Skocz do zawartości

mikeo

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

mikeo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. mikeo

    zwisy MAX'a przy renderingu

    witam, Dzieki wszystkim za odpowiedzi... poddasze ma 100m2, wiec chyba raczej duze:), ale jak juz pisalem scenka miala ok. 3 mln poli... Jakos sobie poradzilem, bo jednak wyrenderowalo mi:) A robilem w sumie wszystko na raz: 1) wywalalem z pamieci wsystkie niepotrzbne progamy, 2) ukrywalem niepotrzebne elementy (niewidoczne w danym ujeciu), 3) zmienilem render region - chociaz w ogole nie wiem czy to cos daje:) 4) zwiekszylem plik stronnicowania razem to wszystko jakos pomoglo... jeszcze raz dzieki, pzdr michal
  2. Witam, Mam problem jak w temacie... Przygotowuje projekt poddasza - jedno duze pomieszczenie... Scenka renderowana w VRAY-u. W zwiazku z tym wszystkei elementy sceny sa widoczne przy renderingu. Razem scenka ma ponad 3 mln. poli. Przy niektorych ujeciach kjamery moge poukrywac czesc obiektow - wtedy jest ok. 2 mln poli i jest OK, ale przy renderingu calej scenki max mi sie wywala! Wyskakuje komunikat o bledzie w programie i tyle. Mial moze ktos kiedys z tym jakies doswiadczenia? Jesli tak prosze o info co moge w maxie/vrayu ustawic aby mimo wszystko chodzilo ok. Komp nie jest jakims rzęchem - p4D 2,8 Ghz, 2 giga ramu... Z gory dzieki za odpowiedzi pzdr Michal
  3. dzieki SANSERIF... Sprawa wyglada tak, ze ja mam wszystko tak jak powinno byc... Na podlozu material MATTE/SHADOW, wiec jest ok, ale tylko teoretycznie, odpowiedziałem już KRISSOWI - tak dla porownania obu metod renderingu... Sprobuj u siebie to zrobic, i zauwazysz, ze jak sobie poruszasz warstwa ze SCANLINE na jakims backgroundzie to tła z kanału ALPHA nie ma praktycznie w ogole (jest tylko renderowany obiekt oraz jego cien na podlozu), natomiast jak poruszasz sobie troche renderem z tracera to oprocz obiektu, cienia na podlozu, to widoczne jest rowniez (nieznacznie) samo podloze! a tego wlasnie nie chce:) Jak podwyzszalem sampling bylo lepiej, ale jednak wciaz widac podloze:( I tyle... Aha, nie wiem jak to wyglada np. w V-RAYU, ale nie mam juz czasu na inne rendery, dlatego tak sie uczepilem tego LIGHT TRACERA - to tak na wypadek jakbyscie mnie odsylali do czegos innego.
  4. Złożyć to faktycznie moge, ale efekt nie ten niestety... Ostatnia nasz wspolna proba wygladala tak, ze ten sam obrazek renderowalismy w SCANLINE i TRACER... potem oba rendery (na kanale alpha) wrzucalismy na jakies tlo i sie okazywalo ze jest KISZKA! sprobuj sam z reszta... Jak cos wykombinujesz czekam:) papa;)
  5. no a co dokladniej w tym pozaznaczac??? po kombinuje i ciezko cos:(
  6. no to sie postaram jakos inaczej to opisac... renderuje samochod... Renderuje go na kanale alpha, bo potem chce go wpasowac w fotke... no i zeby to jakos po ludzku wygladalo to wlasnie potrzebuje na kanale alpha ale z cieniem, tak zeby moj samochod ladnie sie komponowal ze zdjeciem i rzucal cienie na to zdjecie... jakby co to gg 5050052
  7. Witam, Sprawa wygląda następująco: obiekt chciałbym zrenderować na kanale APLHA na podłożu z nałożonym materiałem typu MATTE/SHADOW. Wszystko jest ok i wygląda tak jak powinno. Ale tylko gdy renderuję w SCANLINE. W momencie gdy renderuję za pomocą LIGHT TRACERA już jest problem, gdyż miejscami "prześwituje" właśnie podłoże... Miał może kiedyś z tym problem? Albo ewentualnie wie jak obejść to? Mi się wydaje, że sprawdziłem już wszytskie opcje zarówno w materiałe MATTE/SHADOW jak i w opcjach renderingu. Sprawa jest dość pilna... Z góry dzięki Michał
  8. mikeo

    rozwijajacy sie dywan (rulon)

    No dobra... A teraz powiedz mi skoro jestes taki cwany!!! Dlaczego ja tego nie umialem sam???? walczylem pol dnia i nic!!!! A na powaznie to jestes moim idolem od dzisiaj!!! Wielkie dzieki!!! Chyba jednak zostane inzynierem:D bo to ma byc w mojej pracy, dzieki stary jeszcze raz!!!! pozdro
  9. Witam, Mam problem jak w temacie... NAjgorsze jest to, że to ma być animacja, więc modelowanie nie wchodzi w grę. Więc gdyby mial ktos jakis pomysl jak to wykonac (szybko i latwo:DDD). Z gory dzieki:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności