Skocz do zawartości

materiał fr - electron (stg-1)


marq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... Odkąd mam Finala robię wszystkie dostępne tutki na necie. Znalazłem jeden na 3dm3, w którym jest opisany sposób zrobnienia scenki z relkamy jakiegoś szamponu (nieważne :D)... Tut ten zakłada, że jednym z materiałów zawierających się w FR Stage-1 jest "fr-electron". Problem w tym że nie mam na liście tego materiału. Nie wiecie czemu tak jest??. Może czegoś nie włączyłem... Jestem początkującym userem Finala.

 

Odrazu zapytuję jeszcze o efekt 'BoV', którego też nie mogę sie doszukać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

oo... dzieki wielkie... nigdy jeszcze nie dolaczalem nowych materialow do maxa, ale to nie moze byc trudne:]... dzieks jeszcze raz za link.

 

a masz moze jakies informacje na temat BunchOfVolumes??... Co to jest?? jak sie to wlacza (w materiale czy srodowisku czy swietle czy jeszcze gdzieindziej)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm... no robiłem tak wiele razy, ale nie widziałem tam niczego do BOVa. W helpie też szukałem i znalazłem jedynie overview (dla tego zaczął mnie ten efekt interesować). Chyba że jest on przypisany automatycznie do fr-Volume. O tym nie pomyślałem.

 

Inna sprawa, że do frObjLight nie chce się podpiąć fr-volume

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BoV jest niczym innym jak efektem volumetrycznym liczonym przez finala wiec nie ma sensu szukania opisu takiego parametru. Mój błąd ze napisalem ze dziala jedynie z fr-light (sprawdzilem i mozna go napewno przypisac do RectLight) poprostu przepisuje sie go swiatal tak jak zwykly efekt volumetryczny, a efekt zależy od dobrania parametrow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.