
mirekbini
-
Liczba zawartości
258 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
mirekbini's Achievements
Newbie (1/14)
16
Reputacja
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje mirekbini
-
Hej, a o którą scenkę chodzi konkretnie, ten loft z renderów testowych? Bo jeśli chodzi o ustawienia to nie ma tam jakiejś mega filozofii - vray lighty w oknach, część jako skylight portal, inne te przy kuchni ze sporą mocą bo za słabo świeciły, do tego vray sun żeby coś ciekawego się na ścianie działo. Wydaje mi się że najwięcej zależy od ustawień materiałów, w swoich pracach używam często mapki falloff aby generować odbicia a w sloty biały i czarny wrzucam tą samą teksturkę refleksów, jedną ciemniejszą, drugą jaśniejszą i potem reguluję odbicia za pomocą krzywej. Podobne ustawienia stosuje przy tworzeniu odbić roughness. I to w sumie chyba najpopularniejsze techniki które stosuje jesli chodzi o materiały, czasami by oszczędzić sobie roboty po prostu używam refleksów IORowych.