Skocz do zawartości

PiotrAdamczyk

Members
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

PiotrAdamczyk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

19

Reputacja

  1. Propeller Film - Senior Compositing Artist Firma Propeller Film Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, poszukuje osoby do stałej pracy w siedzibie firmy Wymagania: - umiejętność łączenia sekwencji obrazów generowanych komputerowo - znajomość oprogramowania: After Effects, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator - szybkie reagowanie na poprawki - zmysł estetyczny - przynajmniej 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w pracy na potrzeby reklamy Zakres obowiązków: - integracja warstw 3D z obrazem video - dobór barw, oświetlenia, ekspozycji - tworzenie/animacja napisów oraz dodatkowych elementów 2D - kopozycja render passów Mile widziane: - znajomość 3DS Max lub Cinema 4D Jeżeli jesteś zainteresowany, wyślij CV z linkiem do portfolio na adres: [email protected] oraz [email protected]
  2. Dzięki, programy w których pracowałem są w opisie vimeo, ostatnie ujęcie było robione w maxie. Może pod koniec czerwca napiszę coś więcej o samym procesie bo trochę zabawy było.
  3. https://vimeo.com/129614275
  4. Po przeczytaniu kilku testów i postów z innych forów znalazłem 2 płyty: AsusP8Z77-VDeluxe msi z77a-gd65 Którą byście polecili? no i jaki RAM?
  5. Odświeżam temat, nie kupiłem z braku kasy i robię drugie podejście :) Po przeczytaniu kilku wątków na forum dobrym wyborem wydaje się być : procesor intel i7 3770K karta geforce gtx 670 2GB pci-e 3.0 dysk SSD vertex 4 zasilanie 700-800W mam problem z doborem płyty głównej i RAMu (minimum 16GB). Nie chcę oszczędzać na obudowie, jak znacie jakąś naprawdę dobrą do 700zł to proszę o info. Na cały zestaw nie chcę wydać więcej niż 6000zł, zamawiać i składać będę prawdopodobnie w komputroniku, tak wymyśliłem żeby mieć od nich gwarancje na wszystko i reklamować całość w razie awarii, może dostanę też jakiś rabat.... składał ktoś z Was u nich komputer albo wie jak to tam działa? (trochę się boje że będą traktować sprzęt jak worek z kartoflami) Dzięki
  6. Cześć, kiedys byłem na bieżąco ze sprzętem, ale teraz chciałbym prosić was o pomoc. Przeglądalem kilka tematow, zwlaszcza ten -> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=82609 i mam kilka pytan, czy ten procek kręci sie do 5ghz? czy lepiej poczekać na lepszą grafę (słyszałem że ma wyjsć cos rewolucyjnego z CUDA...) ? Generalnie będę robił ciężkie sceny (exteriory) więc 16 GB ramu minimum, z aftera cały pakiet trapcode (form particular itp.) dobrze jakby śmigał szybko. Gierki to głównie diablo 3, żadnych crysisow czy battlefieldow nie będę odpalał :)
  7. po jakim czasie od zakupu powinienem dostać maila zwrotnego z kluczem i linkami do ściągnięcia softu? 5 godzin minęło a w skrzynce nic :/
  8. --------EDIT------- Znalazłem rozwiązanie, potrzebuje tylko potwierdzenia czy nie jest przekombinowane i czy tak to trzeba bylo zrobic :) stworzylem kosc, zlinkowalem 2 zielone helpery (IK kosci skrzydla) do nowej kosci, pozniej jeden niebieski spline IK control helper przy samym poczatku skrzydla(z lewej na obrazku "1") zlinkowalem do pierwszej kosci skrzydla (poruszajac pierwsza koscia skrzydla helper stał w miejscu), nastepnie pierwszą kosc skrzydła zrobilem position constraint na nową kosc ktora stworzylem. Teraz jak ruszam nowa koscią cale skrzydlo rusza sie i zachowuje swoja animacje i wlasciwosci IK i spline IK controls. -------------------------- post przed edycją ------------------------- Dzieki za tutorial, jest genialny! Mam tylko jedno pytanko: Tutorial wykonalem krok po kroku i wszystko wyszlo super, ale przy probie polaczenia skrzydla do innej kosci, tak zebym przesuwajac ją przesuwal cale skrzydlo natrafiłem na powarzne problemy: 1: stworzylem kosc (wybrana na obrazku) i przylaczylem poczatkowa kosc skrzydla narzedziem linkujacym do nowej kosci. efekt widoczny na obrazku "2" , zielone helpery nie podarzaja za kością, niebieski przy poczatku skrzydla tez. 3: na tym obrazku dolączylem zielone helpery do tej samej kosci narzedziem linkujacym, ale teraz 2 niebieskie pointy stworzone przez spline IK control stoja w miejscu. 4: dolączylem oba niebieskie helpery, wszystko porusza sie poza jednym niebieskim helperem, cokolwiek zrobie dalej z tego miejsca pogarsza sytuacje :/ Jak dołączyc skrzydło z tego tutoriala do reszty szkieletu ciała? tak zeby poruszajac calym cialem skrzydlo ladnie za nim podarzalo, zachowując wszystkie swoje własciwosci(IK, spline IK controls).
  9. Pawelkos- dzięki, zmarszczkę wywaliłem clone toolem i dodałem mu zarost Mortom- mozliwe, wygląda troche budyniowato ale nie planowałem twardego amerykanskiego komandosa. posiedze jeszcze nad nim troche.
  10. Dzięki za komentarze, w pierwszym poście zrobiłem update. Włosy i ulepszenie kolorków w PS.
  11. Ex3- dzięki, co do koloru to masz racje, taki właśnie miałem koncept w głowie ale mogłem dodać więcej odcieni tego niebieskiego jak napisał krzys!3k. następną postać planuje zrobić bardziej kolorową:) krzys!3k- dzięki, wysyłam screen od frontu i boku, jak dla mnie proporcje są ok. Moze to przez kamerę i poze Kuba- dzięki, klatka jest ok, po prostu w takiej zbroi bezklatowej sie nosi:)
  12. UPDATE: ------------------ Postać zrobiona do portfolio, 12300 trojkątow, 1 mapa 1024x1024 ( normal, specular, specularlevel, diffuse ) na cialo i jedna 1024x1024 na głowę. Wymodelowana w 3Dmaxie i zBrush, wyrenderowana przy użyciu final render. Model wykonałem zainspirowany video tutorialem gnomonu "character modelling for production" (polecam), model glowy to mocno zdeformowany darmowy basemesh stworzony przez Alexa Alvareza (ogólnodostępny na thegnomonworkshop.com)
  13. Zrobiłem te postać jakiś czas temu , długo zastanawiałem sie czy wrzucić ją do działu WIP czy tutaj bo nie jest ona tak dobrze zrobiona jak bym chciał... jako że do tej postaci nie będę już wracał wylądowała ona tutaj. Jeśli ktoś jest zainteresowany filmikiem turntable to można go ściągnąć klikając w ten link zBrush render \
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności