wjaworski Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 Opublikowałem w tym miesiącu nową książkę (na licencji CC): Książkę można pobrać z: samoloty3d.pl Jest to właściwie broszura (134 strony), która pokazuje, jak efektywnie i wygodnie pisać wtyczkę dla Blendera 2.5. Wykorzystuję do tego porządne środowisko programisty, jakim jest Eclipse. Ta książka jest wprowadzeniem. Nie omawiam tu wszystkich zagadnień Blender API. Ale także nie "wyciągam królika z kapelusza" w postaci wywołań tajemniczych funkcji, których znaczenia trzeba się potem domyślać. Pokazuję metody za pomocą których szukam drogi do implementacji tego, czego potrzebuję. Książka wymaga podstawowej wiedzy na temat Pythona i Blendera (ale nie musisz wiedzieć niczego o Pythonie w Blenderze). Gdybyście mieli problem z linkami, to podaję dokładne adresy: - strona projektu: http://samoloty3d.pl/pydev-000_p.xml - plik z książką: http://airplanes3d.net/downloads/pydev/pydev-blender-pl.pdf (7MB) 2
Dobrotek Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 Mega, mega i jeszcze raz MEGA, panie Wjaworski :) Pobrałem, przejrzałem i wygląda super! W wolnym czasie zaznajomię się z ebookiem bardziej praktycznie. W ramach podziękowania dałem repa :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się