Nagash
Members-
Liczba zawartości
79 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Wrocław
Nagash's Achievements
Newbie (1/14)
12
Reputacja
-
Firma Extradom.pl poszukuje grafika 3D do modelowania domów i mebli low poly. Wymagane umiejętności: - modelowanie low poly - teksturowanie - bake'owanie - tworzenie materiałów - umiejętność czytana dokumentacji technicznej (CAD) - poczucie estetyki Oprogramowanie: - 3ds Max - V-Ray - Photoshop - Corel/Illustrator Mile widziane doświadczenie w tworzeniu modeli do gier low poly, zamiłowanie do wnętrz i architektury. Praca w biurze w centrum Wrocławia, w pełnym wymiarze godzinowym. Proszę o przesyłanie CV oraz portfolio na adres [email protected]
-
Cześć, mam pytanie do ekspertów od V-Ray i Max'a dotyczącej animacji 360 stopni w okół budynku. Mam budynek oświetlony V-Ray + HDRI. Dookoła rośnie trawka wygenerowana VRayFur. Tworzę animację w okół budynku i wszystko jest perfekcyjnie oświetlone, wręcz momentami prześwietlone, cienie idealne ale gdy słońce jest za kamerą (+/- 50). Wraz z obrotem kamery robi się coraz gorzej. Tyłu budynku gdzie mam cień jest mega ciemno. Trawa wygląda tragicznie zapewne. Generalnie cały czar pryska. Jak radzicie sobie z takimi problemami? Czy ja mam źle ustawione światła? Aczkolwiek od frontu jest dobrze. Czy wraz z obrotem zmieniać ustawienia kamery - shutter speed, F-number lub ISO? Ogólnie mam wyłączoną ekspozycję ponieważ to co widzę bez kamery jest ok więc nie chce wprowadzać kolejnych parametrów. O ile z trawą mogę sobie jakoś poradzić przez dodanie 2side material który spowoduje że będzie znacznie jaśniejsza patrząc pod słońce (niestety to znacznie wydłuża rendering). Ale ściany już nie mogą być 2side material a tam też strasznie ciemno. A może rozjaśnienie tego pozostawić na postprodukcję? Swoją drogą z tego co Vlado pisał z Chaosu i też robiłem testy to 2side mat źle działa z VRayFur. Podsumowując czy wraz z animacją zmieniać któreś parametry kamery lub słońca (co jest raczej głupim pomysłem). Z góry dzięki za pochylenie się nad tematem. Poniżej przykładowe rendery: Klatka 1 Klatka 50 Klatka 100
-
Dzięki za info. Google Docs zawodzi :( Już poprawione.
-
Cześć! Testowałem oświetlenie studyjne w Max'e + V-Ray. Do testów postanowiłem wymodelować owoce karamboli, które są dość interesujące i niespotykane. Poniżej efekty mojej pracy. Czekam na opinie i komentarze. Pozdrawiam.
-
Zrobiłem własną HDR'kę z miejsca nagrania ale wyszła mało wyrazista. Model wyglądał dużo mniej atrakcyjnie. Cienie oczywiście do poprawy na bardziej miękkie. Wrzucam sem model. Inspiracją był Juggernaut ze świata Warmachine.
-
Cześć, wrzucam materiał który sobie powoli dłubię w zaciszu domowym. Docelowo to będzie krótka animacja w steampunk'owych klimatach. Wszystko w Max'e + V-Ray. Animacja dzięki mocapowi. Materiał filmowy lichy ale udało się wytrackować :) Nogi trochę pływają ale to do poprawki. Poniżej pierwsze ujęcie testowe: Może jakieś opinie, uwagi?
-
Ogólnie jak się patrzy na siatkę to wygląda spoko, ciekawa koncepcja. Mimo dobrej jakości materiałów jakieś dziwne kolory, ten klimat jakiś taki nie bardzo. No i to co chłopaki pisali powyżej. Widać że wsadziłeś masę roboty i można bo doszlifować :) Ale z drugiej strony wiem jak ciężko powrócić do czegoś co uznaje się za skończone.
-
Obiekt 3D: Imagine the iWatch
Nagash odpowiedział KMiklas → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
Hej, fajna praca. Jak sobie radzić z gradientami? Zmiana kolorów na 16, 32 bity lub dodanie lekkiego noise i po sprawie :) -
Dzięki Michał i Siwy za cenne uwagi. Zawsze miałem problem ze zbyt nasyconym i kontrastowym niebem i teraz poleciałem zupełnie przeciwnie i chyba przesadziłem. Trawka jeszcze do dopracowania, dopiero pierwszy render z nowymi modelami.
-
Teraz już powinno działać, googiel coś kombinuje i coś się sypnęło...
-
Hej, wrzucam moje ostatnie rendery domu. Co o nim sądzicie? Soft: max, vray, ps
-
Dzięki za uwagi i słowa uznania. Dokonam kilku poprawek i wrzucę już do Finished Works 3D bo już czasu brakuje. Chciałbym się jeszcze pobawić i dopieścić szczegóły :)
-
Witam, jestem w trakcie robienia wizki domu. Może jakieś uwagi, sugestie? Momentami coś mi tu nie gra. Tymczasem zabieram się za drugą wizke.
-
Witam, działam bardziej aktywnie w dziale 3D i rozpoczynam projekt animacji postaci humanoidalnej. Myślałem tu o golemie/mechu w klimatach steampunk'owych (coś w klimacie Arkanum). Reasumując świat oparty na parze, mechanice i może odrobinie magii. Ciekawą inspiracją są również figurki i świat Warmachine (http://privateerpress.com/warmachine/gallery/khador/warjacks). W szczególności ciekawy jest Juggernaut: Właśnie taki model chciałbym stworzyć. Dużo kół zębatych, dźwigni, przekładni, kominy, para i buchający ogień. Poniżej kilka inspiracji i detali które są w tym klimacie: No ale do rzeczy :) Poszukuję kogoś kto przygotuje koncepta golema w tych klimatach, tak aby na postawie niego można było wymodelować bryłę (widok od przodu, z boku i perspektywa). Następnie będę go teksturował, riggował. Model zostanie podłączony do materiału nagranego na sesji motion capture. Następnie animacja będzie renderowana. Zależy mi aby wszystko wyglądało profesjonalnie. Projekt nie jest komercyjny! Zainteresowanych projektem proszę o kontakt na gg (1342156) lub mailowo ([email protected]). Postaram się już bezpośrednio naświetlić kulisy projektu. Może ktoś będzie miał wolny czas, będzie chciał uczestniczyć w ciekawym projekcie i wzbogacić swoje portfolio. Jeśli wszystko wypali będzie to wstęp do czegoś większego :D Pozdrawiam Nagash [ATTACH=CONFIG]88474[/ATTACH]
-
Bardzo przyjemne. Pierwsze wrażenie że wszystko prześwietlone ale już po chwili oko się dostraja. Bardzo dobre wizki :D