Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

2300 trisów n/c

pobawiłeś się zbrushem ale zamiast dac detal na normalach dales jakąś fakturkę z żyłami.

Detal = jakies mięśnie itp. bo teraz to wygląda jak z meshsmoothem + bumpmapa maksowa.

 

zrob drugi model zmiesc to samo w 150 trisach, i zrob projekcje. Zagęszczenia daj na łokciach i kolanach.

Napisano

mówisz jak by 2300 to by bylo hi-poly :o (twarz musi mieć jakiś kształt)

nie wiem co jest złego w żyłach i małej fakturze na normalu, rozumiem ze mozna dać to w bumpie, ale tak jest wygodnie, po za tym robiłem zgodnie z videotutkami Klicka, wydaje mi się ten sposób jest good, na pewno sposób o którym mówisz jest dużo lepszy , ale nie wiem dlaczego ten jest według Ciebie beznadziejny

 

150 tri to bardzo mizernie - twarz to chyba będzie box

 

Dzięki, pozdrawiam

Napisano

Maly update

zrobiłem tex (ze stopami musze popracować bo sie wszytko tam skopało)

i wywaliłem niepotrzebne tri

teraz ma 1894

 

45e0dd800a7855aa.jpg

dc6b822f04b918aa.jpg

 

Ale postaram się zrobić z 150 tri - niezłe wyzwanie :D

Ale wydaje mi sie że Cruzh3r miałeś na myśli 1500 ;) - teraz zajarzyłem

 

EDIT

Palce też będą się zginać stąd tyle tam poly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności