Mam problem z jakością tekstur. Mam plany budynku i gdy nałożę je na plane'a są nieczytelne. Podkreślam, że gdy powiększę je maksymalnie na windowsowskim podglądzie obrazów to jakość jest całkiem niezła.
P.S.Plany są dużych rozmiarów (4724x2953)
Bawie się w Max'ie już od jakiegoś czasu i postanowiłem się wziąć za coś większego i postanowiłem zrobić samochód. Niestety w tutorialach jakie oglądałem autor obrysowywał blueprint'y z każdej strony, łączył i już miał nadwozie auta. Może ktoś wie jak to zrobić lub zna inny sposób?
Mam znowu kilka pytań:
1.Jaki dać modyfikator, zamiast extrude na line, tak by wyextrudowany line nie był kwadratowy tylko okrągły. Może ktoś ma link do stronki z opisami wszystkich modyfikatorów?
2.Jeżeli mam jakąś tekstura to czy moge ją zapisać czy coś w tym styla ,tak abym w innym projekcie też mógł jej użyć bez bawienia się w przepisywania takich samych parametrów?
Jestem początkującym użytkownikiem max'a i mam pewien problem:
Jak zrobić by np. box lub plane był widoczny przez ileś określonych klatek animacji, tzn. widać go od 0 do 150 klatki, znika od 150 do 200. Jak to zrobić? Proszę o (cholernie) dokładną instrukcję.
wobec tego mam jeszcze jedno pytanie: robiłem tutka http://www.max3d.pl/tut.php?id=258
wszystko zrobiłem i wychodzi ale tylko w renderze a ja chciałbym zrobić z tego animację?