Skocz do zawartości

Objekt 3D: Watchtower


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie jest najgorzej ale razi mnie jedno, teksturka drzewka jest w bardzo dobrej jakosci a tych lisci/porosli w fatalnej :\. Jest to spowodowane chyba po prostu lenistwem i nie dopracowaniem tekstury zielonych elementów :) bo z tego co widac poświeciłeś całą teksturke na jeden rodzaj roslinek.

 

PS: ladnie wygląda na minaturce :]

 

pzdr.

Napisano

OK więc teraz trochę ja napisze, żeby nie było:

Model przeznaczony jest do pewnej gry, widok izometryczny więc nic z fpp itp

Texturki były ustalone, ponieważ wiele innych modeli korzysta z tych samych zestawów.

Tyle sprostowania, to info powinno być już na początku, mój błąd.

Wiec obrzucajcie to mięchem dalej :P :)krytyka dobra rzecz

Napisano

Hmm to dziwne bo napisałeś że jest przeznaczony do pewnej gry,mało tego na twoim portfolio zobaczyłem żeby sie upewnić czy do DeamonetH to jest,a jeśli chodzi o model to mi się podoba.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Ibanez ardeni mial na mysli iz ten model niebedzie izuty w grze a to dalego poniewaz zaszly zmiany technicze i niektore zeczy musza poprostu zostac przerobione. Model ten albo podobny znajdzie sie w grze z tym iz bedzie prezentowal sie lepiej i tyle dokladnie moge napisac dlaczego:)

Napisano

Troche mało urozmaicone - co nie oznacza że złe ale mogłeś dodać troce detalu coś w stylu tego ....

concept.jpg

chyba że polycount nie pozwalał

Pozdro

Napisano

bro zaczal to ja dokoncze...

chodzi mi o "normalki" :\ nie moglem tego tak zostawic...

( dla takich obiektow jak to drzewo taka metoda wystarczy w 100% i zajmie Ci 15 sekund czasu!!!)

 

:::> normalka wypiekana w p.szopie (pluginem nvidii) pobiera info o glebi z oryginalnej fotki> to co jest czarne jest wklesle to co jasne jest wypukle. dzieki temu mozemy fajnie oszukiwac i zarazem w 100% wykorzystywac owy plugin. mamy fotke> uswiadamiamy sobie co ma byc wklesle, a co wypukle, potem zamieniamy foto na black&white > image>adjustments>DESATURATE. potem uzywamy krzywych > CTR+M . normen9.th.jpg i teraz wazne info: wyobrazamy sobie normalke (tak jak wyzej napisalem) jako powierzchnie wklesle, wypukle i normalne... jestesmy obecnie w skali: biale, czarne i odcienie szarego, dlatego mamy : czarne> wklesle, biale> wypukle, normalne powierzchnie to 50% szarosci!!!(looknijcie na line- na dole jest fx koncowy)norm2gf8.th.jpg. w krzywych ladnie wszystko picujemy. ustawienia z obrazka sprawdzaja sie bardzo czesto > srodkowe punkty sa w okolicach srodka aby normalne powierzchnie byly na poziomie 50% szarosci. poza tym w tym momencie likwidujemy caly syf> czyli kaszke jaka powstaje z jakis drobnych elementow...(dolna kropka uwidocznia 100 % czarne elementy- jak sami sie pobawicie krzywimi to wczesniej czy pozniej dojdziecie do mniej wiecej takiego ustawienia co pokazalem...)

trzeba to wszystko zlikwidowac ^^. w obiektach gdzie textura ma wielkosc 256x 256 pixeli(oczywiscie 512 czy tysiaczek tez to sie tyczy > wszedzie mozna cos *********), bardzo czesto jest tak, ze trzeba sie skupic na pokazaniu tylko i wylacznie glownych wypuklosci i wkleslosci, a olac "detale", ktore po wyexportowaniu do gry i tak zleja sie w jedna kaszke i beda nijak wygladac!!!. jak wyexportujesz liscia z taka normalka jak zrobiles to tak jak empeck gdzies pisal powstana tylko gluty.

...wszyscy maja takie przyzwyczajenia, ze nawet jak nie trzeba to i tak zrobia ta normalke > byle by byla i byle byla widoczna...nie wazne, ze wyglada jak gluty, musi byc i koniec....ja na przyklad tak mialem ze specularem... po pewnym czasie zagalopowalem sie i wszystkim obiektom, ktore robilem dawalem chodzby lekki polysk > ERROR....czaicie, nie?

norm3nq2.th.jpg

aha i jeszcze jedno > nie mowie, ze zrobilem te normalki idealnie > chcialem pokazac tylko metode... zawsze 3a wyexportowac modelik z texturami, shaderami itd. i zobaczyc jak w enginie to wyglada...

Napisano

Dzięki Tomku, już trochę się wyjaśniło, mam nadzieje że następnym razem będzie lepiej. Obiekt który tutaj nieszcześliwie pokazałem zrobiony został jakieś 3 miechy temu i od tego czasu niektóre rzeczy się zmieniły (mam na myśli umiejętności jeśli takowe posiadam)

Bro -> pozwolę sobie użyć konceptu który tutaj zlinkowałeś, chyba że masz coś przeciwko, jeśli tak to pisz i krzycz :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności