Skocz do zawartości

[e-book] Programowanie dodatków do Blendera 2.5


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Opublikowałem w tym miesiącu nową książkę (na licencji CC):

 

pydev.jpg

Książkę można pobrać z:

 

Jest to właściwie broszura (134 strony), która pokazuje, jak efektywnie i wygodnie pisać wtyczkę dla Blendera 2.5.

Wykorzystuję do tego porządne środowisko programisty, jakim jest Eclipse.

Ta książka jest wprowadzeniem. Nie omawiam tu wszystkich zagadnień Blender API. Ale także nie "wyciągam królika z kapelusza" w postaci wywołań tajemniczych funkcji, których znaczenia trzeba się potem domyślać. Pokazuję metody za pomocą których szukam drogi do implementacji tego, czego potrzebuję.

 

Książka wymaga podstawowej wiedzy na temat Pythona i Blendera (ale nie musisz wiedzieć niczego o Pythonie w Blenderze).

 

Gdybyście mieli problem z linkami, to podaję dokładne adresy:

- strona projektu: http://samoloty3d.pl/pydev-000_p.xml

- plik z książką: http://airplanes3d.net/downloads/pydev/pydev-blender-pl.pdf (7MB)

  • Like 2
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Mega, mega i jeszcze raz MEGA, panie Wjaworski :) Pobrałem, przejrzałem i wygląda super! W wolnym czasie zaznajomię się z ebookiem bardziej praktycznie.

 

W ramach podziękowania dałem repa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności