Skocz do zawartości

badassky

Members
  • Liczba zawartości

    838
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

badassky's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

195

Reputacja

  1. Dzięki :D Sam czuję że powinienem cisnąć dwa razy mocniej ale robię co mogę :D Naszło mnie ostatnio na remake starszej pracki, chciałem zobaczyć czy się czegoś nauczyłem w końcu :D Bazowałem na prostym modelu 3d, który szybko wyskrobałem w blenderze nówka: starsza wersja:
  2. Hejo, odświeżam teczuchę paroma studiami, pracki są ułożone od najnowszych do najstarszych. Najciekawsze rzeczy ostatnio robiłem do pracy ale to może po weekendzie uda mi się pokazać ;) czachy zrobione w około 15min i 2h Pozdrawiam
  3. Olaf ma rację, dłonie nie pomagają historii i odstają poziomem namalowania od pozostałości postaci. Jeśli nie mogłeś znaleźć idealnej refki to polecam samemu zrobić. Zwykle wychodzi dużo bardziej precyzyjnie i szybko niż szperanie w necie. Poza tym detalem praca ma serio świetny klimat. Keep going! :D
  4. Szkice w tej teczce są mega, świetnie oddajesz charakter postaci. Miło popatrzeć, zazdroszczę skilla :3
  5. Portrety mają w sobie coś fajnego, feeling trochę jak ze starszych gierek komputerowych i są malowane w dbały sposób. Myślę że jeszcze sporo można z nich wyciągnąć, głównie dbając o konsekwentność w oświetleniu i materiałach. Skóra tego zielonookiego blondyna zdaje się być duża bardziej połyskliwa niż kolczuga, a jednocześnie nie widać żeby była mokra/ tłusta więc nie ma czynnika który by uzasadnił takie walory. Na przodzie kolczugi nie pojawia się to samo światło co na złotym kołnierzu i na twarzy, warto byłoby oświetlić jakąś małą część pancerza, byłoby dużo bardziej wiarygodnie. Jeszcze jeden mały detal na który warto zwrócić uwagę. Światło które pada z tyłu mogłoby fajnie podkreślać fakturę/ formę kolczugi. Czyli zamiast tej prostej kreski highlightu można było dać takie światło które jest zgodne z kształtem obiektu, płynne linie światła są na włosach, więc okazja do pokazania różnicy w materiałach przepada :D
  6. Sporo fajnych designów, bardzo dobrze to wygląda. Jak sobie chwalisz taką formę nauki? Warto inwestować w mentorship?
  7. Dzięki za odpowiedź ;) W sumie do tej pory nie myślałem o skali kształtów w relacji do siebie podczas designu, dobry trop ;) Na pewno storytellingowo jeszcze kuleję mocno, będę z tym walczył bo ładna pracka bez historii nikogo nie będzie obchodzić :D Trochę nowości: szybki fotomontaż, który był punktem wyjścia do tej pracki wyżej szkic robotów bliźniaków syjamskich no i co ciekawsze studium :*
  8. Odrzucony character design, z chęcią usłysze co według Was jest z nim nie tak ;) Poprawka pracy z początku roku: stara wersja wyglądała tak pzdr.
  9. Hejo.
  10. Dziękuję ;) Zacząłem uczyć się różnych warunków oświetleniowych, wydaje mi się że w moich pracach zawsze jest jakiś problem z określeniem źródła światła i zwyczajnie obrazki dużo na tym tracą. Mam nadzieję, że to ćwiczenie jakoś przełoży się na inne prace.
  11. Imponująca ilość szkicowników, efekty ciężkiej pracy jak najbardziej też. Super ;)
  12. Dzięki Betiix :D Postanowiłem poprawić dwie starsze prace bo dość łatwo i szybko mogły stać się sporo lepsze. A to dwie kolejne wersje krasnalów:
  13. Wprowadziłem kilka zmian żeby concept był ciekawszy ;)
  14. Trochę karciankowych rzeczy, pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności