Skocz do zawartości

Hawk111

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Ponieważ po długiej nieobecności udało mi się doprowadzić jakąś pracę do końca, wrzucam i czekam na słowa krytyki. Analogowy syntezator zrobiony w ramach treningu. Przy okazji miałem pierwszy raz do czynienia z v-rayem. 3D Studio Max + V-ray + Gimp. [ATTACH=CONFIG]89422[/ATTACH]
  2. Hawk111 odpowiedział Hawk111 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    ok dzieki za pozytywne opinie i pomoc, poprawie ta sciane przesune teksture na podłodze i zmniejsze refleksy na drewnie i wrzuce do finished, może zrobie jeszcze czysty render w studiu
  3. Hawk111 dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Chciałem sobie na szybko zrobic taki o mikrofon AKG, ale zatrzymał mnie pewien problem. Czy mozecie mi powiedzieć jak poprawnie zchamferować zaznaczone krawędzie? Próbowałem dawać chamfer i potem ręcznie poprawiac ale za każdym razem zostawały jakieś bugi. Bede wdzięczny za pomoc.
  4. Hawk111 odpowiedział Hawk111 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Tak jak mi poleciliście przerzucam wątek do WiPa. Co prawda minęło troche, ale nie miałem czasu bawic sie w 3D. Wiec wracajac do pracki, nie trzeba profesjonalisty zeby stwierdzić że jest nie tak jak byc powinno. Poradźcie co zrobic żeby materiały wygladały lepiej? Przede wszytskim jak w mentalu zrobic realistyczny metal, bo te presetowe to sie nadają jedynie do czyściutkich wizek. Zastanawiałem sie też czy nie wyrenderować go bez zabrudzen w studiu, ale niewiem jak by sie to miało to modelu archaicznego karabinu.
  5. Hawk111 odpowiedział OnePack → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Pokaż z lepszego ujecia, na prezentacje modelu takiej broni to bym proponowął ujęcie z ,,profilu" i jakkies lepsze z perspektywy. Chociaż tutaj itak widac ze dosyć ubogi detal. Strzelba to wbrew pozorom nie tylko kolba i długa rurka. Wydłub tu cos jeszcze
  6. Jako ktoś dosyć zielony w texturowaniu, unwrapowaniu i tym podobnych rzeczach mam pytanie: Czy jest możliwe pomalowanie w mudboxie przedmiotu a potem exportowanie tego do jakieś bitmapy i nałożenie w maxie? Jeśli tak to moze ktos zna tutorial, albo byłby taki miły żeby opisac krok po kroku jak to zrobić?
  7. Hawk111 odpowiedział matys9322 → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    no mapowanie siadło, ale modeling dobry raczej, niektóre krawędzie chyba za ostre. No i na suficie jest plama swiatła jakby wisiała tuż pod nim lampa, ale chyba jest niewidzialna. Umieść światło tak zeby było poza kadrem, jak nie chce ci sie robic lampy, czy czegoś takiego. Sam jestem leniem i staram sie wysiłek do minimum ograniczać, ale tu jeszcze trzeba troche pracy włożyc.
  8. Hawk111 odpowiedział Lukx → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    z tą mgiełką ujęcia pojedynczych puszek wygladaja kozacko. Ta mgiełka to w 3d czy w postprodukci? w czym render?
  9. Hawk111 odpowiedział drobcio → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Jakoś dziwnie to wygląda. Drabina jakby wisiała w powietrzu i postać też wygląda jakby stała na nicości.
  10. Hawk111 odpowiedział Hawk111 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Powiem szczerze że boje sie czy przy moich umiejętnosciach texturowania karabin nie bedzie wyglądał gorzej po nałożeniu materiałów. Dlatego dałem sam model już do finished works.
  11. Karabin z czasów 2 wojny. 3D studio max + mental ray. Za jakiś czas pewnie dam update z texturkami
  12. Hawk111 odpowiedział cheewb → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    jakby to był render to bym sie pożegnał z grafika raz na zawsze
  13. Hawk111 odpowiedział cheewb → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    modeling naprawde dobry, jak na tydzien nauki to wrecz genialny. Niestety texturki są słabej jakosci i widac powtarzalność bruku jak już powiedział Smoku jak i zabrudzeń nad łukami. Jak dla mnie teraz to tylko ustawienie kamery, lepsze texturki i render.
  14. Hawk111 odpowiedział Godzil → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    ja bym zmienił troche kolorystyke kamienia, bo sie troche zlewa z wodą. Dobrze by wyglądały jakieś delikatne pękniecia w miejscu wbicia miecza ale tyle pewnie już wymysliłeś
  15. Hawk111 odpowiedział Hawk111 → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    no specjalnie dałem link do tej kolekcji mebli, bo wiedziałem że brak klamek bedzie przedmiotem zainteresowania. Ok dzieki za odpowiedzi

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności