Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Metalmilk

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam fachowców pisze do was z wielką prośbą o wyjaśnienie zaistniałej dziwnej sytuacji z tworzeniem szkieletu do postaci ,przeniesienia jej do unity 3d. 1 tworze własny szkielet dla pająka 2 tworze obręcze nurbs do podpięcia jako parent dla ik 3 robię bind skin 4 dodaje wagę(malowanie) 5 (test)wszystko działa jak należy perfekcyjnie wręcz 6 robię animacje jest ok 7 używam fbx exporter do unity pierwszy jako ze wysyłam całość ,postać ,szkielet itd. 8 transport udany pająk działa w unity 3d 9 PROBLEM gdy zmienię animacje na inna tego samego pająka po exporcie do unity obręcze nurbs nie sterują juz ik..czemu? 10 jak po kombinuje i załaduje od nowa postać zmieniam jej animacje exportuje tylko kości do unity3d to unity odtwarza animacje ok ale przemieszcza pająka po przejściu animacji 1 do animacji 2 w inne miejsce w skali świata a po skończeniu odtwarzania wraca do miejsca gdzie postawiłem postać...czy to normalne..? coś przeoczyłem..? rooth bone ma ta samą nazwę co oryginalny szkielet ,wszystkie kości nie zmieniam nazw.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.