Jump to content

[e-book] Programowanie dodatków do Blendera 2.5


wjaworski
 Share

Recommended Posts

Opublikowałem w tym miesiącu nową książkę (na licencji CC):

 

pydev.jpg

Książkę można pobrać z:

 

Jest to właściwie broszura (134 strony), która pokazuje, jak efektywnie i wygodnie pisać wtyczkę dla Blendera 2.5.

Wykorzystuję do tego porządne środowisko programisty, jakim jest Eclipse.

Ta książka jest wprowadzeniem. Nie omawiam tu wszystkich zagadnień Blender API. Ale także nie "wyciągam królika z kapelusza" w postaci wywołań tajemniczych funkcji, których znaczenia trzeba się potem domyślać. Pokazuję metody za pomocą których szukam drogi do implementacji tego, czego potrzebuję.

 

Książka wymaga podstawowej wiedzy na temat Pythona i Blendera (ale nie musisz wiedzieć niczego o Pythonie w Blenderze).

 

Gdybyście mieli problem z linkami, to podaję dokładne adresy:

- strona projektu: http://samoloty3d.pl/pydev-000_p.xml

- plik z książką: http://airplanes3d.net/downloads/pydev/pydev-blender-pl.pdf (7MB)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy