Witam fachowców pisze do was z wielką prośbą o wyjaśnienie zaistniałej dziwnej sytuacji z tworzeniem szkieletu do postaci ,przeniesienia jej do unity 3d.
1 tworze własny szkielet dla pająka
2 tworze obręcze nurbs do podpięcia jako parent dla ik
3 robię bind skin
4 dodaje wagę(malowanie)
5 (test)wszystko działa jak należy perfekcyjnie wręcz
6 robię animacje jest ok
7 używam fbx exporter do unity pierwszy jako ze wysyłam całość ,postać ,szkielet itd.
8 transport udany pająk działa w unity 3d
9 PROBLEM gdy zmienię animacje na inna tego samego pająka po exporcie do unity obręcze nurbs nie sterują juz ik..czemu?
10 jak po kombinuje i załaduje od nowa postać zmieniam jej animacje exportuje tylko kości do unity3d to unity odtwarza animacje ok ale przemieszcza pająka po przejściu animacji 1 do animacji 2 w inne miejsce w skali świata a po skończeniu odtwarzania wraca do miejsca gdzie postawiłem postać...czy to normalne..? coś przeoczyłem..?
rooth bone ma ta samą nazwę co oryginalny szkielet ,wszystkie kości nie zmieniam nazw.