Z tymi normal mapami to napewno przesadziles. To nawet ja wiem, ze mozna je uzyskac na GF2 wiec sadze, ze to chyba kazdy wie kto interesuje sie choc troszeczke tematem. Co do ogrodzenia z poly to no coz nie uwieze dopoki niezobacze, ze moze byc na dzien dzisiejszy cos takiego pomimo wszelakich optymalizacji.
aha mam juz drugi tom \"perelek...\" i sa tam opisane raczej dosyc stare technologie. Wiecej ciekawych informacji w necie mozna znalezc. I na dodatek wspomne ze ostatnia linijke kodu napisalem jakies 0,5 roku temu.
ale jakby co to ja w najgorszym razie pojde sobie i w ksiegarni kupie:) Nie jest to znowu taki wydatek a zbieram sobie literature ktorej notabene pewnie i tak nie przeczytam:)
Engine na poziomie unreala torunament (tego pierwszego) to jedna osoba z polski napisala bodajze w trzy miesiace.. Tak w gwoli wyjasnienia. Frodo nie poddawaj sie rob swoje i nie przejmuj sie tym jak ktos cie krytykuje.
Frodo bardzo nie spodobalo mi sie twoje podejscie do sprawy. Zdenerwowal cie ok, ale nie pisz prosze cie bzdur. Dobry engine graficzny moze napisac jedna osoba. Bo rozumiesz portale, octree, frustrum culling i wiele innych rzeczy to naprawde sa dosyc proste rzeczy skoro np. ja je potrafie zrobic. Oczywiscie nie bawielem sie w jakies tam super optymalizacje itp itd. CHcialem kiedys zrobic engine ale jakos nigdy czasu na to nie mialem wiec mam tylko pewne projekty. Wole robic grafike.
Fields of war tez jest profesjonalnym projektem :) Btw. FOW jest dalej w produkcji tylko ze wzgledu na specyfike produkcji (czyli jej wielkosc i stopien komplikacji) jest teraz niejako na drugim planie ale prace sa kontynuowane.
darkelf moge ci zdradzic sa to modele do gry :) A jakiej no coz niejestem osoba uprawniona zeby o tym mowic. Za niedlugo pewnie i tak sie wszystko wyjasni
Darkelf - wiem, ze groby sa przekombinowane ale rzycaja sie w oczy a to chcialem osiagnac. Pozatym lubie takie przekombinowane klimaty.
ftorek - mnie sie ten napis naprawde podoba:)
Co do skrzyni to no coz chyba nie jest znowu taka najgorsza?
384 tris - skrzynia posiada wnetrze dlatego taka ilosc polyglonow. i Do tego jeszcze nie jest skonczona. Tekstura bedzie jeszcze ulepszona i w modelu tez widze kilka bledow
I nie Tylko eMPeck groby robi:)
132 tris
96 tris