Jump to content

Kefir0

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Kefir0

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/14/1995

City (optional)

  • Miasto
    Pawłowice, woj. Śląskie
  1. http://i46.tinypic.com/2laa44w.png http://i50.tinypic.com/28jxshz.png http://i46.tinypic.com/2gsefjb.png Krzesło WIP, o złym materiale klawiatury wiem.
  2. Uzyskałem efekt zadawalający. Tak już chyba zostanie w kwestii oświetlenia. kliknij, aby powiększyć Zostało mi jeszcze wiele. Między innymi: *krzesło(model + tekstura) *materiały(dzbanek, szklanki, książki) *książki(modele) *gitara(tekstura) *kaloryfer(tekstura, ale może zrobię go od nowa) *inne dodatki typu perfum, pudelka jakies, wiecej ksiazek co do kabli/kontaktów: kable zostały zrobione jeszcze przed "zadaszeniem" i innymi podstawowymi atrybutami pokoju. W takim kadrze są po prostu niewidoczne. Kontaktów w ogóle nie ma bo są pochowane za meblami. Dziękuję za wszystkie uwagi. Pozdrawiam
  3. Po krótkiej przerwie. Test tekstur. Borykam się z problemem - moja kanapa powinna mieć niebieski kolor, lecz po ponad godzinnej męczarni z tym kolorem odpuściłem sobie. Może zna ktoś jakiś sposób na to ? O niedopracowanych teksturach drewna na meblach wiem. Pozdrawiam
  4. Mam rolety w pokoju, mam w planach je zrobić. Jeśli mi się uda, to może nawet firanę :>
  5. Ten link to miał być herb czy coś podobnego od terran. Teraz jak wchodzę na ten link to widzę, że jest jakiś problem. Chodziło o to, aby umieścić to na skrzydle.
  6. Material Editor>Utilities>Reset Material editor slots Jeśli po tym zabiegu chcesz odzyskać pojedynczy materiał ze sceny - obok nazwy materiału(po lewej) jest "pipeta".
  7. Kombinowałem, czytałem i osiągnąłem efekt zadowalający. (na krzesło proszę nie patrzeć) Próbowałem to zmienić. Ogólnie chodziło tu jeśli dobrze pamiętam to o parametr decay. Po naprawieniu niedoświetlenia napotkałem inne błędy, wkurzyłem się - usunąłem całe oświetlenie i zrobiłem od początku. btw. jak już to depth. Jest to spowodowane tym, że mam ustawienia final gather na draft(słaba szczegółowość. Przyczyna oczywista) Dzięki Poczytałem trochę o sampling radius(rozmiar pojedyńczych fotonów). Zwiększyłem w/w wartość i pozbyłem się plam. Dziękuję za pochwały i uwagi. Dzięki takim ludziom aż chce się dalej pracować ;)
  8. Update: Niepokoi mnie tylko to, że w niektórych miejscach jest bardzo ciemno(koło lustra). Kombinowałem z różnymi opcjami. Jakie ustawienie odpowiada za to ?
  9. Chodzi o brzydki noise na krześle ? Zamierzam je zrobić od nowa. Wiem co to smoothing groups.
  10. Update: dorobiony żyrandol, wymodelowane krzesło, poprawione światło(nie finalnie) i lekko zmieniony kadr
  11. delf77: Jaka część ? Nie rozumiem, możesz zaznaczyć czy coś ? i dac77: http://foto.ojej.pl/ojej/4/9/6/1/43_Zestaw_wypoczynkowy1.jpg oto moja kanapa(kolor niebieski). Po nałożeniu odpowiedniego materiału skóry IMO to to zdominowanie będzie ładnie wyglądało. btw. dziwna zbieżność nicków ;)
  12. Witam. Przedstawiam swoją pierwszą w miarę dopracowaną(dopracowywaną ciągle) scenę. Z tyłu pokoju będzie lustro, które wyeksponuje cały rower treningowy. Wcześniej światło padało na podłogę. Podczas zmiany położenia "słońca" nie robiłem renderów testowych, gdy zorientowałem się w połowie renderingu to nie chciało mi się wyłączać. Później zmienię natężenie tego światła, żeby nie było tak jaskrawe. Do wymodelowania zostało jeszcze: * Stół za kanapą * Książki na meblach * Plakaty na ścianie * Drzwi * Krzesło między drzwiami a stołem. Modeluję w 3D Studio Max, renderuję w Mental Rayu Większe: http://i38.tinypic.com/fargc3.jpg Czekam na uwagi.
  13. to nie takie latwe zapewne zrobic 1432898971432 zdjec satelitarnych przeciez musza byc z roznych odleglosci i z kazdego miejsca na ziemi
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy