Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

b.fajnie rysowane-jezeli rysowane a nie teksturo-fotomontowane, co nie zmienia faktu ze nie podoba mi sie poza i sam concept:p I podkreslam jeszcze raz- jezeli od poczatku do konca wszystko all rysowales to respect!

Napisano

Hehe - no az nie moge sie powstrzymac - a jak montowane z roznych elementow zdjec (i nie chodzi mi ze wzial noge z jakiejs foty tylko poszczegolne elementy skladajace sie na calosc) i podmalowal tak ze wyglada jak cos zupelnie nowego (a wyglada!) to juz nie respec? to nie jego praca? :]

Napisano

IMO fajnie to to wygląda :], mi się podoba jak na koncept. Jakiś może making off planujesz, lub też zdradzisz w jaki sposó uzyskałeś taki ciekawy efekt 3D ;).

Czy to jakiś vektorek jest ??

 

Pozdrawiam

Napisano

widzialem juz na digu i musze przyznac ze bardzo mi sie nie podoba. poza dziwaczna, damskie kozaki i sposob wyrenderowania (w 2d tez tak mowi na to) jakby wsyztsko bylo z platiku/lateksu czy czegos.

 

przejrzalem inne twoje prace na da i musze przyznac ze sa swietne (te rsunkow i speedowe). to musi byc chyba wypadek przy pracy.

Napisano
  • Autor

dzieki za opinie...

ok... zrobie Wam tutka jak to sie robi^^...

Wszystko od łapy... + podstawowe blendingi w ps'ie podmalowane pedzlami... zero texturek... ale to gdzies za tydzien bo teraz mam cos do zrobienia...

 

pozdrawiam,

autor tego czegos na gorze^^

Napisano

świetnie namaźgane - prodżekt też ciekawy - mnie tylko razi głowka - ciekawy ma kształt ale taka jakas mała - albo uda za grube - no ale to tylko moja sugestia.:)

Pozdr

Giorgione

Napisano

Omen2501 - no dokladnie- wiesz ja lubie czyste malowanie od poczatku do konca- doceniam bardziej umiejetnosc RYSOWANIA niz OBEZNANANIE I UMIEJETNOSC WYKORZYSTANIA PROGRAMU, po prostu dla mnie skill w rysunku > skill w programie, wiem ze na tym pic polega w grafice ze sa takie mozliwosci i opcjie w programie z ktorych az lipa nie skorzystac jezeli sie potrafi,zreszta sama grafika jakoby tego wymaga, no ale jakos tak mam; czasem widac ze chlopy nie potrafie anatomicznej postaci skleicic jezeli dac im olowek, a w grafice wala perełki...

pozdro!

Napisano
  • Autor

Tez tak uwazalem.... wystarczy spojrzec i wiadomo czy ktos ma "lape" czy tylko opanowal program... robie niektore rzeczy tak bo jest duzo szybciej... moglbym to robic recznie... i tak traktuje to jak podmalowke wiec nie istotne czy robie to tak czy "pedzlem"

 

Dobra... znalazlem chwile

 

1. Zaczynamy od koncepciku... Prosty ryjek by pokazac technike - to wszystko...

 

s1.jpg

 

2. ...Jednak lepiej do tej techniki zrobic sobie background z linearnego szkicu...

 

s2.jpg

 

3. ...i tu zaczyna sie zabawa ^_^ ...technika ktorej uzywam cechuje sie tym ze kazdy element dopracowuje sie osobno...

czyli nie tak jak w wypadku obrazow...^^ zaznaczamy obszar i go wypelniamy gradientem, lub po prostu bazgramy pedzlem...

 

s3.jpg

 

4. ...w layer style wybieramy "bevel and emboss" i ta opcja bawimy sie na wszystkich poszczegolnych

warstwach... trzeba jednak splaszczyc warstwe po kazdej takiej zabawie^^... efekt wielokrotnego uzytku^^...

 

s4.jpg

 

5. ...a tu juz cala glowa zrobiona tylko i wylacznie "bevel'em"

 

s5.jpg

 

6. ...traktuje to jako podmalowke... nastepnie mozna z tym zrobic juz co sie zywnie podoba...

a tu wersja podpedzlowana^^ ...jak widac jest to proste jak swinski ogon^^... wiec nie jest to kwestia

opanowania programu bo i tak liczy sie efekt koncowy...

 

s6.jpg

 

...to chyba wszystko^^

 

pozdrawiam

Napisano

Jak dla mnie wygląda nieźle ciekawy sposób i szczerze mówiąc takiej metody jeszcze nie widziałem, człek uczy się całe życie ;).

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Mr Pank - nie uazasz ze to cos zupelnie innego?^^ komiksy sie koloruje a w tej technice bazgra sie na "podmalowce"

 

kiepskie zainteresowanie... w kazdym razie tutka macie... biore sie za farby

 

pozdrawiam

Napisano

bleh i nie uwazasz ze ta technika jest troche... sztuczna? :/

 

w ten sposob koncept zolnierza wyglada jak reklama z magazynu dla pan. wyswiechtany, gladziutki, w dodatku nie do konca poprawny.

 

pierwszy szkic jest juz duzo lepszy imo.

Napisano

Mam pytanie.

Dlaczego każdy "nowoczesny" pancerz (zbroja) jest coraz większy i bardziej toporny?

To samo dotyczy Broni.

Powinno byc chyba odwotnie.

Napisano
  • Autor

SzU -> racja... jest. tylko ze mi bardziej rzuca sie w oczy czystosc wykonania

a nie jego sztucznosc... tylko od Ciebie zalezy co z tym dalej zrobisz

,ja dalem tylko przyklad jak fajnie mozna zrobic podmalowke... ktora

sprawdza sie tylko do ilustracji tego typu (suits)... mi sie podoba.

 

Gordy -> nie chce Cie urazic ale spojrzales na to bardzo uhm... ograniczonym

wzrokiem... to nie concept dla armi tylko wizja sf... wiecej luzu chopaki ^^

Napisano

Nie obrażam się ale koncepcja SF opiera się na zaawansowaniu technologicznym, niemożliwim do osiągnięcia przy obecnej wiedzy.

Biorąc to jako wykładnię, można przypuszczać, że w przyszłości w mniejszym będzie więcej a nie odwrotnie. Technologia dązy do lepszej wydajności mniejszym kosztem. Wiem, że to tylko koncept ale jeśli tworzy się coś nawet bardzo abstrakcyjnego, to jednak trzeba to w pewien sposób odnieść do realnych rzeczy.

Ale jak tak tylko z ciekawości, bo wszędzie tego pełno i troche mnie to razi,

Napisano

Mi się to bardzo podoba, tylko właśnie nie podobają mi sie buty :/

Babskie w 101% a nie widze by tu była przedstawiona zbroja dla kobiety...

Napisano
  • Autor

No dobra.... ale to Twoje zalozenie... co z np warhammerem, starcraftem,

albo konceptem wielkich robotow... i setka innych koncepcji sf?

one opieraja sie o cos zupelnie innego... (w koncu 2 slowo sf to fiction)

 

...

 

hehe... co do butow.... nie wszystko co ma obcasy musi byc zaraz babskie...

tak samo jak wszystko co ma spódnice ^_^ ...jak nadal tak uwazasz to

powiedz to 2 metrowemu szkotowi z 5.0 w lapie ;)

 

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności