Witam,
działam bardziej aktywnie w dziale 3D i rozpoczynam projekt animacji postaci humanoidalnej. Myślałem tu o golemie/mechu w klimatach steampunk'owych (coś w klimacie Arkanum). Reasumując świat oparty na parze, mechanice i może odrobinie magii. Ciekawą inspiracją są również figurki i świat Warmachine (http://privateerpress.com/warmachine/gallery/khador/warjacks). W szczególności ciekawy jest Juggernaut:
Właśnie taki model chciałbym stworzyć. Dużo kół zębatych, dźwigni, przekładni, kominy, para i buchający ogień. Poniżej kilka inspiracji i detali które są w tym klimacie:
No ale do rzeczy :) Poszukuję kogoś kto przygotuje koncepta golema w tych klimatach, tak aby na postawie niego można było wymodelować bryłę (widok od przodu, z boku i perspektywa). Następnie będę go teksturował, riggował. Model zostanie podłączony do materiału nagranego na sesji motion capture. Następnie animacja będzie renderowana. Zależy mi aby wszystko wyglądało profesjonalnie.
Projekt nie jest komercyjny! Zainteresowanych projektem proszę o kontakt na gg (1342156) lub mailowo (
[email protected]). Postaram się już bezpośrednio naświetlić kulisy projektu. Może ktoś będzie miał wolny czas, będzie chciał uczestniczyć w ciekawym projekcie i wzbogacić swoje portfolio. Jeśli wszystko wypali będzie to wstęp do czegoś większego :D
Pozdrawiam Nagash
[ATTACH=CONFIG]88474[/ATTACH]