Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

moss

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. moss odpowiedział moss → na temat → Game Art
    Odnośnie przesiadki. Pierwsze wrażenie jest, hm ale się kurcze zmieniło lecz w rzeczywistości wystarczy 1-2 h aby się spokojnie odnaleźć. Odnośnie w którym lepiej się pracuje, oczywiście UE4, posiada mnóstwo usprawnień, tutoriali, przykładowych mapek. Ktoś nawet bez doświadczenia wchodzi na oficjalny kanał epicka na youtubie i spokojnie podstawy opanuje.
  2. moss dodał temat → w Game Art
    Hej, Przedstawiam wam zabawę z UE4. Robione aby przetestować silnik. Główny nacisk był kładziony na uzyskanie klimatu. Wzorowane na serialu The Walking Dead. W skrócie więzienie powstawało dość długo ze względu na ogólny brak czasu, Jest kilka niedoróbek, kilka asetów miało być zastąpione przepalonymi z hipoly, niestety wypadało już kończyć i tak zostało. Był to projekt który posłużył na przejście z silnika na silnik UE3/UE4. Korzystając z okazji wrzucam coś nie skończonego jeszcze z UDK jako bonus:) Sorki za słabą rozdziałkę ale przeloty były nagrywane testowo.
  3. moss odpowiedział PIraT → na temat → Game Art
    Panie ze ci się chce, a komentować nie ma czego:) rekomendacja powinna wystarczyć:)
  4. moss odpowiedział moss → na temat → Game Art
    Sahara indoor - tworzenie kilku elementów architektury/tekstur, składanie w edytorze Foliage - modele/tekstury. Zbrush sculpt - dodanie detalu.
  5. Cześć, Chciałbym pokazać małe co nie co z tego co zrobiłem do Deadfall Adventurers ( Developed By: The Farm 51, Published By: Nordic Games). Moje stanowisko to Senior Level Artist i byłem częścią zespołu który odpowiadał za: - meshowanie leveli - tworzenie tekstur - świecenie/postproces - tworzenie asetow Poniżej jest napisane co dokładnie robiłem przy danych rzeczach. San Francisco - tworzenie architektury/tekstur (większość budynków), składanie w edytorze, świecenie/postproces. Sahara outdoor - tworzenie kilku elementów architektury/tekstur, składanie w edytorze, świecenie/postproces. Sahara indoor - tworzenie kilku elementów architektury/tekstur, składanie w edytorze, świecenie/postproces. [ATTACH=CONFIG]92505[/ATTACH]
  6. moss odpowiedział Kubajaniak → na temat → Game Art
    W tym momencie najmniejszy problem to są materiały. Musisz jeszcze popracowac nad proporcjami troche, przykład jak sa drzwi i skrzynka obok nich na koncepcie masz wieksza przestrzen miedzy nimi niz na modelu, ta półka po prawej jest szersza niż na koncepcie i jeszcze kilka zeczy by sie znalazlo. Brakuje również tego całego detalu typu okablowanie rury itemy. Przy teksturowaniu pamietaj aby textury nie różnyly sie zbytnio od siebie nasyceniem koloru jasnosćia i kontrastem oraz aby nie byly zbyt ciemne. Pamietaj ze zapodajac koncept odbiorca w wiekszosci przypadlków bedzie chciał zobaczyc to samo przelozone na 3d. Ponadto powracając do tego całego detalu, detal buduje bryłe i cienie ktore urazmaicaja enviroment. Życzę powodzenia i mam nadzieję za jakiś czas obejżeć to skonczone.
  7. moss odpowiedział Sliterin → na temat → Game Art
    Jak Valery napisal, po updejcie nieduzo sie zmienilo przykladowo kola i bierznik prawie jak nowki, poogladaj refki i bym jeszcze troche nad tym posiedzial bo model ma potencjal. Moze pomoze. http://digital-art-gallery.com/picture/gallery/post_apocalyptic
  8. moss odpowiedział carrido → na temat → Game Art
    Jesli masz takie problemy to przed combinem usuń historie i daj freeze transformations w zakładce modify powinno działać.
  9. moss odpowiedział _michal → na temat → Game Art
    Pokaz siatke modelu i normalke.
  10. moss odpowiedział _michal → na temat → Game Art
    Nie mam nic z tych rzeczy czy ładne hm bardziej ma zobrazować ze world machine ma potencjal. Ładne to mam nadzieje wyjdzie to nad czym teraz pracuje:)
  11. moss odpowiedział _michal → na temat → Game Art
    Ogólnie World Machine jest bardzo fajnym programem w nim mozesz tworzyc teren i hightmapki a efekt jest wiecej niż zadawalający. Tutaj masz proste rzeczy jakie możesz uzyskać shoty pochodzą z poczatkowych faz nauki programu, oczywiscie view z UDK. http://imageshack.us/photo/my-images/443/widok01.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/256/widok02.jpg/
  12. moss odpowiedział _michal → na temat → Game Art
    czyli chodziło o light mapę?
  13. moss odpowiedział _michal → na temat → Game Art
    A masz dobrze rozłożoną lightmapę?
  14. moss odpowiedział moss → na temat → Game Art
    W dość dużym uproszczeniu przebieg prac. 1. Powstał pierwszy budynek 2. Dodałem teren wokół niego zrobiłem poglądowo 2 i 3 plan. Następnie dodałem budowaną drogę. Jak miałem to już zrobione zacząłem bawić się w detale, wszystkiego rodzaju propsy. 3. Tu już można zobaczyć na efekt finalny. Dopieszczenie 3 planu, podmiana podłoży, dobranie oświetlenia, postproces, dopieszczenie szczegółów. Edytowałem przedostatniego posta podając tam linka do większej ilości shotów.
  15. moss odpowiedział moss → na temat → Game Art
    Tak jest dodany chain + color grading Ostatnio dodałem dodatkowe screny na bloga żeby forum nie zaśmiecać. http://michalmoska.blogspot.com/ Jak dam rade to jeszcze dziś dodam na forum kilka shotów z początkowej fazy powstawania mapki

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.