Napisano 14 Kwiecień 201311 l Czas coś porbić do portfolio, pajączek ze speeda kiedyś dawno temu, reszta modeli też na szybko.
Napisano 15 Kwiecień 201311 l szczuro, a możesz wrzucić ten fajny plastic jako zdjatko nodów lub scene?
Napisano 15 Kwiecień 201311 l Autor to nic nadzwyczajnego mały up, skorupka jajka, próbowałem zrobić postpro na nodach
Napisano 17 Kwiecień 201311 l dzięki szczuro, faktycznie mało skomplikowany ;) dobra HDR'ka czyni cuda... sorka, ze tak sobie pozwolę tutaj, ale uparłem sie, ze zrobię podobny plastic do Twojego :-) Edytowane 18 Kwiecień 201311 l przez Chrupek3D
Napisano 20 Kwiecień 201311 l Rzeczywiście spoczko wyszło. Początkuję, więc zapytam, czy na zwykłym vraymt może uzyska sumie takich segmentów plastiku? Dajcie krytyki opis co dają te wszystkie dodatki i bajerki?
Napisano 20 Kwiecień 201311 l Autor Szosz: Dzieki, a co to twojego pytania to nie wiem, :) to jest blenderowy Cycles a nie Vray, ale jak ktoś zna odpowiedź na twoje pytanie może odpowie. mały up: zrigowane oczy
Napisano 20 Kwiecień 201311 l Fajny alien,chciałbym tak operować materiałami w blendzie bo mi wgl nei wychodzą;p
Napisano 20 Kwiecień 201311 l Ok Ja działam w maxie. Stąd pytanie o materiał. Teraz rozumiem moje zdziwienie w materiale. Wysłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
Napisano 21 Kwiecień 201311 l Autor eboo: dzieki, ja też długo byłem słaby z materiałów, od jakiegoś czasu (w tej pracy też) skupiłem się właśnie na materiałach, więc teraz cieszę się, że się podobają. :) wygląda na to, że trzeba ćwiczyć to co Ci nie wychodzi i tyle ;) Szosz: spoko ;) miło wiedzieć, że zbliżyłem się do poziomu Vraya :) chyba już nie będę jej poprawiał :)
Napisano 21 Kwiecień 201311 l No ja dopiero zaczynam działać w maxie i vray, ale, żeby dojść do poziomu Twojej wizki to dużo wpisy w Warcie jeszcze upłynie. Wizka do port jest niezłą. Podziałaj jeszcze z chęcią popatrzę na szczegóły techniczne.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto