Skocz do zawartości

Upgrade - czy opłacalny ?


W Art

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Mam takie pytanie. Mianowice mam już kilku letni zestawik i zastanawiam się czy lepiej szukać jakiś nowy , czy na jakiś czas trochę podkręcić ten. Ogólnie teraz na priorytecie jest wesele i zbieranie kasy na nie , ale może w miarę uda się jeszcze trochę po kosztach ulepszyć obecny.

 

To co mam :

- płyta http://www.asus.com/pl/Motherboards/M4A89GTD_PRO/

- procek na niej - AMD Phenome Phenom II X4 960T -

- chłodzenie na niej Arctic Freezer 13

- Ram 12GB jakiegoś 1600

- dysk zwykły SATowski jakiś 2 Tera WD green

- obudowa Aerocool X-Warrior

- zasilacz chyba Chiefteca koło 700-800W

- karta GAINWARD GeForce GTS 450

 

Tak wygląda obecne zestawienie.

Powiedzcie bo nie znam się na obecnym sprzęcie - czy warto cokolwiek tutaj jeszcze ruszać? Czy ta płyta jeszcze jest w stanie coś pociągnąć?

Dodam , że komputer używam do 3ds maxa + Vray - modelowanie i renderowanie. Zależy mi żeby trochę skrócić czas.

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mit quadro tyczy się raczej wydajności :) swego czasu za koszt nowej karty można było kupic sredniej klasy karte gameingowa która bila quadro wydajnością i jeszcze sporo do skarbonki wróciło. Na pewno komfort i jakość pracy w niektórych programach jest niepodważalny dzięki sterownikom. Na pewno 3dsmaxa to nie dotyczy :). Ostatnio znalazłem ciekawe testy https://docs.google.com/spreadsheets/d/13afhWgHv6xqthlC1YIZhg7mDV6wdPunUaa3lqH8gMX4/edit

 

Mi wczoraj poczciwy geforce 460 zaczął świrować i tez musze cos do crosschair IV wsadzić i coraz bardziej skłonny jestem zainwestować w geforca 970.

Myślę ze jeśli nie chcesz dużo wydać a chcesz pozostać na obecnych bebechach to szukaj phenoma II x6. Musiałbyś sprecyzować jaka kwotę chcesz przeznaczyć na modernizacje.

Edytowane przez Predator
Odnośnik do komentarza