w końcu s-f. Za to kręcą mnie bardziej szczegóły i detale, a można było w tym miejscu raczej więcej pokazać. Życia obcej rasy czy samego rozwoju programu. Chyba, że bardziej uwagę przykuwałem do efektów. To kolejny powód, żeby obejrzeć jeszcze raz ale w IMAX. Tylko, czy jechać kilkaset kilometrów do najbliższego kina :)
  11. Super. Byłem w kinie z Dolby 3D w rzeszowskim Heliosie. To prawdopodobnie ta sama technika o której pisze Ania. Okulary jak zwykle zapaskudzone, ale na dłuższą metę to nie przeszkodziło :) Świetnie zrobiona fauna i flora Pandory. Wcześniej oglądnąłem tylko raz trailer i reszty dowiedziałem się dopiero na projekcji. Chociaż wolałbym inaczej rozegrany początek, chciałbym w inny sposób poznać Na'vi. Ogólnie rewelka. Efekty super.
  12. Ja ide w swieta 25. Ciekawe czy po projekcji beda ochy i achy :)
  13. Dawniej te ksiazki kosztowaly 14 zlotych. Sam kupilem jedna na poczatek, chyba do maxa 7. Fajna zeby zalapac o co chodzi np. co robi button ze strzalka a za kilka dni sprzedac :) Ale dla kompletnie zielonych jest bardzo dobra.
  14. Rewelacja. Nie wiedziałem wcześniej o tym pakiecie. Myślałem, że wersja edu 3ds Max kosztuje ponad 1200pln. Więc za naukę z pozostałym softem trzeba wydać jakieś 3k. A tu taka niespodzianka i jest wersja "edu" wersji edu ;-)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy