Tyler Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 (edited) Witam. Przyjaciel poprosił mnie o wymodelowanie jego projektu. Zaprojektował on pokój dla swojej dziewczyny i jej siostry. Mają mieć identyczne strony. Projekt już oddany i stolarz robi meble. Render miał być podglądowy więc wystarczył w Clay'u. Ja jednak chciałbym z tego zrobić pełną wizualizację pokoju. W związku z tym proszę was o pomoc. Piszcie o zrobiłem źle, czego brakuje i w ogóle co o tym myślicie. Uploaded with ImageShack.us Krzesła ściągnięte z internetu. Już je skasowałem. Edited August 31, 2010 by Tyler Link to comment Share on other sites More sharing options...
indian Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Czołem, to się nazywa niezachwiana harmonia :) Na twoim miejscu najpierw bym wymodelował wszystko co potrzebne, potem materiały a potem światło testy :) salut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quentin Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Haha używałem ostatnio do wizki tej samej tekstury na podłogę co Ty. Cgtextures, nie tak? :D Indian, ja zazwyczaj wizkę najpierw oświetlam, a potem dopiero wrzucam materiały. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyler Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Tak, CG Textures ; D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berger Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Okno ostro łamie symetrię, a że to są kobiety...to może być problem :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quentin Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Ja jeszcze dodam, że ciasno przy tym biurku w dwie osoby. I szkoda, że krzesła nie Twoje, bo ładnie pasują... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonzo71 Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Nie da sie robic w tym pokoju nic wiecej poza spaniem. Przy biurku nie usiadziesz. Szaf nie otworzysz chyba, ze wyjedziesz z fotelemi poza pokoj a gdzie dopiero czlowiek tam mialby sie jeszcze zmiescic nie mowiac o dwojce osob. Wspolczuje. Za ciasno. Ale jesli nie ma innego wyjscia..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyler Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Kobiety małe są więc się zmieszczą xd. Okna niestety przemieścić nie mogę. A krzesła to wymodeluję swoje. Te jakieś takie nie proporcjonalne są. Tu za szerokie, tu za wąskie. Kosze (czegoś mi przy nich brakuje ale nie wiem czego.): Uploaded with ImageShack.us Edit: gonzo71 takie ustawienie mebli i w ogóle takie meble są dużo wygodniejsze niż aktualne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy__ Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Co Ci w tym koszu nie pasuje ? Dobry jest :) Tylko tam przy oknie jest strasznie mało miejsca. Żeby coś powyjmować z szuflady, szafy będzie trzeba odsuwać fotele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
halset Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 No kiepski projektant z tego Twojego przyjaciela. Kosz na śmieci całkiem przyjemny ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufol Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 ...Kosze (czegoś mi przy nich brakuje ale nie wiem czego.)... śmieci brakuje :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muddy Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Kosz wygląda jak wycięty obrabiarką cnc ;-) Jeżeli ma to być taka plecionka, to pozaokrąglaj troszkę krawędzie. Chociaż to nie ma większego znaczenia bo tego detalu nie będzie widać, chyba że zrobisz jakieś zbliżenie na ten kosz w renderze. Z podłogą jest coś nie tak. Bump za duży i wygląda jakby był wzięty z innej tekstury. Sprawdź tilingi bo wg mnie coś się proporcje rozchodzą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyler Posted September 3, 2010 Author Share Posted September 3, 2010 Szkoła... Nie! ;(. Od pierwszego dnia nauka. Mało czasu na komputer i modelowanie. Udało mi się zrobić tylko to : Uploaded with ImageShack.us Kubek! Materiał z odbiciami użyty w celu wyłapania nierówności. Nie jest to ostateczny materiał przedmiotu. Jutro postaram się pokazać początki krzesła obrotowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMic Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 camera alien mode: ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyler Posted September 4, 2010 Author Share Posted September 4, 2010 (edited) hm ... tzn?. Edit: Kiepsko idzie. To będzie dłuuuga noc. Uploaded with ImageShack.us Edited September 4, 2010 by Tyler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyler Posted September 21, 2010 Author Share Posted September 21, 2010 (edited) Dłuuuga nieobecność spowodowana lenistwem. Ale wracam do roboty. Pierwsze w życiu teksturowanie. Co sądzicie? (Kolor i rodzaj drewna ma być taki jaki jest na renderze.) Uploaded with ImageShack.us Edycja: Poprawiłem lub zepsułem tekstury. Oceńcie. Rozumiem że nie lubicie osób ze słomianym zapałem które zakładają temat i go nie kończą. Ale ja skończę ten pokój. Tylko proszę was o rady i opinie. Czy dobrze czy źle i jak coś naprawić. Edited September 22, 2010 by Tyler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now