Jump to content

Zielok

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Zielok

  • Rank
    Member
  1. Z tymi normal mapami to napewno przesadziles. To nawet ja wiem, ze mozna je uzyskac na GF2 wiec sadze, ze to chyba kazdy wie kto interesuje sie choc troszeczke tematem. Co do ogrodzenia z poly to no coz nie uwieze dopoki niezobacze, ze moze byc na dzien dzisiejszy cos takiego pomimo wszelakich optymalizacji.
  2. Zielok

    .max do .x

    http://www.andytather.co.uk/Panda/directxmax.htm
  3. Zielok

    Zróbmy grę

    frodo napisz do mnie na GG (1117309)/ Nie robmy z tego forum czata
  4. Zielok

    Zróbmy grę

    aha mam juz drugi tom \"perelek...\" i sa tam opisane raczej dosyc stare technologie. Wiecej ciekawych informacji w necie mozna znalezc. I na dodatek wspomne ze ostatnia linijke kodu napisalem jakies 0,5 roku temu.
  5. Zielok

    Zróbmy grę

    ale jakby co to ja w najgorszym razie pojde sobie i w ksiegarni kupie:) Nie jest to znowu taki wydatek a zbieram sobie literature ktorej notabene pewnie i tak nie przeczytam:)
  6. Zielok

    Zróbmy grę

    tak licytuje:)
  7. Zielok

    Zróbmy grę

    Engine na poziomie unreala torunament (tego pierwszego) to jedna osoba z polski napisala bodajze w trzy miesiace.. Tak w gwoli wyjasnienia. Frodo nie poddawaj sie rob swoje i nie przejmuj sie tym jak ktos cie krytykuje.
  8. Zielok

    Zróbmy grę

    Frodo bardzo nie spodobalo mi sie twoje podejscie do sprawy. Zdenerwowal cie ok, ale nie pisz prosze cie bzdur. Dobry engine graficzny moze napisac jedna osoba. Bo rozumiesz portale, octree, frustrum culling i wiele innych rzeczy to naprawde sa dosyc proste rzeczy skoro np. ja je potrafie zrobic. Oczywiscie nie bawielem sie w jakies tam super optymalizacje itp itd. CHcialem kiedys zrobic engine ale jakos nigdy czasu na to nie mialem wiec mam tylko pewne projekty. Wole robic grafike.
  9. Fields of war tez jest profesjonalnym projektem :) Btw. FOW jest dalej w produkcji tylko ze wzgledu na specyfike produkcji (czyli jej wielkosc i stopien komplikacji) jest teraz niejako na drugim planie ale prace sa kontynuowane.
  10. darkelf moge ci zdradzic sa to modele do gry :) A jakiej no coz niejestem osoba uprawniona zeby o tym mowic. Za niedlugo pewnie i tak sie wszystko wyjasni
  11. SHiP -> Chyba masz racje wezme to pod uwage. Dzieki
  12. A kto powiedzial ze miala byc realna ta textura na skrzynie ? ;)
  13. Darkelf - wiem, ze groby sa przekombinowane ale rzycaja sie w oczy a to chcialem osiagnac. Pozatym lubie takie przekombinowane klimaty. ftorek - mnie sie ten napis naprawde podoba:) Co do skrzyni to no coz chyba nie jest znowu taka najgorsza?
  14. Zielok

    cmentarny stuff

    Kazdy z nas ma troszke inne poczucie estetyki i chce cos innego osiagnac. Troszke urozmaicen chyba nie bedzie szkodliwe:)
  15. 384 tris - skrzynia posiada wnetrze dlatego taka ilosc polyglonow. i Do tego jeszcze nie jest skonczona. Tekstura bedzie jeszcze ulepszona i w modelu tez widze kilka bledow I nie Tylko eMPeck groby robi:) 132 tris 96 tris
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy