Skocz do zawartości

NAD

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. NAD odpowiedział NAD → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Mam duży teren albo budynek i pociąłem go na kawałki. I chce poprawić mapowanie na wszystkich tych pociętych. A nie chce łączyć wszystko w jeden, tylko takie podzielone poprawić. :) Pozdrawiam
  2. NAD odpowiedział NAD → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Mam duży obiekt złożony z kilku tysięcy poly. Chce np. dodać do tego obiektu wzdłuż jakiś edgów coś jeszcze wiec ręcznie by mi to zajęło bardzo dużo czasu, a tak klik myk i jest. Trzeba sobie ułatwiać życie :)
  3. NAD odpowiedział NAD → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dzięki kamil.ochel , wszak potem do tego zagadnienia wróciłem i sam znalazłem nie czytając juz forum ale rep poszedł. Mam nowy problem ale również zwiazany z zaznaczeniem kilku obiektów naraz. Przykład : Zaznaczam kilkanaście obiektów nadaje im editpoly potem przechodzę na edycje werteksów. Zaznaczam je wszystkie, aby wierzchołki zweldować . Welduje je i potem daje collapse i część tych obiektów mi znika . Jedne znikają inne zostają. Dlaczego? Inne zagadnienie, ale tez związane z "wielokrotnoscią" obiektów. Przykład: Mam kilkanaście obiektów np. boxów, plane'ów obojętnie . Zaznaczam je wszystkie potem daje na modyfikator edit normals wykonuje operacje podejrzewam, ze to bez znaczenia jakie. Potem daje znowu collaps i ..... część obiektów jest PRZESUNIETE ,a część znika. Dlaczego? Zwyczajnie boje się wykonywać operacje na kilkunastu obiektach jednocześnie ryzykujac właśnie takimi cyrkami. Ktoś się z czymś takim spotkał? Czy to tylko ja takie coś mam?
  4. NAD odpowiedział NAD → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Znalazłem skrypt, który zaznaczenie werteksów polygonów w unwrapie , przenosi to na editpoly. Niestety nie obsługuje edgy. Nazywa się unwrap selector. bardzo ułatwił mi prace.
  5. NAD odpowiedział dimaxion → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    UniformSpline tego spróbuj
  6. NAD odpowiedział NAD → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    To pierwsze nie pomaga, to drugie spróbuje. Dzięki . Swoja droga jest możliwość sprawdzenia co powoduje sypanie się 3dsmax? Chodzi mi o znalezienie potencjalnego obiektu odpowiedzialnego za właśnie tego typu nieoczekiwane crashe.
  7. NAD dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam , nie znalazłem na forum takiego problemu więc opiszę po krótce. Otóż mam spline o 343 werteksach jeśli będę chciał sprawdzić go STL checkiem to mi 3dsmax się wywala. Podobnie jak przy operacji brake vertex. Czy ktoś wie jak naprawić takiego spline? 3dsmax 2010. xform nic nie pomaga. będę bardzo wdzięczny za pomoc. pozdrawiam
  8. NAD dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam , mam nietypowy problem, a może typowy :). Mam zaznaczone edge w modyfikatorze unwrap map ale ja chciałbym aby te zaznaczenie przeszło w zaznaczenie edgy w editable poly np. Czyli te egde które zaznaczyłem w unwrap map były tez zaznaczone w edit poly. Z góry dziękuje
  9. NAD odpowiedział KLIK → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Nikt nie pomógł ,ale może zostałem źle zrozumiany. Chodzi mi o to ze mam np. spline i chciałbym aby os pivota np. x była zgodna z czyli równoległa z spline. Bo mam spline w którym pivot jest ustawiony do układu globalnego 3dsmaxa , a potrzebuje aby pivot był ustawiony pod spline czyli jak przesunę spline to żeby on się przesuwał prostopadle. Reasumujac jak stworze np. plane to pivot mam ustawiony pod krawedzie czyli edge tego plane a jak z jakiegoś obiektu wyciągnę spline i z niego utworze jakiś obiekt to pivot będzie przekręcony. Niejednemu sie to mogłoby przydać no chyba ze ja czegos nie zauważyłem i nie potrafie sobie poradzić. Pozdrawiam
  10. NAD odpowiedział Gadon → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Odkopałem, ale może się komuś przydać. http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=175147&postcount=4
  11. NAD odpowiedział drakul → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Odgrzeje kotleta , Czy ktoś ma na to jakiś sposób? Najlepiej jakby automatycznie zaznaczało wszystkie zbędne w edit poly przekątne(edge). Zerknę jeszcze w ten polyboost. Jak znajdę ;) rzecz jasna.
  12. NAD odpowiedział claude → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Podepnę się do tematu , bawiąc w górnika :D. Czy można np. ustawić, aby się przesuwało zawsze o np. 0.1 cm? , żebym nie musiał wpisywać wartość tylko klikając na strzałeczki :D Pozdrówka
  13. NAD odpowiedział NAD → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Odgrzeje kotleta, mam pytanie , w różnych slotach mam takie same nazwy materiałów. I teraz tak po kolei to instancjowac to trochę trwa, wiec czy znacie sposób na auto instancjowanie takich samych nazw materiałów?
  14. NAD odpowiedział elka87 → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Ale po tym i tak np. soft selection na nie działa. A ja bym chciał aby np. soft selection ruszyło tylko daną grupę werteksów w obiekcie.
  15. NAD odpowiedział KLIK → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Witam, mam mały problem z pivotem. Spróbuje wyjaśnić na czym on polega. obróciłem obiekt wzdłuż osi z czyli poziomo. wszystko jest niby oki. Ale... Chciałbym, aby pivot był prostopadły do edge tego obiektu. Czyli aby pivot był taki jak w pierwotnym obiekcie. Mam nadzieje ze ostałem zrozumiany. Dzieki za wszelkie sugestie.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności