Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

tomerk

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. A dziękuję Michalo. Problem jest taki, ze tak naprawdę to są trzy różne czaski gdzie robaki zaczynają rosnąć w różnych miejscach. Chicałem połączyć to w jakiś ciały filmik - no i niestety trochę to widać. :( Wie wiem czy da się to jakość obejść, a bawić się dłużej tym tematem i tak nie mogę … czas wracać do przyziemnych tematów.
  2. A dzięki. Motion designerzy z c4D bardzo często to robią … więc i ja próbuję :-)
  3. CZeść Benton. To nie to że nie lubię renderignu z modo renderera. On po prostu jest za wolny. Żeby zredukować szum trzeba się sporo naczekać. Ja kupiłem sobie Octane Render do Modo i okazało się że jest o niebo szybszy niż Modo natywny renderer, no i moim zdaniem łatwiejszy do opanowania. W związku z tym, że chcę teraz zająć się bardziej animacjami to kupiłem C4d bo do animacji to modo się średnio jednak nadaje, mimo wielu wysiłków ze strony The foundry. W Ciniemie jest świetny system "takes" czyli kolejnych ujęć, który pozawala zapisać przeróżne zmiany w scenie w sensowny sposób i potem je po kolei wyrenderować. Co więcej - działa to z każdym renderem zewnętrznym ( ja używam C4d+Octane) i podczas gdy obraz się renderuje, możesz pracować nad inną sceną w c4D. To bardzo zwiększa produktywność.O i tyle. :-)
  4. I oto moi drodzy … animacja wzrostu czaszki... Podstawowy model czaszki był wymodelowany z Zbrush+Modo. Potem podłączyłem ją do Houdniego aby stworzyć symulację w wzrostu na jej powierzchni. Zasymulowane "druty" wyeksportowałem do C4D i tam pobawiłem się już w rendering. Silnik renderujący to Octane 4.0 z włączoną opcją Denosingu Ai. Więcej informacji na moim portfolio www.behance.net/tomerk A tu video.
  5. Super. Cieszę się, że chociaż Tobie podoba się modo 12.2. Ja tam jestem na 902 i nie wiem czy przesiądę się na 12. Ja kupiłem sobie C4D i teraz się jej uczę. Bo jednak w animacji i renderingu jest zdecydowanie lepsza niż modo.
  6. Dziękuję Blinq. Trudy ten Houdini, i w sumie większość jego opcji to dla mnie czarna magia... ale i tak będę się uczył :-)
  7. Bardzo fajna postać i świetne oświetlenie. Brawo!
  8. Hej Benton. Bardzo fajny model i render! Gratulacje! Dawno mnie tu nie było i widzę że nie próżnowałeś w modo!
  9. Bardzo Ładnie, a jaki soft i czasy renderów? No i na jakim sprzęcie jeśli można zapytać ?
  10. Tak działa teraz w Octane całkiem dobrze, co prawda żeby całkowicie się go pozbyć trzeba i tak trochę dłużej renderować. Ale działa naprawdę fajnie - co prawda kiedy masz głęboki DOF w scenie - to trochę jeszcze się myli, ale już na akceptowalnym poziomie. Potem pewnie będzie jeszcze lepszy, bo rendrowałem w C4D + Octane 4.0 RC7, a to jeszcze nie dokończy produkt. Cały czas go poprawiają.
  11. Dzięki Michalo. Animacja wzrostu tej struktury jest super - wstępną wersje już wyrenderowałem. Teraz muszę popracować nad przejazdami kamery itp. żeby było ciekawie.... a potem render w 4K. i pochwalę się nią na forum. Pozdrawiam.
  12. Dzikie pat3D. W sumie to mi nie szkoda kasy na ten cały soft. W końcu się sporo nauczyłem przy tym projekcie... a czy w blendku możesz to zrobić .. nie wiem. W houdinim nie jest to 1 klikniecie - bo trzeba sobie symulację ustawić, zakodować i już. Owszem potem jak masz ją zrobioną to można podłączyć dowolny model i bawić się dalej podobnym efektami. Zaczekam aż ty zrobisz coś fajnego symulacjami w blendku . :-) Pozdrawiam.
  13. Hej. Oto rezultat moich pierwszych kroków w Houdinim. Dekoracyjna czaszka z "drutów" przypominających koralowca mózgowego. Podstawowy model czaszki był wymodelowany z Zbrush+Modo. Potem podłączyłem ją do Houdniego aby stworzyć symulację w wzrostu na jej powierzchni. Zasymulowane "druty" wyeksportowałem do C4D i tam pobawiłem się już w rendering. Silnik renderujący to Octane 4.0 z włączoną opcją Denosingu Ai. Więcej obrazków + zrzuty siatek możecie zobaczyć na moim portfolio tutaj->https://www.behance.net/tomerk
  14. Witam. Wesołych Świąt ! Oto moja najnowsza postać - mały zajączek malujący jajko :_) Modelowane w Zbrush + Modo. Malowany w Zbrushu a wyrenderowany w Modo. Siatki i alternatywne wersje futra możecie zobaczyć na moim portfolio http://www.behance.net/tomerk Pozdrawiam.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.